Тендер на закупівлю транспортно-логістичних послуг Дніпропетровська обл. (проект USAID)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

tender_ntylth9-300x225
Тендер на закупівлю транспортно-логістичних послуг Дніпропетровська обл. (проект USAID)

Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» оголошує тендер на закупівлю транспортно-логістичних послуг для пасажирських перевезень в рамках проекту “Простір «Посмішка» – психосоціальна підтримка та кейс-менеджмент для дітей та дорослих” реалізується БО БФ “Посмішка ЮА” за підтримки Бюро Гуманітарної Допомоги USAID, згідно Лот №1.

 

Дата оголошення тендеру: 23 вересня 2024 року.

 

Місце проведення: м. Запоріжжя.

Необхідна кількість авто: 1 (один) автомобіль.

 

Термін подання тендерних пропозицій: 14 (чотирнадцять) календарних днів з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 07 жовтня 2024 року включно.

            Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 07 жовтня 2024, розгляду не підлягатимуть.

 

До участі у тендері запрошуються перевізники з власним легковим авто (окрім купе – двохдверних авто) або орендованим для пасажирських перевезень, суб’єкти підприємницької діяльності з логістичних послуг, які зможуть надати документальне підтвердження про співпрацю з ліцензованими перевізниками згідно з українським законодавством, які будуть надавати послуги з безпечного та своєчасного перевезення проектної команди в рамках даного проекту.

 

Термін надання послуг – до 19 червня 2025 року з можливістю продовження.

 

Території надання послуги, згідно лотів:

 

Лот №1: Дніпропетровська область (Іларіонівська ТГ Синельниківського району) та за потреби по території України (для мобільних виїздів команд психосоціальної підтримки та кейс-менеджерів):  потреба складає 1 (одне) легкове авто, бажано світлого кольору, рік випуску від 1998 року, від 5 до 9 посадкових місць з урахуванням водія. Авто має бути в доступі з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 17.00. Орієнтовний обсяг перевезень складає – 700-800 км/місяць.

Подача авто здійснюється за адресою – с. Іларіонове, вул. Центральна, 10. Виїзди будуть здійснюватись кожного дня по Іларіонівській ТГ Синельниківського району.

До розгляду будуть прийматись пропозиції від постачальників з інших районів: м. Дніпро, м. Синельникове та ін.

До розгляду приймаються пропозиції, як з фіксованою вартістю (ставка+відшкодування палива та амортизація), так і вартість послуг за кілометраж гривень/1км.

Будуть розглянуті усі можливі варіанти оплати послуг, подачі автівки до місця призначення, тощо. 

 

 

Вимоги до  Учасників:

 

- водійський стаж залучених водіїв повинен бути  не менше 36 місяців;

- знання будови автомобіля, уміння оптимально планувати та при необхідності коригувати свій маршрут;

- задовільний технічний стан автомобіля, колір – бажано світлий, рік випуску автомобіля – від 1998 року випуску; тип кузова: всі (окрім купе – двохдверних авто), з кількістю посадкових місць від 5 до 9 з урахуванням водія;

- послуга повинна надаватись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстрованим за Законодавством України, має відповідний КВЕД, з наявністю діючої ліцензії на діяльність з перевезень або підтвердження готовності відкрити ліцензію до моменту укладення Договору на надання послуг, має можливість надати послуги у вказаному в договорі місці та строк, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір про надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт, маршрутний лист, тощо), для логістичних компаній надати документи, що підтверджують досвід роботи на умовах субпідряду з ліцензованими перевізниками, які надають послугу з перевезення ліцензованими транспортними засобами.

 

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) комерційну пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у «Зразку» до запиту ( яка повинна відображати кінцеву вартість наданих послуг і враховувати усі витрати пов’язані з підприємницькою діяльністю перевізника, або суб’єкта підприємницької діяльності з логістичних послуг); 

2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та / або печаткою;

3) реєстраційні документи:

- копію паспорта за реєстрацією ФОП або керівника підприємства – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце реєстрації;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;

- водійське посвідчення водіїв які будуть здійснювати перевезення (якщо водії працевлаштовані, то виписка з податкової про працевлаштування водія);

- ліцензія на перевезення або підтвердження про готовність відкрити ліцензію;

- документ, що підтверджує право підпису;

- копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку або ПДВ, копія витягу з реєстру платників єдиного податку або ПДВ;

- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України;

5) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

- вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

- вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

- вчинення корупційних порушень;

- вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

- заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

- порушення справ про банкрутство;

- наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі;
6) для суб’єктів підприємницької діяльності з логістичних послуг необхідно надати договір  про співпрацю з ліцензованими перевізниками, їх установчі документи, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на яких планується надавання послуг, водійські посвідчення водіїв які будуть здійснювати перевезення, та інші документи які вказані у даному розділі.

7) бажано, щоб постачальник надав не менше одного рекомендаційного листа, щодо виконання подібних послуг.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» зберігає за собою право на те, щоб:

- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);

- вступити у переговори з обраним Постачальником.

 

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

 

Якщо до тендерної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані документи, то така пропозиція може бути не розглянута.

 

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

 

Перевагу буде надано постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості послуг, умов оплати (при рівних умовах перевагу буде надано постачальнику, який запропонує оплату послуги – по 100% післяплаті), та тим постачальникам які у разі потреби можуть збільшити кількість і види задіяних транспортних засобів.

 

Форма подання тендерної пропозиції, «Зразок»

 

№ п/п

Назва постачальника

Територія надання послуги

Марка/модель автівки, рік випуску, кількість місць

Ціна за 1 км, без ПДВ/Ставка +ціна за 1км без ПДВ

1

       

 

У випадку, якщо постачальник надає свою комерційну пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.  

Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380503211288 «Гаряча лінія»

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Тендер на закупівлю транспортно-логістичних послуг» на електронну адресу: [email protected].

У разі запитань звертатися до фахівчині із закупівель:

Карина Овсяннікова, контактний телефон: +380660913830, [email protected]

Тендер на закупівлю транспортно-логістичних послуг (1 лот Дніпропетровська обл.) 1


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді