Тендер на закупівлю: твердого палива

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender 1 (10)
Тендер на закупівлю: твердого палива

БО БФ «Карітас Кривий Ріг» оголошує тендер на закупівлю: твердого палива згідно проекту №0020 «Підтримка жителів постраждалих територій та внутрішньо переміщених осіб ВПО протягом зими 2023-2024 років».

 НОМЕР ЗАПИТУ – RFQ

12102023

МЕТА ЗАМОВЛЕННЯ:

 Забезпечення населення, постраждалого внаслідок військової агресії твердим паливом

 

ПОЧАТКОВА ДАТА:

 12 жовтня  2023 рік

ДАТА ЗАКРИТТЯ / КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЙ:

 02 листопада 15:00 (по Києву)

АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ, НА ЯКУ НЕОБХІДНО НАДСИЛАТИ ДОКУМЕНТИ:

[email protected]

ЗАПИТАННЯ НАДСИЛАТИ НА АДРЕСУ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:

[email protected] 
(Тема електронного листа має включати номер запиту пропозицій) 

 

І. БО БФ «Карітас Кривий Ріг» оголошує тендер на закупівлю твердого палива для забезпечення населення, постраждалого в наслідок військової агресії.

ІІ. ВИМОГИ

В рамках тендеру планується закупити вид палива,  що вказано у табл. №1. Учасник тендеру подає пропозицію на поставку паливних матеріалів. Для цього у Додатку 1 до цього тендеру прохання вказати пропозицію. 

Табл. №1

Специфікація

На 1 домогосподарство

Кількість домогосподарств

Брикети

З лушпиння соняшника по 1 т 

Рекомендовано 4,5 т

Мінімум 2,25 т

Мінімум 300

 

ВАЖЛИВО! Кількість домогосподарств і відповідно об’єм закупівлі паливних матеріалів може бути змінено на 25% як в меншу так і в більшу сторону відповідно до наявного бюджету чи потреб потребуючих домогосподарств!

III. УМОВИ ПОСТАВКИ:

Ціна поставки прописується в комерційній пропозиції і є незмінною для всієї партіє поставки до повного виконання обов’язків по контракту.

Місце доставки: Херсонська область, Бериславський район, орієнтовно смт Архангельське. З транспортуванням у двір бенефіціара.

Кількість точок доставки: 300 домогосподарств

Вартість доставки: включено у вартість паливних матеріалів.

Умови оплати: безготівковий розрахунок

Валюта контрактування: UАН.

Оплата за товар замовником буде здійснюватися згідно відповідно до попереднього графіку поставок:

Перша партія

 06.11 2023 – 31.12.2023

мінімум 200 домогосподарств

Друга партія

 01.01.2024 – 28.02.2024

мінімум 100 домогосподарств

 

Надання специфікації товару (категорія/клас, калорійність, фракційність, сертифікат відповідності тощо).

Надання інструкцій по використанню товару.

Мова: вся документація українською.

Пропозиції за формою (в електронному варіанті, а також у відсканованому та підписаному варіанті) необхідно надсилати електронною поштою на адресу: [email protected], а також оприлюднювати свої пропозиції на тендерному майданчику не пізніше кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.

Матеріали не повинні перевищувати 10 МБ, а тема повідомлення повинна включати «номер запиту». Технічні характеристики.

Заявки на продовження строку подання тендерних пропозицій мають бути доставлені до кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.

  1. I ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ:

Отримані пропозиції будуть оцінюватись у два етапи:

  1. Відповідність [пройшов/не пройшов]: Пропозиція має бути повною та відповідати вимогам. Пропозиція буде вважатися повною та відповідною вимогам, якщо вона підписана, відповідає заявленим до вживання характеристикам, по суті відповідає умовам Запиту пропозицій та надано всі необхідні документи
  2. Оцінка пропозицій

- Спроможність [вага критерія 30%]: наявність паливних матеріалів, потужності виробництва, можливість транспортування до визначеної локації, пакування, термін доставки товарів, наявність відгуків та рекомендацій, відсутність боргових та судових проваджень.

- Комерційна складова [вага критерія 70%]: умови оплати (передплата чи постоплата), ціна пропозиції.

  1. ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ:

БО БФ «Карітас Кривий Ріг» може відхилити будь-яку пропозицію, яка не відповідає умовам Запиту пропозицій.

БО БФ «Карітас Кривий Ріг» не зобов’язаний приймати пропозицію за найнижчою ціною або будь-яку пропозицію і залишає за собою право прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково, а також відмовитися від будь-якої пропозиції або всіх пропозицій без пояснення причин, а також укласти договір на будь-яких або інших умовах.

БО БФ «Карітас Кривий Ріг» надішле переможцю тендеру повідомлення про присудження контракту (підписання та укладання договору).

  1. ПРАВО НА УЧАСТЬ: ПРИДАТНІСТЬ

Учасники не можуть бути пов’язані зараз чи раніше прямо чи опосередковано з компанією чи будь-якою з її філій, яку БО БФ «Карітас Кривий Ріг» залучив для надання послуг з підготовки проекту, специфікацій та інших документів, які будуть використовуватися для закупівлі товарів відповідно до цього запиту. Переможці тендеру будуть пов’язані контрактом на виконання своїх зобов’язань  з БО БФ «Карітас Кривий Ріг» під час ведення свого бізнесу.

VII. ГРАФІК ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ:

Етапи

Дата

Час

Кінцевий термін подання пропозицій

02/11/2023

15:00

Оцінка пропозицій

Перевірка постачальника

03/11/2023

03/11/2023

Оголошення переможця торгів

06/11/2023

15:00

Підписання договору (планується)

06/11/2023

 

 

* Під час періоду уточнень учасники  можуть задавати питання чи просити уточнення від Замовника щодо технічних вимог до предмету закупівлі та/чи вимог до кваліфікації Учасників.  Контакти для уточнень [email protected].

Участь та кваліфікація

Конкурс відкритий для всіх постачальників товарів, які можуть надати відповідні до запиту товари (Товариства з обмеженою відповідальністю та Фізичні особи-підприємці як на загальних умовах оподаткування, так і неплатників Податку на додану вартість).

Зверніть увагу, що претенденти повинні подати свої пропозиції, які включають усі податки та збори згідно українського законодавства (в . ч. ПДВ) та/або вказати пільгу та підставу згідно з якої постачання Товару звільняється від певних податків/зборів. 

Зміст тендеру пакету

Учасників тендеру просять заповнити надіслати наступний пакет тендерної документації:

  1. Інформацію що надано у Додаток 1 (у форматі ПДФ підписані та окремо у форматі Exel): Контактна інформація; Спроможність; Декларація доброчесності; Вміст пакету документів
  2. Комерційна пропозиція Додаток 2 (у форматі ПДФ підписана)
  3. Реєстраційні документи: виписка з ЄДР про державну реєстрацію, свідоцтво/довідка платника податків, статут, інші документи за наявності
  4. Дійсні свідоцтва/ліцензії на здійснення відповідної діяльності (за наявності)
  5. Сертифікати/Протоколи відповідності/Протоколи випробувань/інші документи що підтверджують характеристики паливних матеріалів 

Терміни та місце надання послуг

Очікуваний термін поставки товару: паливні матеріали планується постачати двома партіями: перша – до кінця 2023 року, друга – початок 2024 року. Календар поставки паливних матеріалів рахуючи з моменту підписання договору буде включено в договір.

Місце поставки: Херсонська область, Бериславський район, орієнтовно смт Архангельське. З транспортуванням у двір бенефіціарів.

Для зручності Учасники тендеру мають заповнити Додаток 1 та https://docs.google.com/document/d/1qHCkiaKFcwsR2B_Pq8YXA1WPyAJ4Vlqr/edit?usp=sharing&ouid=117010290253364462949&rtpof=true&sd=true


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді