Тендер НДІ. Креативне представлення результатів дослідження на тему гендерної рівності в Україні
ЗАВЕРШЕНО
КОРОТКА ДОВІДКА
Національний Демократичний Інститут (НДІ або Інститут) активно підтримує зусилля України щодо зміцнення демократичних інститутів та просування демократичних реформ шляхом підтримки належного управління та залучення громадян, зміцнення політичних партій та розвитку громадянського суспільства, спостереження за виборами та посилення політичної участі жінок.
НДІ підтримує заходи, які мають на меті висвітлити та популяризувати розвиток гендерної політики в Україні протягом 30-річчя незалежності країни. Являючись ініціаторами розвитку процесів, пов’язаних з державною політикою щодо гендерних питань, Верховна Рада України (ВРУ) та міжфракційне об’єднання “Рівні можливості” (МФО) вважаються ключовими механізмами на шляху здобуття рівних прав і можливостей для жінок та чоловіків в Україні. НДІ прагне визначити підрядника(ів) послуг, які допоможуть креативно представити результати дослідження щодо ролі парламенту у забезпеченні рівних прав в Україні.
КОРОТКИЙ ОПИС
З метою інформування та підвищення обізнаності про досягнення у сфері рівних прав та можливостей жінок і чоловіків в Україні за період незалежності та про роль ВРУ та МФО у цьому процесі, НДІ шукає підрядника для креативного представлення результатів дослідження, яке б окреслило ключові історичні події, ініціативи та досягнення.
Креативне представлення має стати механізмом, що відображає історію гендерної політики в Україні за результатами зусиль ВРУ та МФО за період незалежності. Це креативне представлення має бути розроблене на підставі результатів дослідження щодо прийняття законодавства на підтримку рівних прав та можливостей для жінок і чоловіків у різних сферах суспільного життя протягом усіх скликань парламенту за період незалежності.
Кінцевим баченням креативного представлення являється фізична інсталяція/об’єкт, який відображатиме хронологію подій щодо законодавства у сфері рівних прав і можливостей та передаватиме дух парламентських дебатів у різні періоди. Для досягнення цього, креативне представлення має:
- висвітлювати ключові досягнення та прогрес держави й суспільства шляхом використання цитат та фотографій учасників/ць цих подій, включаючи коротку інформацію про прийняті законодавчі акти.
- висвітлювати результати проведеного дослідження щодо ролі ВРУ та МФО в процесі запровадження політики рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.
- підвищити обізнаність і бути доступною для широкої аудиторії, одночасно залишаючись інформативною для тих, хто володіє глибокими знаннями з даної теми.
- бути мобільною та придатною для зберігання з метою подальшої експозиції в регіонах України.
Отримані під час дослідження інформація та матеріали, що стосуються досягнень ВРУ та МФО у сфері гендерної рівності в Україні, включаючи відповідні закони, прийняті за останні 30 років, інституційні механізми на підтримку гендерної рівності, стенограми інтерв’ю з ключовими особами, фотографії та інші мультимедійні матеріали, будуть надані обраному підряднику для систематизації та використання під час розробки та виробництва креативного представлення. Список найбільш значущих подій та процесів у розбудові державної гендерної політики, які відбувались у ВРУ та в уряді доступний за посиланням.
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ РОБІТ
НДІ має намір закупити послуги досвідченого та висококваліфікованого підрядника для креативного представлення результатів дослідження щодо історії гендерної рівності в Україні за період незалежності. Обраний підрядник буде відповідальним за:
- Виготовлення, відкриття та експозицію
1.1. Розробка технічної концепції креативного представлення.
Інсталяція/об’єкт має бути розміщений в будівлі ВРУ або іншому приміщенні протягом щонайменше 1 місяця, а також бути мобільним та придатним для подальшого зберігання та транспортування.
1.2. Дизайн та виготовлення змістовного наповнення інсталяції/об’єкту на основі концепції, затвердженої НДІ, з використанням матеріалів дослідження (архівні фото, опис ключових подій та законопроєктів, цитати тощо).
Змістовні та візуальні матеріали, підготовлені для інсталяції/об’єкту, мають бути адаптовані для поширення у соціальних медіа з метою популяризації проєкту. Робота має відбуватися у координації з НДІ та партнерами проєкту, а також враховувати концепцію дослідження.
1.3. Виготовлення інсталяції/об’єкту, розробка технічного макету та всіх матеріалів необхідних для забезпечення виготовлення інсталяції/об’єкту згідно з концепцією. Контроль та супроводження технічного(-их) підрядника(-ів) щодо виготовлення інсталяції/об’єкту.
Виготовлення креативного представлення має бути завершено до 20 лютого 2022 року.
1.4. Технічний супровід (монтаж/демонтаж) інсталяції/об’єкту та підтримка відкриття інсталяції/об’єкту на місці, забезпечення логістики та технічної підтримки (напр. світло, звук, мікрофони, камери та ін.).
1.5. Отримання дозволів на встановлення інсталяції/об’єкту та/або інших елементів кампанії.
1.6. Забезпечення інсталяції/об’єкту гідами в день відкриття (дві особи), підготовка гідів для спілкування з гостями та журналістами/-ками в день відкриття, включно з написанням сценарію для гідів.
Підготовка гідів до спілкування з відвідувачами має включати вміння презентувати об`’єкт, розказати відвідувачам про ініціативу та ідею.
- Висвітлення та популяризація
2.1. Розробка ідеї, формату та сценарію відкриття інсталяції/об’єкту. Координація з технічним/ми підрядником/ками щодо прямої трансляції відкриття інсталяції/об’єкту. Координація онлайн-трансляції відкриття інсталяції/об’єкту (за необхідності). НДІ запропонує підрядника для забезпечення онлайн-трансляції.
2.2. Розробка та реалізація медіаплану просування інсталяції/об’єкту в медіа та соціальних мережах. Цей план мав би включати:
- Присвячені інсталяції/об’єкту сторінки/акаунти в соціальних мережах, таких як Facebook та Instagram, які викликають зацікавленість в інсталяції/об’єкті.
- Обслуговування та створення матеріалів про інсталяцію/об’єкт строком до двох (2) місяців (анонс інсталяції/об’єкту, матеріали про інсталяцію/об’єкт та дослідження, відео, інфографіки тощо).
- Постійний моніторинг та модерація сторінок.
- Організація та реалізація рекламних кампаній в соціальних мережах (розрахунок цих витрат повинен включати розробку рекламної кампанії (налаштування таргетування, висвітлення, інші послуги, а також звітування та не має включати суму вартості реклами в соціальних мережах, яку безпосередньо буде оплачувати НДІ).
2.3. Написання матеріалів про інсталяцію/об’єкт для національних ЗМІ – п’ять (5) ексклюзивних публікацій.
2.4. Звітування за результатами проведення кампанії.
Ідея, концепція та виготовлення всіх матеріалів в межах проєкту мають бути узгоджені з потребами Замовника та партнерів проєкту та погоджені Замовником на кожному етапі планування та реалізації проєкту.
Попередня дата запуску події - 28 лютого 2022 року, а підтримка підрядника очікується до 18 березня 2022 року. Якщо це дозволить графік виготовлення інсталяції/об’єкту та за погодженням з НДІ, відкриття може відбутись раніше.
ГРАФІК
Пропозиції приймаються до 10 грудня 2021 року. Вітається дострокове подання пропозицій.
Очікується, що угода з підрядником почне діяти в середині січня приблизно на 2 місяці.
Запланована дата відкриття інсталяції/об’єкту: 28 лютого 2022 року.
Розташування: будівля Верховної Ради України, м. Київ, вул. Грушевського, 5.
НДІ залишає за собою право зв’язатися з учасниками тендеру для отримання додаткової інформації та роз’яснень щодо подання пропозицій після закінчення строку подання.
НЕОБХІДНІ КОМПЕТЕНЦІЇ ТА УМОВИ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Потенційні підрядники повинні подати письмову пропозицію англійською мовою на розгляд НДІ до зазначеного вище строку. Пропозиції повинні містити:
- Приклади (до 3 штук) попередніх соціальних кампаній на тему прав людей, гендерної рівності, інклюзивності, дезінформації і тп та інформацію щодо їх охоплення, включаючи перелік осб, що працювали над створенням та імплементацією кампаній, а також перелік осіб, які наразі є в команді
Примітка: обираючи приклади попередніх соціальний кампаній, будь ласка, надайте приклади кампаній, схожих по переліку послуг та цілям на цю, а також ті, які стосуються візуального представлення, тобто інсталяції, презентації, виставки і тп.
- Погодинний рейт у доларах США та орієнтовну кількість годин, необхідних для підготовки/брейнстормінгу креативного компоненту кампанії, описаної у цьому запиті на подання пропозицій
- За наявності, рекомендації попередніх клієнтів (до 3) АБО список попередніх клієнтів (до 3) з контактною інформацією для отримання відгуку
- Для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців: копії реєстраційних документів (виписка з ЄДР про державну реєстрацію, свідоцтво/довідка платника податків, інші документи за наявності).
На підставі отриманих пропозиції, НДІ обере 3 фіналісти, з якими проведе брифінг, за результатами якого кожному із фіналістів потрібно буде підготувати драфт креативної концепції та детальну фінансову пропозицію відповідно до переліку завдань, зазначених у розділі “Загальний обсяг робіт”. Серед 3 фіналістів, НДІ обере одного/у, з яким/ою підпише договорі на створення та впровадження кампанії.
НДІ може звернутися до потенційних підрядників для отримання додаткових роз’яснень щодо поданих документів.
КОНТАКТИ ТА ТЕРМІН ПОДАЧІ
Будь ласка, надсилайте пропозиції англійською мовою електронною поштою на адресу [email protected] з темою «Reference ID: P-UA21111001 – Proposal Submission». Англійську версію запиту на цінову пропозицію можна знайти у прикріпленому файлі (P-UA21111001 – RFP in ENG). Кінцевий термін подання пропозицій – 10 грудня 2021 р. Питання щодо цієї пропозиції можна надіслати електронною поштою до 5 грудня 2021 р. на вищезгадану електронну адресу. Відповіді на отримані запитання будуть надіслані електронною поштою всім підрядникам, які виявили зацікавленість у пропозиції.
НДІ оцінюватиме тендерні пропозиції на основі здатності підрядника надати необхідні послуги, його досвіду та запропонованої ним ціни. НДІ залишає за собою право відхилити будь-які та всі пропозиції. НДІ залишає за собою право розглядати зміну тендерної пропозиції в будь-який час до укладання договору. НДІ не несе відповідальності за будь-які витрати, пов’язані з підготовкою, поданням чи презентацією матеріалів, надісланих у відповідь на запит на пропозицію. НДІ не надає гарантій щодо точності будь-якого твердження і не несе відповідальності за будь-яке використання, або посилання на інформацію надану у цьому оголошенні, а також за будь-які заявлені претензії. Очікується, що тендерні пропозиції повинні бути дійсними протягом шести місяців з дати публікації запиту на подання пропозицій.
Учасники тендеру повинні надати інформацію про будь-які відомі минулі, нинішні чи майбутні відносини з будь-якими сторонами, пов’язаними з НДІ. Наприклад, заявники повинні повідомити, якщо їх член Правління є діючим або колишнім членом Правління НДІ. Учасник тендеру також підтверджує, що запропоновані ціни були встановлені незалежно, а не з метою обмеження конкуренції з іншими учасниками тендеру, включаючи дочірні компанії, але не обмежуючись ними, і що ціни не були й не будуть свідомо розкриті будь-якому іншому учаснику тендеру, за винятком випадків, передбачених законом. Недотримання цих вимог може призвести до того, що НДІ буде змушений переглянути вибір потенційної тендерної пропозиції.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НДІ
Національний Демократичний Інститут – це некомерційна позапартійна організація, яка працює для посилення демократичних інститутів у всьому світі шляхом залучення громадян, відкритості та підзвітності уряду. НДІ підтримує зусилля з місцевої демократизації в Україні з 1992 року.
Для отримання додаткової інформації про НДІ відвідайте: www.ndi.org.