Тендерна закупівля послуг із транспортування клієнтів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
natakobzista

prostirtender tender_ntylth(3)
Тендерна закупівля послуг із транспортування клієнтів

23.04.2025 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури тендерної закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендерну закупівлю послуг із транспортування клієнтів.

Предмет тендерної закупівлі: послуги із транспортування (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Тендерній пропозиції).

Джерело фінансування тендерної закупівлі – здійснюється в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», який реалізуються відповідно до договору № 82-GF-25 від 01.01.2025 року, що фінансується МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін надання послуг:

по грудень 2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Надання послуг згідно опису в Тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

4.

Регіон надання послуги.

Місто Полтава та Полтавська область.

5.

Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту.

Тендерна пропозиція.

6.

Транспортні засоби повинні бути комфортними, безпечними для пасажирів, справними та чистими.

Тендерна пропозиція.

7.

Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг (водій, паливо-мастильні матеріали, податки та збори за користування шляхами, стоянки і т.п.).

Тендерна пропозиція.

8.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, маршрутний лист з деталізацією поїздок, акт виконаних робіт).

Тендерна пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета ТЕНДЕРНОЇ закупівлі

 

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

2.

Право на здійснення пасажирських перевезень.

  • Копія ліцензії на пасажирські перевезення.

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги тендерної закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг тендерної закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб);
  • Ліцензія на пасажирські перевезення.
  1. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерної пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Кобзиста Наталія, пров. Братів Шеметіа, 17-а.

Моб. 0504050489.

Тел./факс. (050) 60-60-81.

e-mail: [email protected]

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметіа, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом,

або e-mail: [email protected]

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«08» травня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

Тендерна пропозиція


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на окуляри віртуальної реальності

Тендер з організації та проведення офлайн тренінга з травматерапії

Запит на послуги фотографа-тренера для проведення он-лайн сесій для підлітків

Тендер на укладення рамкового договору на проведення малих та середніх ремонтів житлових будинків/приміщень мтп в Кіровоградській, Черкаській, Полтавській та Дніпропетровській областях

Закупівля одноразового посуду (стакани одноразові пластикові).