Тендерна закупівля на кур’єрські послуги (адресна доставка відправлень АРТ клієнтам)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендерну закупівлю на кур’єрські послуги (адресна доставка відправлень АРТ клієнтам).
Предмет закупівлі: кур’єрські послуги (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Тендерній пропозиції).
Джерело фінансування закупівлі – здійснюється в рамках проекту: “дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) – досягнення цілей”, який реалізуються відповідно до ГУ № 25-CDC-24-25.
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
Термін надання послуг:
до 31.08.2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.
№ П/П |
ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ |
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ |
1. |
Надання послуг згідно опису в Тендерній пропозиції. |
Тендерна пропозиція. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Тендерна пропозиція. |
3. |
Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Тендерна пропозиція. |
4. |
Регіон надання послуги. |
Місто Полтава та Полтавська область. |
5. |
Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту. |
Тендерна пропозиція. |
6. |
Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг. |
Тендерна пропозиція. |
7. |
Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом. |
Тендерна пропозиція. |
8. |
Відпуск послуг без ПДВ. |
Тендерна пропозиція. |
№ П/П |
ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ |
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності.
|
|
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
- Статуту (для юридичних осіб);
- Ліцензія на пасажирські перевезення.
- Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
- Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою також будуть розглядатися.
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-а.
Моб. 0665534705.
e-mail: [email protected].
Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«11» лютого 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.