Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі дисплейної системи

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Bitinsh

тендер-tender-1-10-300x225
Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі дисплейної системи

ГО «Новоодеська рада старійшин» в межах грантового проєкту «Точне землеробство», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю: дисплейної системи (дисплей та контролер) та  підрулюючого пристрою для точного землеробства.

Дата оголошення про тендер: 06 вересня 2024 року

Термін подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2024 року, 23:59

 Предметом закупівлі є дисплейна система Trimble GFX-750(XCN-1050)+NAV-900 (дисплей та контролер),  підрулюючий пристрій Trimble EZ-Pilot Pro або їх аналоги. 

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються 

Дисплей і навігаційний контролер, підрулюючий пристрій 

Ключові характеристики    

  • кольоровий сенсорний дисплей з діагоналлю 25,6 см та роздільною здатністю не менше 1280 x 800
  • операційна система Android, яка дозволяє розробляти та використовувати власні додатки
  • міцний корпус для повсякденного використання у польових умовах з високим рівнем волого та пилозахищенності.
  • сумісний навігаційний контролер
  • сумісність із супутниковою корекцією RTX
  • інтегрована камера та підтримка додаткових зовнішніх камер
  • швидке та легке переміщення між транспортними засобами
  • вбудована підтримка технологій Bluetooth і Wi-Fi та сумісність з протоколом ISOBUS
  • підрулюючий пристрій сумісний з дисплеєм та контролером; автоводіння при русі заднім ходом до 15 секунд; система водіння залишається активна під час зупинок

 

Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення (м. Нова Одеса, вул. Центральна, 218) його монтаж, пусконалагоджувальні роботи, навчання персоналу підприємства в кількості 15 осіб та участь в розробці методичного супроводу навчання.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 20 вересня 2024 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected]; [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_IDRPP_2024_08_01_PPP_NCE» до 20 вересня 2024 року, 23:59, або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля дисплейної системи (дисплей та контролер) та  підрулюючого пристрою” за адресою: 56602, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Центральна, 218 у строк до 20 вересня 2024 року, 23:59.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 20 вересня 2024 року, 23:59, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 23 вересня 2024  року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. 

Контактна особа: Бітіньш Руслан, телефон 0974183303


Останні публікації цього розділу:

Конкурс з надання послуг з організації і проведення заходів (комплексного обслуговування заходів)

Конкурс серед закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської області для модернізації харчоблоку та їдальні

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ПРОЦЕСІ ЗАКУПІВЛІ НА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ ПРОЖИВАННЯ, ОРЕНДИ КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛУ ТА ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТРЕНІНГІВ УПРАВЛІННЯ ПРОБЛЕМАМИ

Закупівля серверного комп'ютера та мережевого обладнання для офісу проєкту IBR/ Procuring a Server computer and network equipment for the IBR project office

Надання послуг перевезень пасажирів (евакуація) із зон бойових дій (продовжено)

Конкурс на закупівлю послуг проведення тренінгу з експертизи у плануванні відновлення для реалізації проєкту ГО “Сильні громади”