Тендер щодо постачання нестандартних непродовольчих товарів

Зафіксувати у Google календарі!


Презентація1
Тендер щодо постачання нестандартних непродовольчих товарів
  1. ПОТРЕБИ

ГО «Проліска» пропонує потенційним постачальникам надати тендерну пропозицію щодо постачання нестандартних непродовольчих товарів для виконання технічного завдання щодо реалізації індивідуальної допомоги в захисті (ІРА) для покращення ефективності та впливу послуг із захисту, захисту дітей та ведення справ, які надаються в межах реалізації контракту УВКБ ООН “Комплексна допомога у сфері захисту та житла для переміщених осіб, репатріантів та людей, які постраждали від війни” (код контракту 21141Y24M162685): 

ГО «Проліска» повідомляє, що Ви можете подати свою тендерну пропозицію на всю закупівлю № RFQ 2024-166 або за окремим Лотом. ГО «Проліска» проведе оцінку для кожного Лота окремо. Будь ласка, зверніть увагу, що часткова пропозиція для будь-якого лота не буде прийнята. 

ВАЖЛИВО:

Детальна інформація про кількість та технічні характеристики товарів наведені в Додатку А до цього документа.

 Зазначте, будь ласка, в своїй пропозиції (Додаток А) наступну інформацію  щодо товарів за принципом «все включено»:

  • Валюта тендерної пропозиції та взаєморозрахунків – українська гривня;
  • Умови оплати: безготівкова форма;
  • Загальна вартість товару;
  • Доставку товарів за адресою, визначеною замовником (вказана в Додатку А), постачальник здійснює за власні кошти;
  • Фактом надання тендерної пропозиції учасники тендеру гарантують збереження своєї оголошеної ціни протягом проведення тендеру та до моменту поставки. 

Граничний строк доставки товарів: до 14 календарних днів з дати укладання договору постачання товарів. 

ВАЖЛИВО:

Фактом подачі тендерної пропозиції учасник закупівлі підтверджує, що виробники запропонованих ним товарів не включені до переліку міжнародних спонсорів війни відповідно до НАЗК України та запропоновані товари не вироблені у Російській федерації та/або Республіці Білорусь.

 Учасникам тендеру слід подавати запити на роз’яснення щодо цього тендеру електронною поштою на адресу [email protected]

Кінцевий термін надходження запитів – 26 серпня 2024 року до 18:00. Прохання до учасників тендеру структурувати свої питання лаконічно. Запитання телефоном до персоналу ГО «Проліска»  стосовно тендеру заборонено. 

  1. ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ. 

Ваша пропозиція (Додаток А, комерційна пропозиція або рахунок на оплату) повинна бути подана не пізніше 15:00 год. 27.08.2024 р. електронною поштою у форматі PDF, завірена підписом та печаткою (за наявності) та у форматі Excel на адресу [email protected]. 

Реєстраційна форма постачальника: Вам слід заповнити, підписати та надіслати разом з пропозицією Додаток В «Реєстраційна форма постачальника». 

Кодекс поведінки постачальника ГО «Проліска»: Фактом подання своєї пропозиції, Ви підтверджуєте, що ознайомлені та погоджуєтесь з Кодексом поведінки постачальників (Додаток С). 

Зазначте, будь ласка, в темі листа:  RFQ 2024-166 та назву Вашої компанії. 

Звертаємо Вашу увагу: документи, що подаються учасником закупівлі, повинні бути належного рівня зображення та доступними до перегляду. Вважаються не наданими та під час розгляду пропозицій до уваги не прийматимуться такі документи, які не відкриваються або текст яких неможливо ідентифікувати. 

Також учасники можуть надати свої тендерні пропозиції на паперовому носії, скориставшись послугами Укрпошти, Нової Пошти, кур`єрської доставки, або доставити конверт самостійно, опустивши його у поштову скриньку, розміщену при вході офісу ГО «Проліска», за адресою:

89421, Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43

На конвертах має бути чітко зазначена назва тендера та його номер, що зазначено нижче: 

ОСОБІ, ВІДПОВІДАЛЬНІЙ ЗА ВІДКРИТТЯ КОНВЕРТІВ З ТЕНДЕРНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ/ПРОПОЗИЦІЯМИ,  RFQ 2024-166

ГО «Проліска»

89421, Закарпатська область, Ужгородський р-н, с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43.

Тендерні пропозиції на паперовому носії, подані будь-яким іншим чином, не приймаються.

  1. ПРИЙНЯТТЯ ПРОПОЗИЦІЙ:

ГО «Проліска», за наявності обґрунтовано виняткових обставин, може продовжити термін подання пропозицій учасників, повідомивши про це всіх учасників тендеру у письмовій формі. Продовження терміну може супроводжуватися зміною закупівельної документації, підготовленої ГО «Проліска» за власною ініціативою або у відповідь на роз’яснення, надіслані потенційним постачальником.

ГО «Проліска» залишає за собою право прийняти або скасувати всю закупівлю, або за окремим лотом на будь-якому етапі проведення процедури закупівлі.

Зверніть увагу, що  ГО «Проліска» не зобов’язана обрати будь-яку з компаній, які подають пропозиції, й у жодному разі не бере на себе зобов’язання щодо вибору компанії, яка пропонує найнижчу ціну. Крім того, Договір буде укладений з учасником закупівлі, пропозиція якого вважатиметься такою, що найбільш відповідає потребам, а також загальним принципам ГО «Проліска», зокрема економії та ефективності й найкращого співвідношення ціни і якості.

Учасники тендерного відбору повинні гарантувати збереження ціни та пропозиція повинна бути чинною щонайменше 30 днів. Після закриття тендеру учасники, які подали пропозиції, не мають права змінювати умови та ціни в пропозиції. З цієї причини радимо Вам ретельно підійти до підготовки пропозиції.

  1. УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ

ГО «Проліска» може укласти Договір з одним або декількома учасникам закупівлі. ГО «Проліска» залишає за собою право відтермінувати підписання Договору з переможцем (-цями) закупівлі на невизначений термін після оголошення результатів. Після укладення Договору, будь-яка сторона може розірвати Договір тільки через 10 робочих днів з дати повідомлення іншої сторони в письмовій формі або електронною поштою.

  1. ВАЛЮТА

Оплата за постачання товару за Договором, укладеним за результатами цієї закупівлі, буде оформлено у національній валюті України – гривня. Оплата здійснюватиметься згідно із загальними умовами договорів ГО «Проліска» у національній валюті України – гривня. Платежі будуть ініціюватися тільки після підтвердження зі сторони ГО «Проліска» успішного постачання товарів згідно з умовами Договору. 

Щиро дякуємо за увагу.

Документи до запрошення до участі у процесі закупівлі

Наступні додатки, які є невід’ємною частиною Запрошення до участі у процесі закупівлі ви знайдете за посиланнями нижче:

Запрошення: Запрошення RFQ 2024-166

Додаток А:  3.1. Додаток А RFQ_2024-166

Додаток В: 3.2.-Dodatok-B-Reiestratsijna-forma-postachalnyka-RFQ_2024-166

Додаток С

Чекаємо на ваші пропозиції!

Дякуємо за увагу!


Останні публікації цього розділу:

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі швейного обладнання

Набір до програми Impact Business Accelerator

Тендер на постачання столів, стільців, лав

Тендер ОПОРИ на соціологічне дослідження

Закупівля послуг харчування

Закупівля мобільних зерносушарок для субреципієнтів Програми USAID «Врожай»