Тендер: надання послуг з організації та проведення Національного форуму українського мікро-, малого та середнього бізнесу

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SMEplatform

тендер форум Вінниця
Тендер: надання послуг з організації та проведення Національного форуму українського мікро-, малого та середнього бізнесу

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ КОНКУРСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПЛАТФОРМИ МСБ

Запит на надання послуг з організації та проведення Національного форуму українського мікро-, малого та середнього бізнесу

у місті Вінниця (17 вересня 2024 року)

Увага: документи на тендер подаються не пізніше 17:00 26 серпня 2024 року.

Опис завдання:

Організація та проведення Національного форуму українського мікро-, малого та середнього бізнесу у м. Вінниця за участі членських бізнес-об’єднань зі щонайменше 10 регіонів України та із виступами провідних українських експертів у сфері економіки та розвитку підприємництва

Місце роботи:

м. Вінниця

Дата початку:

28.08.2024

Дата завершення:

30.09.2024

Дата проведення Форуму

17.09.2024

Замовник:

Громадська спілка «Нацплатформа МСБ», Ганна Стрикун

Метод оцінювання:

Найнижча цінова пропозиція, яка відповідає визначеним у даному завданні критеріям.

Обізнаність з роботою бізнес-об’єднань в Україні.

Попередній досвід підготовки та проведення подібних публічних заходів.

Закупівля послуг за цим технічним завданням здійснюється в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні”, який впроваджується Програмою розвитку ООН (UNDP) в Україні у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.

КОНТЕКСТ ТА ОПИС ПРОЄКТУ

З початку війни в Україні 24 лютого 2022 року Уряд України активізував зусилля щодо покращених умов для економічного відновлення країни, підтримки ММСП, пошуку швидких та ефективних рішень для релокації суб’єктів господарювання. Членські бізнес організації (ЧБО), як важливий компонент інфраструктури підтримки бізнесу, стикаються з кількома проблемами, які пов’язані з недостатнім рівнем розвитку ЧБО, з одного боку, та значними проблемами у діяльності суб’єктів господарювання (що є наслідком руйнувань, втрати традиційних ринків, ускладнення логістики, зниження споживання та інших втрат, спричинених війною), які є потенційними учасниками ЧБО, з іншого боку.

У співпраці з Міністерством економіки України та за фінансової підтримки Швейцарії ПРООН підтримала ЧБО через проєкт «Зміцнення членських бізнес організацій ММСП» (Проєкт). Проєкт має на меті розширити охоплення ЧБО по всій Україні та, як очікується, позитивно вплине на їх здатність залучати членів, сприяти конструктивній співпраці з урядовими структурами та робити внесок у розробку політики, спрямованої на галузевий розвиток ММСП.

Війна в Україні вже призвела до значних людських втрат, безпрецедентного переміщення населення всередині країни та до сусідніх країн, а також нищівного руйнування інфраструктури. Усі ММСП в Україні так чи інакше постраждали, для багатьох людей та бізнесів ситуація залишається критичною. Багато підприємств були змушені закритися, призупинити свою діяльність або були знищені, а інші намагаються знайти спосіб переїхати в інші частини України, які поки що не постраждали від збройного конфлікту. Тому партнерські ЧБО потребують професійної консультаційної підтримки в організаційному розвитку, оновленні стратегій, впровадженні нових моделей членства, побудові державно-приватного діалогу у відповідь на цей руйнівний виклик підприємництву в Україні.

Щоб підвищити обізнаність ММСП про членство в ЧБО та його переваги, ПРООН залучає ГС «Національна платформа малого та середнього бізнесу» як Відповідальну сторону (RP), що забезпечить розробку та запуск платформи (цифрова комунікаційна платформа, придатна для підтримання діалогу) для підвищення обізнаності, довіри та членства ММСП в членських бізнес-об’єднаннях з метою зміцнення ролі мікро-, малого та середнього підприємництва (ММСП) в економіці України шляхом активізації їх участі в бізнес-об’єднаннях.

ЗАГАЛЬНА МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

Загальною метою цього завдання є отримання послуг з підготовки, організаційного забезпечення та проведення одноденного Національного форуму українського мікро-, малого та середнього бізнесу у м. Вінниця 17 вересня 2024 року (надалі – Форум). Ця закупівля відповідає досягненню цілей Угоди RPA Reference No. BMO_2024_1/3 між ПРООН та ГС «Національна платформа малого та середнього бізнесу» (надалі – Нацплатформа МСБ).

Очікувані результати надання послуг (виконання робіт) включають у себе, з поміж інших, такі:

Підготовка детального плану надання послуг:

Підготувати та погодити з командою Проєкту детальний план організації Форуму.

Розробка концепції заходу:

Розробити та презентувати концепцію Форуму, включаючи теми для обговорення, список спікерів та учасників панельних дискусій, формат заходу.

Доопрацювати у взаємодії та погодити з командою Проєкту кінцеву версію концепції Форуму.

Організація Форуму:

Забезпечити оренду приміщення, яке:

  • відповідає вимогам для проведення подібних заходів (не менше 100-120 посадкових місць, сцена або подіум для виступів, вентиляція та/або кондиціонування, санітарні умови тощо);
  • технічно обладнане для проведення подібних заходів (звукове та мультимедійне обладнання, освітлення тощо)
  • має укриття та надасть можливість не переривати Форум у разі оголошеної повітряної тривоги.

Забезпечити технічну підтримку (звукове, медіа- та освітлювальне обладнання) у день роботи проведення Форуму.

Забезпечення координацію залучення виступаючих (доповідачів) та учасників панельних дискусій, а також запрошення учасників з числа представників бізнес-об’єднань ММСП.

Організацію харчування та кава-пауз, розміщення виступаючих (доповідачів), учасників панельних дискусій та команди Проєкту, забезпечення роздатковими матеріалами учасників Форуму (або друк банера).

Проведення заходу:

Провести Форум 17.09.24 у м. Вінниця, забезпечивши всі необхідні умови для успішної реалізації заходу на 100-120 осіб, включаючи:

- належну реєстрацію учасників,

- організацію кава-паузи та обіду;

- забезпечення питною водою (щонайменше 100 пляшок);

- здійснення компенсації проїзду 20 учасників (виступаючі (доповідачі), учасники панельних дискусій, команда Проєкту);

- забезпечити оплату послуг модератора та виступаючих (доповідачів).

Організувати фотозйомку та відеотрансляцію роботи Форуму.

Підготовка фінального звіту:

Надати стислий описовий звіт за результатами проведення виконання даного Технічного завдання.

ОБСЯГ ПОСЛУГ (РОБІТ)

Під керівництвом визначеного представника команди Проєкту Виконавець, якого буде обрано за результатами тендеру, повинен надати такі послуги (виконати роботи) в рамках виконання даного Технічного завдання: 

Завдання

Опис завдання

Кількісний показник

Кількість одиниць

1.

Підготовка детального плану надання послуг:

Підготувати та погодити з командою проекту детальний план організації Форуму

 

Виконавець зобов’язаний підготувати детальний план проведення Форуму, який охоплює всі етапи підготовки, проведення та завершення заходу. План має включати чіткий розклад активностей, визначення відповідальних осіб за кожен етап, строки виконання завдань та необхідні ресурси для їх реалізації.

Підготовлений та погоджений детальний план організації Форуму

1

2.

Розробка концепції заходу:

Розробити, презентувати та погодити концепцію Форуму, включаючи теми для обговорення, список виступаючих (доповідачів) та учасників панельних дискусій, формат заходу

 

Виконавець зобов’язаний розробити концепцію заходу, яка включатиме мету та завдання, теми для обговорення, формат та інші важливі аспекти для підготовки і проведення Форуму у м. Вінниці. Концепція має бути погоджена з командою Проєкту та відповідати цілям та завданням, визначеним замовником.

Розроблена та погоджена концепція Форуму, яка відповідає цілям та завданням заходу

 

1

3.

Організація Форуму:

Забезпечити оренду приміщення, яке відповідає відповідним вимогам для проведення подібних заходів, координацію залучення виступаючих (доповідачів), учасників панельних дискусій та учасників Форуму, технічну підтримку, організацію харчування та забезпечення роздатковими матеріалами (або друк банера), розміщення учасників (20 осіб)

Виконавець зобов’язаний забезпечити підготовку та проведення Форуму у м. Вінниці. Це завдання включає в себе всі аспекти підготовки та проведення заходу, забезпечення належного рівня обслуговування, технічної підтримки, логістики, розміщення (проживання) та організаційне забезпечення у день проведення Форуму.

Успішно організований Форум, який відповідає всім технічним та логістичним вимогам, забезпечує комфорт та задоволення учасників

1

4.

Проведення заходу:

Провести 17.09.2024 року у м. Вінниця Форум на 100-120 осіб, забезпечивши всі необхідні умови для успішної реалізації заходу, кава-брейк, обід, компенсацію проїзду 20 учасникам, оплату модератору та виступаючим (доповідачам) , належну реєстрацію учасників, відеотрансляцію Форуму, фотографування

Виконавець зобов’язаний забезпечити проведення Форуму у м. Вінниці, включаючи управління всіма організаційними аспектами перебігу події в день її проведення. Це завдання охоплює координацію учасників, технічну підтримку, модерацію сесій, дотримання розкладу та створення комфортних умов для всіх учасників заходу.

Успішно проведений Форум, що відповідає запланованим меті і завданням, а також іншим критеріям успішності проведення заходу, зокрема отримав позитивні відгуки від учасників

1

5.

Підготовка фінального звіту:

Надати стислий описовий звіт за результатами виконання даного завдання

Виконавець зобов’язаний підготувати фінальний звіт за результатами проведення заходу, який включає аналіз всіх етапів підготовки та проведення Форуму, оцінку досягнення поставлених цілей, а також рекомендації для майбутніх подій. Звіт повинен бути наданий у погодженому форматі та включати всі необхідні деталі, що підтверджують успішність заходу.

Підготовлений і наданий фінальний звіт, який детально описує всі аспекти підготовки і проведення Форуму, оцінює його успішність та надає рекомендації для майбутніх подій, підтверджуючи ефективність виконаної роботи

1

 

Для забезпечення належного виконання вищезазначених завдань, Виконавець зобов’язується: 

  • Підготувати детальний план надання послуг (виконання робіт) з урахуванням виконання зазначених вище завдань. 
  • Підтримувати постійний зв’язок і здійснювати координацію з командою Проєкту щодо всіх аспектів виконання зазначених вище завдань. 
  • Невідкладно інформувати про будь-які труднощі або затримки, що виникли під час виконання зазначених вище завдань. 
  • Проводити регулярні зустрічі з командою Проєкту на запит команди або з власної ініціативи. 
  • Надавати результати надання послуг (виконання робіт) для перегляду, коментування і погодження командою Проєкту відповідно до вимог. 
  • Забезпечити врахування гендерної рівності та розширення можливостей жінок у діяльності, сприяти безпечному та сприятливому середовищу, вільному від будь-якої дискримінації та жорстокого поводження, та використовувати принципи гендерно-чутливих комунікацій відповідно до організаційних стандартів ПРООН.

ПРИМІТКА: будь-яка напрацьована інформація, звіти, презентації та інші матеріали повинні бути узгоджені з ПРООН перед поширенням. 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Передбачається, що Виконавець забезпечить надання відповідних послуг (виконання відповідних робіт) та досягне зазначених нижче результатів впродовж вказаних строків. 

Результат

Кількісний показник (період виконання)

Кількість одиниць

1

Підготовка детального плану організації Форуму

тиждень*

1

2

Розробка концепції заходу, яка включатиме мету та завдання, теми для обговорення, формат та інші важливі аспекти для підготовки і проведення Форуму у м. Вінниці

днів

4

3

Забезпечення підготовки та вирішення всіх організаційних питань щодо проведення Форуму

тижнів

1

4

Забезпечення проведення Форуму, включаючи управління всіма організаційними аспектами перебігу події у день її проведення

днів

1

5

Підготовка фінального звіту за результатами проведення заходу, який детально описує всі аспекти підготовки і проведення заходу, оцінює його успішність та надає рекомендації для майбутніх подібних подій

тижнів

1

 

* З моменту укладення Договору.

 

УМОВИ ОПЛАТИ 

Оплата за наді послуги (виконані роботи) Виконавця здійснюється без врахування ПДВ – рахунок за послуги Виконавця не може містити податок на додану вартість (ПДВ), сума до сплати повинна бути вказана «Без ПДВ».

Виконавець укладає договір з ГС «Національна платформа малого та середнього бізнесу». Якщо Виконавець є юридичною особою чи фізичною особою-підприємцем, то він/вона самостійно несе відповідальність на сплату відповідних податків. Якщо Виконавець є фізичною особою, ГС «Національна платформа малого та середнього бізнесу», відповідно до законодавства України, виступає податковим агентом і нараховує та сплачує до бюджету відповідні податки з загальної суми, яку Виконавець визначить за результатами роботи у Акті приймання наданих послуг (виконаних робіт). 

Оплата буде здійснена одним траншем згідно з таким графіком платежів:

  • Платіж (100 % від суми договору) після виконання завдань, проведеного заходу та наданого звіту.

ВИМОГИ ДО ЗВІТНОСТІ

Виконавець працюватиме під керівництвом визначеного представника ГС «Національна платформа малого та середнього бізнесу». 

Виконавець повинен дотримуватися системи моніторингу, оцінки і контролю якості, впровадженої ПРООН. Уся необхідна інформація, звіти і статистичні дані, електронні та паперові версії звітів повинні готуватися та передаватися для схвалення відповідно до попередньо встановленого графіку або настільки швидко, наскільки це можливо (протягом узгодженого проміжку часу).

Виконавець повинен узгоджувати всі етапи виконання цього Технічного завдання та переходити до наступного етапу лише після отримання схвалення попередніх завдань. 

Після завершення надання послуг (виконання робіт) Виконавець повинен надати Підсумковий технічний звіт, що містить короткий опис наданих послуг (виконаних робіт) та досягнутих результатів. Усі звіти та результати подаються в електронній формі (*.docx, *.xlsx, *.pptx, та *.pdf або інші попередньо узгоджені формати). Звіти має бути надано українською мовою.

ДОСВІД І КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВИКОНАВЦЯ

Для успішного виконання цього завдання, Виконавець повинен відповідати таким кваліфікаційним вимогам:

  1. Обізнаність виконавця. Потенційний виконавець повинен бути добре обізнаний з особливостями діяльності бізнес-об’єднань та/або бізнес-спільнот в Україні.
  2. Управлінські навички. Потенційний виконавець повинен мати підтверджений досвід управління грантовими або подібними проєктами, зокрема у реалізації проєктів щодо розвитку бізнес-об’єднань, підтримки підприємців або бізнес-спільнот.
  3. Попередній досвід. Виконавець повинен мати підтверджений попередній досвід щодо організації та проведенні публічних заходів, зокрема форумів, конференцій, презентацій або інших подібних подій.
  4. Кваліфікація команди. Всі ключові члени команди потенційного виконавця повинні мати відповідну освіту та досвід у сфері організації публічних заходів.

ВИМОГИ ДО ПОДАННЯ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Цінова пропозиція подається до ГС «Національна платформа малого та середнього бізнесу» не пізніше 17:00 26 серпня 2024 року.

Документи повинні бути складені українською мовою, та у електронному вигляді (у форматі PDF одним файлом) надіслані учасником на електронну адресу [email protected] з темою листа «Цінова пропозиція на послуги з організації та проведення Національного форуму українського мікро-, малого та середнього бізнесу» від ___________(ПІБ)».

До цієї Пропозиції додається:

  1. Цінова пропозиція у наступній формі (ціна повинна бути вказана в гривнях);

Завдання

Кількісний показник

Кількість одиниць

Вартість за одиницю (без ПДВ), грн

Загалом (без ПДВ), грн

1

Підготовка детального плану надання послуг:

Підготувати та погодити з командою проекту детальний план організації Форуму.

 

документ

1

   

2

Розробка концепції заходу:

Розробити, презентувати та погодити концепцію Форуму, включаючи теми для обговорення, список виступаючих (доповідачів) та учасників панельних дискусій, формат заходу.

 

 

документ

 

1

   

3

Організація Форуму:

Забезпечити оренду приміщення, яке відповідає відповідним вимогам для проведення подібних заходів, координацію залучення виступаючих (доповідачів), учасників панельних дискусій та учасників Форуму, технічну підтримку, організацію харчування та забезпечення роздатковими матеріалами (або друк банера), розміщення учасників (20 осіб)

 

Договори з підрядниками – оренда приміщення, забезпечення харчування, організація проживання 20 учасників, технічний супровід, виготовлення друкованих матеріалів та/або банера, забезпечення онлайн доступу до матеріалів Форуму, реєстрація учасників,  залучення модератора та виступаючих (доповідачів), презентації

1

   

4

Проведення заходу:

Провести 17.09.2024 року у м. Вінниця Форум на 100-120 осіб, забезпечивши всі необхідні умови для успішної реалізації заходу, кава-брейк, обід, компенсацію проїзду 20 учасникам, оплату модератору та виступаючим (доповідачам) , належну реєстрацію учасників, відеотрансляцію Форуму, фотографування

Проведення форуму, відеотрансляція, фото-відео із заходу, публікації в соц.мережах та ЗМІ

 

 

1

   

5

Підготовка фінального звіту:

Надати стислий описовий звіт за результатами виконання даного завдання

 

 

звіт

1

   

 

РАЗОМ, без ПДВ, грн

 

 

  1. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (виключно для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
  2. Довідка про попередній досвід діяльності претендента (для юридичної особи) або резюме (для фізичної особи чи фізичної особи – підприємця) з підтвердженням кваліфікаційних вимог.
  3. Резюме працівників претендента, які будуть залучені до виконання завдання (виключно для юридичної особи).
  4. Підтвердні матеріали (програм, матеріали фото- або відеозйомки, публікації тощо) щодо результаті попередньо наданих послуг (виконаних робіт) подібного спрямування, в тому числі виконаних для громадських організацій та/або бізнес-об’єднань.

Додаткові застереження:

Учасник цього тендеру приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цього тендеру, надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим конкурсом оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

До участі у конкурсному відборі допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення. Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг. 

Технічне завдання можна завантажити тут


Останні публікації цього розділу:

Закупівля канцтоварів та товарів для проведення фасилітаційних сесій

Тендер на закупівлю дров твердих порід

Конкурс на проведення фокус групових досліджень в рамках проєкту "Шляхи відновлення: побудова стійкості громад на основі егалітарних підходів”

Закупівля послуг з технічного забезпечення заходу

Запит пропозиції на послуги з державної реєстрації проєктів міжнародної технічної допомоги відповідно до вимог Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги»