Тендер на закупівлю вантажно транспортних послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

тендер-tender-1-10-300x225
Тендер на закупівлю вантажно транспортних послуг

 Тендер на  закупівлю вантажних транспортних послуг.

        Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» 

 подовжує   тендер на  закупівлю вантажно  транспортних послуг  (вантажного автомобіля з водієм) в рамках проекту “Addressing the Immediate Humanitarian Needs of the Most Vulnerable Populations in Ukraine” / «Задоволення нагальних гуманітарних потреб найбільш уразливих верств населення в Україні» «Покриття нагальних гуманітарних потреб постраждалого від конфлікту в Україні населення» та «МОМ – Україна Каховська дамба – 2023» 

Дата оголошення тендеру:  28 лютого   2024 р.
Місце проведення: м. Запоріжжя.
Місце надання послуги: м. Запоріжжя, Запорізький р-н.
Необхідна кількість орендних вантажних автівок:
1) Середньої вантажності, 5-ти тонні  – 2 (два) авто;

   До участі у тендері запрошуються водій/-їка автотранспортних засобів з власним вантажним авто, або автомобільні логістичні компанії з перевезення вантажів, підприємницької діяльності України та інших країн, крім вказаних в пункті 2 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022р., які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України / мати представництво та банківський рахунок в Україні; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають в наявності необхідні за запитом вантажні авто, та будуть надавати послуги з безпечного та своєчасного перевезення вантажу – непродовольчі товари  на пункти видачі зі складу замовника послуги.  Непродовольчі товари   на піддоні.

   Відправна точка, склад замовника – м. Запоріжжя, вул Перемоги, 70б.  (вартість подачі вантажного транспортного засобу до точки подачі авто не оплачується).  

      Пункти призначення вантажу – територіальні громади Запорізького району. Можливі поїздки в Комишуваську, Новоолександрівську, Таврійську громади Запорізького району. 

     Доступність авто з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00, вартість послуги повинна враховувати можливий простій авто та всі поточні витрати (паливо, технічне обслуговування, оплата послуг водія, тощо).

Термін надання послуги  – до 13 серпня  2024 року.

Термін подання  тендерних пропозицій: 7 (сім) календарних днів з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 6 березня  2024 року включно.
У зв’язку з нагальною потребою у послуги, обмеження були зроблені в термінах подачі тендерних пропозицій на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години  6 березня  2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Вимоги до  Учасників: 

- водійський стаж,  не менше 2 років;

- знання будови автомобіля, уміння оптимально планувати та при необхідності коригувати свій маршрут;

- задовільний технічний стан автомобіля, рік випуску автомобіля – після 2000 р.;

 -наявність гідроборта- бажана, але не обов’язкова.

- послуга повинна надаватись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, який має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідний КВЕД, ,має можливість надати послуги у вказаний в договорі місці та строк, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір про надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт, маршрутний лист, тощо).

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) комерційну пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у «Зразку» до запиту;   

2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською  мовою та скріплена підписом та  печаткою;

3) реєстраційні документи: 

- копію паспорта за реєстрацією ФОП або керівника підприємства – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце реєстрації;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;

- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

- технічний паспорт на автомобіль;

- водійське посвідчення;

- ліцензія на перевезення;

- документ, що підтверджує право підпису;

для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

для платників єдиного податку: 

-копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку;

- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України;

5) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»: 

- вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

- вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

- вчинення корупційних порушень;

- вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

- заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

- порушення справ про банкрутство;

- наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі;
6 ) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів   від своїх клієнтів, яким  були надані  аналогічні  послуги чи товар в період 24 місяців до дати Тендеру. 

7) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – назва отримувача, строк надання послуги , умови оплати на яких були наданні послуги , загальне враження чи оцінка Отримувачем співпраці 

8) До розгляду допускаються лише  рекомендаційні листи видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її  надання послуги ,може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам Тендеру. 

9) Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений в форматі таблички, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта,  загальна вартість послуги  за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була виконана поставка, має бути надано інформацію не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців

Учасник має надати наступні документи: 

- Податкову декларацію за останні 2 роки (у разі звітний період Учасника за останній рік не наступив, то тоді Учасник надає звітність за 9 місяців, якщо період звітування рік —- розписати)

- Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки 

- Обіг коштів на банківських рахунках

Строк дії пропозиції наданої Учасником складає не менше 90 календарних днів з моменту розкриття пропозицій.

Учасник розуміє, що предмет Закупівлі (за лотом чи вся Закупівля) може бути розділений на партії постачання по додатковому повідомленню від БО «БФ «Посмішка» 

Учасник, що надає пропозицію розуміє всю викладені терміни, вимоги та інформацію в документації конкурсних торгів і все що виходить з неї – права, обов’язки сторін, відповідальність. 

Учасник, що надав пропозицію приймає та гарантує додержання всіх умов – комерційних, кваліфікаційних, технічних та інших, що викладені в Документації конкурсних торгів.

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації. (Всі  документи мають бути підписані і пропечатані ( в разі наявності печатки)).

Пропозиції постачальників мають бути виконані на офіційному бланку постачальника, разом із його реквізитами і підписом

Якщо до тендерної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція може  бути не розглянута.

Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

 Перевагу буде надано постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості послуг, умов оплати (при рівних умовах перевагу буде надано постачальнику, який запропонує оплату послуги – по 100% післяплаті).    

Форма подання тендерної пропозиції, «Зразок».

№ п/п

Назва постачальника

Територія надання послуги

Марка/модель автівки, рік випуску

Ціна за один км, з ПДВ

1

 

м. Запоріжжя, Запорізький р-н.

   

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа « Тендер на закупівлю вантажних транспортних послуг» на електронну адресу: 

[email protected]

   БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань. 

   Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту:  [email protected] або за тел: +380503211288 «гаряча лінія» .

У разі запитань звертайтеся до спеціаліста із закупівель:
Бородай Яна
контактний телефон: +38-066-785-49-50.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді