Тендер на закупку офісної техніки
ЗАВЕРШЕНО
Тендер на закупівлю офісної техніки
Міжнародна благодійна організація «Благодійний фонд «СОС Дитячі Містечка» Україна в межах проєкту «Фонд гуманітарного фінансування» (англ. – Humanitarian Funding Pool»), оголошує відкритий тендер щодо запиту цінових пропозицій на закупівлю товарів.
Дата оголошення тендеру: 5 липня 2022 р.
Термін подання тендерних пропозицій: до 17:00 11 липня (включно) 2022 р.
Предметом закупівлі є товари, а саме ноутбуки, БФП, зарядні станції:
1 ЛОТ: Ноутбук марки Dell Latitude 5420 (N001L542014EMEA) – 62 одиниці;
2 ЛОТ: БФП Canon i-SENSYS X1238i з катриджом – 5 одиниць;
3 ЛОТ: БФП Xerox Versalink B605X – 4 одиниці;
4 ЛОТ: БФП Kyocera ECOSYS M5526cdw – 4 одиниці;
5 ЛОТ: Зарядна станція EcoFlow DELTA Max 1600 (1612 Вт·ч) – 17 шт.
Умови поставки за рахунок продавця - DAP (Delivere dat Place – «Поставка в місце призначення») :
М. Івано-Франківськ – 10 ноутбуків, 3 зарядних станції; 1 принтер CANON i-SENSYS X1238i; 1 БФП Xerox Versalink B605X; 1 БФП Kyocera ECOSYS M5526cdw;
М. Львів – 8 ноутбуків, 3 зарядних станції; 1 принтер CANON i-SENSYS X1238i; 1 БФП Xerox Versalink B605X; 1 БФП Kyocera ECOSYS M5526cdw;
М. Ужгород – 8 ноутбуків, 3 зарядних станції; 1 принтер CANON i-SENSYS X1238i; 1 БФП Xerox Versalink B605X; 1 БФП Kyocera ECOSYS M5526cdw;
М. Бровари: 16 ноутбуків; 8 зарядних станцій; 1 принтер CANON i-SENSYS X1238i; 1 БФП Kyocera ECOSYS M5526cdw;
М. Київ: 20 ноутбуків; 1 принтер CANON i-SENSYS X1238i; 1 БФП Xerox Versalink B605X.
Вимоги до постачальника товарів –учасника тендеру.
Організаційні вимоги:
- Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, зареєстрованою на території України відповідно до законодавства України.
- Наявність документального підтвердження щодо відповідності виду діяльності (за КВЕД-2010), який дає право надавати послуги, що є предметом закупівлі.
- Згода учасника на оплату послуг у безготівковій формі.
- Разом із товаром надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявністю) та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Тендерну пропозицію, заповнену за зразком;
- Оригінал або скан копія оригіналу Рахунку-фактури;
- Та інші документи, якщо вважає за необхідне.
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, у яких заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості та/або є можливість здійснити доставку протягом 10 робочих днів після заключення договору за зазначеними адресами; можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника організаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
- Прийнятна ціна, умови оплати та поставки товарів.
- Наявність гарантії терміном не менш ніж 12 місяців.
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] та [email protected] до 11 липня 2022 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.
Для участі необхідно надіслати Вашу цінову пропозицію та перелік підтверджуючих документів на адресу МБО «Благодійний фонд «СОС Дитячі Містечка» Україна [email protected] та [email protected]. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17-00 11 липня 2022 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерному оголошенні. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контактна особа: Дашивець Світлана, [email protected]
телефон 0955664240
КОНКУРСНА/ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
м. ____________ «____» ____________ року
Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення від 05.07.2022 щодо участі в тендері на постачання офісної техніки
Ідентифікаційний номер /ЄДРПОУ
КВЕД та податковий статус
ПІБ контактної особи
E-mail, контакти
Вивчивши конкурсні вимоги Міжнародної благодійної організації «Благодійний фонд «СОС Дитячі Містечка» Україна, ____________________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари Міжнародній благодійній організації «Благодійний фонд «СОС Дитячі Містечка» Україна, відповідно до наступних умов:
Найменування товару |
Кількість, од |
Ціна, грн |
Всього, грн |
Умови гарантії |
Строк постачання, календарних днів |
Умови оплати |
Загальна вартість цієї пропозиції ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.
Ціна товарів, що вказана в тендерній пропозиції, відповідає ціні, що буде вказана в підписаному договорі.
У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».
До цієї Пропозиції додається:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Оригінал Рахунка-фактури;
- Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців від виробника;
- Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.
Загальні положення:
- Умови оплати товарів: безготівковий переказ;
- Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
- Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
- Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
- Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.
ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)
Дата