Тендер на надання послуг smm-копірайтера
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг копірайтера для соціальних мереж в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з підготовки та написання дописів українською та англійською мовами для офіційних сторінок Верховної Ради у соцмережах на постійній основі впродовж 6 місяців.
ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть такі послуги: підготовка дописів українською та англійською мовами для різних платформ соцмереж (Facebook, Telegram, Twitter, Instagram), створення віжуалів у Canva на основі розроблених шаблонів, формування завдань для дизайнера щодо розробки віжуалів, ведення контент-плану та аналіз ефективності SMM-діяльності Верховної Ради України.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи тощо;
- документи заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 27 березня 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги райтера-аналітика РАНГ».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати фізичні особи, юридичні особи, фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для Фізичних осіб — до заявки додається: скан-копія паспорту, ІНН та резюме, що відповідає суті послуг, щодо яких оголошено тендер.
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у відповідній сфері.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь за електронною адресою: [email protected].