Тендер з закупівлі послуг для проведення тренінгу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
LaStradaUkrain

prostirtender tender_ntylth(4)
Тендер з закупівлі послуг для проведення тренінгу

Організатор: Громадська організація «Ла Страда-Україна». У межах реалізації проєкту «Забезпечення доступу до послуг для осіб, постраждалих від ґендерно зумовленого та домашнього насильства, посилення обізнаності щодо проблеми в умовах повномасштабної війни»  за підтримки проєкту «Спроможні та сильні», що виконується Фондом Східна Європа за сприяння Швейцарії.

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України, мають досвід роботи у відповідній сфері, мають необхідну матеріально-технічну базу, здійснюють діяльність відповідно до КВЕД, що є предметом закупівлі, мають змогу надання послуг, що відповідають характеристикам, національним/міжнародним стандартам якості та безпеки.

Предмет закупівлі: послуги з проживання в готелі, послуги з оренди конференц-зали, послуги з харчування учасниць/ків тренінгу для консультанток/ів Національних гарячих ліній.

Строк постачання товарів/надання послуг: 22-24 травня 2024 року.

Місце надання послуг: в територіальних межах Київської, Чернігівської, Житомирської чи Черкаської областей. Максимальна відстань від м. Києва – 200 км.

Місце проведення тендеру: м. Київ

Перелік документів, які мають бути надані:

Тендерна (комерційна) пропозиція, яка включає перелік та вартість запитуваних видів послуг (підписана відповідальним представником/цею учасника).

Свідоцтво про державну реєстрацію та/або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та/або витяг з єдиного державного реєстру підприємств, організацій та установ (копії).

Підписаний бланк засвідчення про нездійснення корупційних дій.

Підписаний бланк заяви про згоду на обробку персональних даних.

Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник/ця є платником єдиного податку –  Витяг з реєстру платників єдиного податку).

Інші документи, які можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, приблизне меню, фото готелю, конферец-зали, зали для приймання їжі, тощо).

Текст наданих документів повинен бути чітким, читабельним, мати підпис та печатку учасника/ці (за наявності).

Заявки на участь приймаються в електронному вигляді на адресу: [email protected]

Термін надання тендерних пропозицій:

З 1 травня по 13 травня 2024

Кінцевий термін для подачі тендерних пропозицій:

13 травня 2024,  19.00

Інше: Специфікації тендерних пропозицій учасників тендеру повинні бути еквівалентними заявленим вимогам. Вартість послуг в комерційних пропозиціях вказується в гривнях.

Контактна особа: Бороздіна Катерина, [email protected]

Кількість та загальні вимоги щодо надання Послуг:

Послуги з проживання

Учасник тендеру повинен мати можливість забезпечити 2-місне розміщення в номерах типу стандарт на 2 (дві) ночі для 15 учасниць/ків тренінгу.

Номери повинні бути забезпечені цілодобовим постачанням гарячої та холодної води, з індивідуальним санвузлом та безкоштовним Wi-Fi.

Обов’язкова наявність поблизу готелю або в приміщенні готелю укриття для перебування під час повітряної тривоги.

Послуги з оренди конференц-зали для проведення тренінгу

Учасник тендеру повинен мати можливість надати в оренду конференц-залу, який вміщує не менше 20 осіб, на всю тривалість тренінгу (3 дні) .

Приміщення повинно бути достатнього розміру для комфортного розміщення учасниць/ків тренінгу, оснащене кондиціонером, світлим. Місце проведення повинно мати можливість для організації каво-перерв, з доступом до санвузла.

Конференц-зала повинна бути оснащена обладнанням для проведення тренінгів, а також учасник повинен організувати технічну підтримку та інструктаж користування відповідним обладнанням.

Послуги з харчування учасниць/ків тренінгу.

Учасник тендеру повинен мати можливість надати послуги з харчування відповідно до узгодженого меню харчування учасниць/ків тренінгу і кава-пауз.

Орієнтовна програма організації харчування:

Найменування

Час

Кількість учасниць/ків

Орієнтовний опис

1 день

Кава-пауза 1

з 10:00 до 10:30

15

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 13:00 до 14:00

15

Порційна подача страв

Кава-пауза 2

з 15:30 до 16:00

15

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Вечеря

 

з 19:00 до 20:30

15

Порційна подача страв

2 день

Кава-пауза 1

з 10:00 до 10:30

15

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 13:00 до 14:00

15

Порційна подача страв

Кава-пауза 2

з 15:30 до 16:00

15

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Вечеря

 

з 19:00 до 20:30

15

Порційна подача страв

3 день

Кава-пауза 1

з 10:00 до 10:30

15

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 13:00 до 14:00

15

Порційна подача страв

Кава-пауза 2

з 15:30 до 16:00

15

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді