Тендер з закупівлі послуг для проведення тренінгу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
LaStradaUkrain

tender_ntylth(4)
Тендер з закупівлі послуг для проведення тренінгу

Організатор: Громадська організація «Ла Страда-Україна». У межах реалізації проєкту «Забезпечення доступу до послуг для осіб, постраждалих від ґендерно зумовленого та домашнього насильства, посилення обізнаності щодо проблеми в умовах повномасштабної війни»  за підтримки проєкту «Спроможні та сильні», що виконується Фондом Східна Європа за сприяння Швейцарії.

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України, мають досвід роботи у відповідній сфері, мають необхідну матеріально-технічну базу, здійснюють діяльність відповідно до КВЕД, що є предметом закупівлі, мають змогу надання послуг, що відповідають характеристикам, національним/міжнародним стандартам якості та безпеки.

Предмет закупівлі: послуги з проживання в готелі, послуги з оренди конференц-зали, послуги з харчування учасниць/ків тренінгу для консультанток/ів Національних гарячих ліній.

Строк постачання товарів/надання послуг: 22-24 травня 2024 року.

Місце надання послуг: в територіальних межах Київської, Чернігівської, Житомирської чи Черкаської областей. Максимальна відстань від м. Києва – 200 км.

Місце проведення тендеру: м. Київ

Перелік документів, які мають бути надані:

Тендерна (комерційна) пропозиція, яка включає перелік та вартість запитуваних видів послуг (підписана відповідальним представником/цею учасника).

Свідоцтво про державну реєстрацію та/або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та/або витяг з єдиного державного реєстру підприємств, організацій та установ (копії).

Підписаний бланк засвідчення про нездійснення корупційних дій.

Підписаний бланк заяви про згоду на обробку персональних даних.

Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник/ця є платником єдиного податку –  Витяг з реєстру платників єдиного податку).

Інші документи, які можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, приблизне меню, фото готелю, конферец-зали, зали для приймання їжі, тощо).

Текст наданих документів повинен бути чітким, читабельним, мати підпис та печатку учасника/ці (за наявності).

Заявки на участь приймаються в електронному вигляді на адресу: [email protected]

Термін надання тендерних пропозицій:

З 1 травня по 13 травня 2024

Кінцевий термін для подачі тендерних пропозицій:

13 травня 2024,  19.00

Інше: Специфікації тендерних пропозицій учасників тендеру повинні бути еквівалентними заявленим вимогам. Вартість послуг в комерційних пропозиціях вказується в гривнях.

Контактна особа: Бороздіна Катерина, [email protected]

Кількість та загальні вимоги щодо надання Послуг:

Послуги з проживання

Учасник тендеру повинен мати можливість забезпечити 2-місне розміщення в номерах типу стандарт на 2 (дві) ночі для 15 учасниць/ків тренінгу.

Номери повинні бути забезпечені цілодобовим постачанням гарячої та холодної води, з індивідуальним санвузлом та безкоштовним Wi-Fi.

Обов’язкова наявність поблизу готелю або в приміщенні готелю укриття для перебування під час повітряної тривоги.

Послуги з оренди конференц-зали для проведення тренінгу

Учасник тендеру повинен мати можливість надати в оренду конференц-залу, який вміщує не менше 20 осіб, на всю тривалість тренінгу (3 дні) .

Приміщення повинно бути достатнього розміру для комфортного розміщення учасниць/ків тренінгу, оснащене кондиціонером, світлим. Місце проведення повинно мати можливість для організації каво-перерв, з доступом до санвузла.

Конференц-зала повинна бути оснащена обладнанням для проведення тренінгів, а також учасник повинен організувати технічну підтримку та інструктаж користування відповідним обладнанням.

Послуги з харчування учасниць/ків тренінгу.

Учасник тендеру повинен мати можливість надати послуги з харчування відповідно до узгодженого меню харчування учасниць/ків тренінгу і кава-пауз.

Орієнтовна програма організації харчування:

Найменування

Час

Кількість учасниць/ків

Орієнтовний опис

1 день

Кава-пауза 1

з 10:00 до 10:30

15

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 13:00 до 14:00

15

Порційна подача страв

Кава-пауза 2

з 15:30 до 16:00

15

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Вечеря

 

з 19:00 до 20:30

15

Порційна подача страв

2 день

Кава-пауза 1

з 10:00 до 10:30

15

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 13:00 до 14:00

15

Порційна подача страв

Кава-пауза 2

з 15:30 до 16:00

15

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Вечеря

 

з 19:00 до 20:30

15

Порційна подача страв

3 день

Кава-пауза 1

з 10:00 до 10:30

15

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 13:00 до 14:00

15

Порційна подача страв

Кава-пауза 2

з 15:30 до 16:00

15

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі швейного обладнання

Набір до програми Impact Business Accelerator

Тендер на постачання столів, стільців, лав

Тендер ОПОРИ на соціологічне дослідження

Закупівля послуг харчування

Закупівля мобільних зерносушарок для субреципієнтів Програми USAID «Врожай»