Тендерна закупівля на кур’єрські послуги (адресна доставка відправлень АРТ клієнтам)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yuliiabardysh

prostirtender_tender_ntylth2
Тендерна закупівля на кур’єрські послуги (адресна доставка відправлень АРТ клієнтам)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендерну закупівлю на кур’єрські послуги (адресна доставка відправлень АРТ клієнтам). 

Предмет закупівлі: кур’єрські послуги (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Тендерній пропозиції). 

Джерело фінансування закупівлі – здійснюється в рамках проекту: “дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) – досягнення цілей”, який реалізуються відповідно до ГУ № 25-CDC-24-25. 

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.  

Термін надання послуг:

до 31.08.2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»). 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю. 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Надання послуг згідно опису в Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

4.

Регіон надання послуги.

Місто Полтава та Полтавська область.

5.

Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту.

Тендерна пропозиція.

6.

Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг.

Тендерна пропозиція.

7.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом.

Тендерна пропозиція.

8.

Відпуск послуг без ПДВ.

Тендерна пропозиція.

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції. 

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб);
  • Ліцензія на пасажирські перевезення.
  1. Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на    Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

 

  • Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою також будуть розглядатися.
  • Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

 

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Моб. 0665534705.

e-mail: [email protected].

 

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників: 

«11» лютого 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

 


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю бронежилетів та шоломів

Тендер на закупівлю послуг перевезень

Тендер на закупівлю логістичних послуг з організації тренінгу

Тендер на закупівлю пасажирського автобуса

Продовжено: Відкритий тендер із закупівлі та встановлення споруди «Соляна вежа»

Центр АХАЛАР відкриває набір на ретрит "Тіло. Ресурс. Баланс" в Карпатах