Тендер на закупівлю води та супутніх товарів за рамковим договором

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

Знімок екрана 2024-09-18 105805
Тендер на закупівлю води та супутніх товарів за рамковим договором

ГО «Дівчата» – громадська організація, що займається просвітництвом дівчат-підліток. Місія ГО «Дівчата»: спонукати дівчат свідомо будувати свою життєву стратегію з урахуванням особливостей жіночої фізіології та сучасних можливостей професійної реалізації. Детальніше про нас: https://divchata.org/.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: “Тендер № Girls_2024/09/18 на закупівлю води та супутніх товарів за рамковим договоромне пізніше 23:59, 01 жовтня 2024 року

ГО “Дівчата” оголошується відкритий тендер на закупівлю води та супутніх товарів за рамковим договором. 

ГО “Дівчата” прагне відібрати надійного та добросовісного постачальника (-ів), який буде дотримуватись умов рамкового договору протягом його дії. 

Важливо!

  • З переможцем(-ями) тендеру буде укладено рамковий(-і) договір(-и) терміном на 2 роки.
  • Ціни, зазначені в фінансовій пропозиції, повинні бути фіксованими та діяти протягом терміну договору.
  • У разі змінення ціни товару, Замовник має право розірвати рамковий договір.
  • Після укладання рамкового договору(-ів), під час замовлення, допускається заміна торгової марки постачальником, якщо вона не поступається якістю та іншим технічним характеристикам, зазначеним в фінансовій пропозиції учасника цього тендеру.

Просимо Вас детально ознайомитись з Запрошенням до участі у тендері №Girls_2024_09_18.

Закупівля товарів складається із 3 (трьох) ЛОТів:

  • ЛОТ 1 Вода
  • ЛОТ 2 Кава, Чай, Вершки
  • ЛОТ 3 Супутні товари

Учасник тендеру може подати пропозицію на будь-який ЛОТ. Оцінка буде здійснюватися за ЛОТами.

Детально ознайомитись з переліком необхідних товарів можна у Додатку Б. Технічна специфікація.

Доставка згідно договору буде здійснюватися у різні області та міста України, залежно від територіального покриття, яке може забезпечити учасник тендеру. Перелік міст, в які необхідна доставка:

  • Київ, 
  • Дніпро, 
  • Харків, 
  • Павлоград, 
  • Красноград, 
  • Запоріжжя, 
  • Кривий Ріг, 
  • Суми, 
  • Ірпінь, 
  • Рівне, 
  • Полтава, 
  • Буча, 
  • Херсон, 
  • Біла Церква

В залежності від потреб та можливостей учасників тендеру можуть бути додані нові міста, які будуть фіксуватися додатковими угодами до існуючого договору.

Важливо!

  • До участі в тендері не допускаються товари виробництва держав-агресорів.
  • До участі в тендері не допускаються товари завезені з територій держав-агресорів, 
  • незалежно від країни походження.
  • До участі в тендері не допускаються товари, які були виготовлені для ринку 
  • держав-агресорів.

Умови оплати: 100% післяплата або передплата не більше 50% та 50% протягом трьох днів після підписання видаткової накладної.

Частота замовлень:  періодично протягом терміну дії рамкового договору. Замовлення можуть бути як маленькими партіями (до 10 одиниць), так і великими (від 100 одиниць).

Відповідність кваліфікаційним вимогам:

  • Досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів, що підтверджується аналогічними договорами;
  • Відповідність технічним характеристикам запитуваних товарів;
  • Здатність виконувати поставки товарів у визначений термін;
  • Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів через електронний сервіс “ВЧАСНО”.

Перелік обов`язкових документів:

  • Належним чином підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
  • Належним чином підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
  • Належним чином підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
  • Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Документ про податковий статус або лист про перебування на загальній системі оподаткування.
  • Копія Витягу з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”.
  • Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників, надісланий у форматі .pdf  
  • Аналогічні договори постачання відповідних товарів або інформаційна довідка з контактами замовників;
  • Рекомендації та відгуки (бажано).

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ.

Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, Заявник не несе відповідальності за ці витрати, незалежно від проведення чи результату тендерного процесу.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 30 вересня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля ноутбуків, планшетів, павербанків, автономних акустичних систем

Запит на закупівлю терміналу Starlink (або аналог)

Запит цінових пропозицій на надання логістичних послуг для проведення публічних заходів

Запит цінових пропозицій надавача послуг вантажних перевезень

Тендер на розробку навчальних матеріалів та проведення 3 дводенних тренінгів з фармменеджменту

Конкурс для надання консультаційних послуг зі створення тренінгового модулю та проведення тренінгу «Основи картування та геоінформаційного аналізу даних у сфері громадського здоров’я»