Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі: «Меблів для простору»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер-tender-1-11
Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі: «Меблів для простору»

 

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі:

«Меблів для простору»

Покровська районна благодійна організація «Олександрівський фонд розвитку громади Дніпропетровської області» в межах грантового проєкту 000157 «Реабілітація та інтеграція внутрішньо переміщених осіб в Покровській громаді”, оголошує відкритий тендер на закупівлю «Меблі для простору» .

Дата оголошення про тендер: «17» жовтня 2023 року.

Термін подання тендерних пропозицій: 15 робочих днів з дня опублікування цього Оголошення – до «02» листопада 2023 року включно.

 Предметом закупівлі є поставка зібраних  меблів для простору Комунальному некомерційному підприємству “Покровська лікарня” Покровської селищної ради Дніпропетровської області.

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються зазначено у Додатку 1 дo Оголошення.

Строк надання товарів/ послуг: з дати укладення Договору протягом 10 робочих днів.  У вартість товару повинна бути включена доставка зібраного товару до місця призначення                     вул. Соборна, буд. 118А, смт Покровське, Синельниківський район, Дніпропетровська область, 53600.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)
  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою  [email protected] до «30» жовтня 2023 року включно.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер меблі JSB-GA-2023-10 назва учасника» до 02.11.2023 року включно, а також у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля меблів для простору за адресою: вул. Виконкомівська, буд. 26, с. Олександрівка, Синельниківський район, Дніпропетровська область, 53600 або в електронній формі на електронну адресу krimova.olia@ukr.net у строк до 02.11.2023 року включно.  року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 24.00 години 02.11.2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 06.11.2023  року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: БУГАЙ Тетяна  телефон: 066-909-59-25

ДОДАТОК 1

Інформація про необхідні  якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

«Меблі для простору»

Вимоги

 (технічні, якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація)

Ця технічна специфікація містить основні вимоги до меблів для простору, що наведені в таблиці.

Таблиця – Технічні вимоги, специфікація окремих видів меблів.

1 Призначення меблів для простору (далі-МП)

 

Меблі для простору створюють цілісну і стилістично закінчену композицією, в якій всі елементи будуть не тільки красиво поєднуватися між собою, але й забезпечувати функціональну зручність як для медичного персоналу так і для пацієнтів.

До складу МП

 

входять наступні меблі:

1.1.Вимоги до

Столу письмового

 

 

 

 

1 шт.

 

Стіл письмовий

Повинен відповідати технічним вимогам:

  •  висота: 73,6 см.
  • глибина: 60 см.
  • ширина: 140 см.
  • колір: венге.

1.2.Вимоги до

Столу письмового

2 шт

Стіл письмовий М-5 (або аналог)

Повинен відповідати технічним вимогам:

  • висота: 73,6 см.
  • глибина: 60 см.
  • ширина: 100 см.
  • колір: венне .

1.3.Вимоги до

Столу письмового

1 шт

Стіл письмовий СУ9 (або аналог)

Повинен відповідати технічним вимогам:

  • висота: 73,6 см.
  • глибина: 1250 см.
  • ширина: 150 см.
  • колір: венге.

 

 

 

1.4. Вимоги до

Журнального столика

 

1 шт

 Журнальний столик

Повинен відповідати вимогам:

-параметри :

  • висота: 50 см.
  • глибина: 60 см.
  • ширина: 60 см.
  • колір: венге

 

 

1.5.Вимоги до

Крісла офісного

 

 

2 шт.

 

 Крісло офісне

Повинно відповідати технічним вимогам:

·        матеріал: нейлон, сітка;

  • загальнірозміривиробу: 94х 57 х 51  см.;
  • висотасидіння: 40-50 см.;
  • висота спинки: 47 см.;
  • глибинасидіння: 49 см.;
  • вантажопідйомність: 120 кг.;
  • колір: чорний або сірий.

1.6. Вимоги до

Стільця офісного

10 шт.

Стілець офісний

Повинна відповідати вимогам:

-параметри стільця:

  • висота  80 см;
  • щирина 41 см;
  • глибина 38 см;
  • тип каркасу: металевий;
  • матеріал: штучна шкіра;
  • тип: м’який;
  • основа:  дерево;
  • колір: чорний.

1.7 Вимоги до

Шафи гардеробної углової

 

 

2 шт.

 

Шафа гардеробна вуглова ЗУ (або аналог)

Повинна відповідати вимогам:

-параметри шафи:

  • висота: 1950 мм.
  • глибина: 802мм.
  • ширина: 802мм.
  • колір: венне темний та світлий.

1.8. Вимоги до

Шафи гардеробної з полицями

 

 

 

 

 

7 шт.

Шафа гардеробна з полицями

Повинна відповідати вимогам:

-параметри шафи:

  • висота: 1950 мм.
  • глибина: 464 мм.
  • ширина: 1200 мм
  • колір: венне.
  • замок..

1.9. Вимоги до

Дивана офісного секційного модульного

 

 

 

1 шт.

(10 секцій)

Диван офісний секційний модульний

складається з 10 секцій

Повинен відповідати вимогам:

-параметри дивана:

Параметри 1 секції

  • висота: 400 мм.
  • глибина: 500 мм.

 

  • ширина: 1100 мм.
  • колір: чорний.
  • матеріал:екокожа
  • колір: чорний.

1.10.  Вимоги до

Ролл-штор (день-ніч)

 

 

 

6 шт.

Ролл-штори (день-ніч)

Повині відповідати вимогам:

  • розміром 1750мм*800мм
  • колір: за погодженням.
 

1.11.  Вимоги до

Ролл-штор (день-ніч)

 

 4 шт  

Ролл-штори (день-ніч)

Повині відповідати вимогам:

  • розміром 1750мм*700мм
  • колір: за погодженням.

 Строк поставки Товару: з дати укладення Договору протягом 10 робочих днів.

Вартість Товару повинна включати в себе транспортні витрати, навантаження, розвантаження за місцем знаходження закладу, в разі потреби наладку та збірку, а також інші податки і збори (страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо).

Примітка: Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або аналог». В разі пропозиції аналога, характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Крім того учасник подає додатково порівняльну таблицю із зазначенням конкретної назви, технічних, кількісних, якісних характеристик запропонованого аналогу  у відповідності до технічних вимог встановлених даним додатком до тендерної документації.

Невиконання вимог цього розділу документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення.

Аналогом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.

Обґрунтування посилання в тексті тендерної документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника: посилання здійснюється з метою забезпечення поставки якісних товарів, які за своїми характеристиками не повинні бути гіршими, ніж в вищезазначених посиланнях.

Загальні вимоги до предмету закупівлі:

  1. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів та відповідати параметрам та вимогам, зазначеним у цьому додатку.
  2. Якісно поставленим товаром вважається товар, який відповідає вимогам, що зазвичай ставляться до товару відповідного характеру.
  3. Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені.
  4. Гарантійний строк на меблі повинен становити не менше гарантійного строку, визначеного виробником меблів, але не менше 12 місяців з дати його отримання замовником (з дати підписання видаткової накладної).
  5. В комплекті з меблями предмету закупівлі замовнику передаються: інструкції з експлуатації меблів (за наявності), гарантійні документи (обов’язково).
  6. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, встановлення та складання меблів, а також придбання необхідних додаткових матеріалів, інструментів та приладдя тощо) повинна здійснюватися за рахунок постачальника.

Будь-які відхилення допускаються лише в разі погодження на етапі уточнень через відповідні інструменти електронного торгівельного майданчика.

  1. Для підтвердження можливості постачання предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції також надає:

-документ щодо наявності в Україні сервісних центрів для гарантійного та післягарантійного ремонту, обслуговування, правила експлуатації, тощо.

 

ДОДАТОК 2

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

___________________________________________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (точна адреса) надає свою пропозицію Покровській районній благодійній організації «Олександрівський фонд розвитку громади» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю меблів для простлру (найменування товарів/послуг)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ПРБО «Олександрівський фонд розвитку громади» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ПРБО «Олександрівський фонд розвитку громади», _______________________ (повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари Благодійній організації «Олександрівський фонд розвитку громади» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування товарів: ____________________.
  2. Якість товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: після оплата.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 

До цієї Пропозиції додається (вказати повний перелік документів, що додається):

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки (Додаток 3).

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

 

 

                               ДОДАТОК 3

ЗРАЗОК

 

ДОГОВІР ПОСТАВКИ № _______

 

смт Покровське

«___» __________ 2023 р.

Комунальне некомерційне підприємство «Покровська лікарня» Покровської селищної ради Дніпропетровської області», далі іменований (далі – Замовник), в особі директора  Коломойця Володимира Миколайовича, який діє на підставі Статуту, з одного боку,

______________________ (далі – Виконавець), в особі____________________, який діє на підставі Статуту, з другої сторони та

Покровська районна благодійна організація «Олександрівський фонд розвитку громади» (далі– Покупець), в особі голови правління Бугай Тетяни Василівни, що діє на підставі Статуту, з третьої Сторони (разом далі – Сторони, а кожна окремо – Сторона), уклали цей договір (далі – Договір), про таке:

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
    • У порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується поставити Замовнику меблі для простору (далі – Меблі), (Придбання предметів довгострокового користування меблів для простору Комунальному некомерційному підприємству “Покровська лікарня” Покровської селищної ради Дніпропетровської області) в межах грантового проєкту 000157 «Соціальна реабілітація внутрішньо переміщених осіб в медичних закладах Покровської громади та їх активна інтеграція в суспільство» (угода про надання гранту JSB-GA-2023-10 від  09.2023), визначене в Специфікації меблів (додаток 1 до Договору), а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити такі меблі.
    • Поставка Меблів здійснюється Виконавцем на об’єкт Замовника, розташований за адресою: вул. Соборна, буд. 118а, смт Покровське, Синельниківський район, Дніпропетровська область, 53600 (далі – адреса Замовника).
    • Найменування, одиниці виміру, ціна за одиницю та загальна вартість Меблів визначені Сторонами у Специфікації меблів (додаток 1 до Договору).
  2. СТРОКИ ПОСТАВКИ МЕБЛІВ
    • Поставка Меблів здійснюється Виконавцем протягом 20 (двадцяти) календарних дні після підписання Договору згідно п. 14.1 цього Договору.
    • Датою поставки Меблів вважається дата підписання Сторонами видаткової накладної.
    • Постачання Меблів може бути здійснено Виконавцем достроково.
    • Строки поставки Меблів можуть бути змінені Сторонами з внесенням відповідних змін у Договір шляхом підписання Сторонами відповідної додаткової угоди до Договору.
  3. ЯКІСТЬ МЕБЛІВ
    • Виконавець зобов’язаний поставити Меблі, якість яких відповідає діючим в Україні державним стандартам, технічним умовам, нормативно – правовим актам, іншим нормативно-технічним документам, які встановлюють вимоги до показників якості такого роду/виду меблів, а також мати відповідні дозволи, ліцензії і сертифікати для поставки, використання (в т.ч. права продажу або надання у користування третім особам) меблів на території України.
    • Виконавець гарантує дотримання вимог пункту 3.1. Договору щодо якості поставленого Меблів та вимог розділу 9 Договору щодо гарантійних строків поставленого Меблів.
  4. ЦІНА ДОГОВОРУ
    • Ціна цього Договору визначена Сторонами згідно Специфікації меблів (додаток 1 до Договору) що є його невід’ємними частинами, на дату підписання Сторонами цього Договору становить ___________грн. (__________ грн. __коп.)   ПДВ _____________
    • Ціна цього Договору може бути змінена за взаємною згодою Сторін в залежності від реальних потреб Замовника в меблях, шляхом складення та підписання Сторонами відповідної додаткової угоди до Договору.
  5. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ
    • Оплата Меблів здійснюється Платником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України на рахунок Виконавця, наведений в розділі 17 цього Договору.
    • Платник здійснює оплату вартості поставленого товару в розмірі визначеному в п 4.1 Договору потягом 10 (десяти) банківських дні з дати поставки Меблів, яка визначається згідно п. 6.3 або п. 6.8 цього Договору. Оплата може здійснюватися частинами, відповідно до накладних та рахунків.
    • У разі розірвання цього Договору у випадках, передбачених чинним законодавством України та цим Договором, Платником проводиться оплата за фактично поставлені меблі.
    • Усі платіжні документи за цим Договором оформлюються із дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
  6. ОРГАНІЗАЦІЯ ПОСТАВКИ МЕБЛІВ
    • Поставка Меблів здійснюється Виконавцем за адресою, визначеною в пункті 1.2 Договору, протягом строку, зазначеного в пункті 2.1. Договору. Про дату здійснення поставки Виконавець повідомляє Замовника за два робочих дні до здійснення поставки.
    • Поставка Меблів оформлюється за складеною Виконавцем видатковою накладною, підписаною Сторонами за адресою Замовника.
    • Датою поставки Виконавцем Меблів є дата підписання представниками Сторін видаткової накладної, за якою товар було поставлено Замовнику.
    • У разі виявлення Замовником під час приймання Меблів недоліків (пошкодження упаковки, механічні пошкодження, неповна комплектація), представники Сторін складають і підписують відповідний протокол виявлених недоліків Меблів (далі – Протокол), а Виконавець зобов’язаний усунути усі зазначені у Протоколі недоліки і письмово повідомити Замовника про готовність до повторної передачі меблів.
    • Усунення усіх зазначених у Протоколі недоліків здійснюється Виконавцем за власний рахунок.
    • У разі відмови Замовника або його представників від підписання видаткової накладної, Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання підписаної Виконавцем відповідної накладної надає Виконавцю мотивовану письмову відмову від підписання зазначеної накладної.
    • У разі прийняття Виконавцем мотивованої відмови Замовника від підписання видаткової накладної, представниками Сторін складається і підписується акт виявлення недоліків я з зазначенням їх переліку, необхідних заходів щодо їх усунення Виконавцем та строків їх усунення Виконавцем.
    • У разі відмови Замовника або його представників від підписання видаткової накладної протягом строку, визначеного пунктом 6.7. Договору, без надання письмової мотивованої відмови, вважається що Замовник отримав Меблі належної якості за умовами цього Договору та не має претензій до Виконавця.

 

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
    • Замовник має право:
      • Змінювати обсяги поставки Меблів за цим Договором з відповідною зміною ціни цього Договору залежно від реальних потреб Замовника на зазначені цілі. У такому випадку, Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору шляхом укладення та підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками відповідної додаткової угоди до цього Договору.
      • Відмовитися від прийняття Меблів у разі його невідповідності Специфікації меблів (додаток 1 до Договору), якщо такі невідповідності не усунуті Виконавцем, або не можуть бути усунуті Виконавцем у порядку і на умовах, визначених цим Договором.
      • Вимагати від Виконавця безоплатного виправлення останнім недоліків, що виникли внаслідок недотримання Виконавцем вимог, визначених в Специфікації меблів (додаток 1 до Договору).
      • Достроково розірвати цей Договір в будь-який час, оплативши Виконавцю вартість фактично поставлених меблів з відшкодуванням збитків, завданих такою відмовою (з урахуванням упущеної вигоди), повідомивши про це Виконавця не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів до дати такого розірвання.
      • Реалізовувати інші права, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.
    • Замовник зобов’язаний:
      • Прийняти в установленому цим Договором порядку поставлені меблі.
      • Забезпечити належні умови до приміщень, в яких планується розміщення мебдів.
      • Своєчасно повідомляти Виконавця про зміну поштових або платіжних реквізитів, зміну назви та інші зміни щодо Замовника.
      • Виконувати належним чином інші зобов’язання, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.
    • Виконавець має право:
      • Зупиняти поставки меблів у разі невиконання Замовником і Платником своїх зобов’язань за цим Договором, що призвело до ускладнення або до неможливості їх здійснення Виконавцем на умовах цього Договору.
      • На відшкодування завданих йому збитків Замовником відповідно до чинного законодавства України та цього Договору (в тому числі упущеної вигоди).
      • Без погодження з Замовником може залучати до поставки Меблів третіх осіб (далі – залучені особи), залишаючись при цьому відповідальним в повному обсязі перед Замовником за порушення цього Договору.
      • Ініціювати внесення змін у цей Договір.
      • Реалізовувати інші права, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.
    • Виконавець зобов’язаний:
      • Поставити Меблі Замовнику відповідно до умов цього Договору, при цьому Виконавець зобов’язаний поставити (передати) Замовнику Меблі у повній комплектності, зазначеній у Специфікації меблів (додаток 1 до Договору).
      • В установленому цим Договором порядку своєчасно інформувати Замовника про хід виконання зобов’язань Виконавця за цим Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення.
      • Своєчасно повідомляти Замовника про зміну поштових або платіжних реквізитів, зміну назви та інші зміни щодо Виконавця
      • Виконувати належним чином інші зобов’язання, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.
    • Платник має право:
      • Своєчасно та в повному обсязі оплати вартість меблів,згідно п.4.1 цього договору.
      • Відмовитися від оплати товару у разі їх невідповідності Специфікації меблів (додаток 1 до Договору), якщо такі невідповідності не усунуті Виконавцем, або не можуть бути усунуті Виконавцем у порядку і на умовах, визначених цим Договором.
    • Платник зобов’язаний:
      • Виконувати належним чином інші зобов’язання, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.
      • Відповідно до умов цього Договору своєчасно та в повному обсязі виконувати фінансові зобов’язання перед Виконавцем відповідно до розділу 4 цього Договору.
  1. РИЗИКИ ВИПАДКОВОГО ЗНИЩЕННЯ АБО ПОШКОДЖЕННЯ МЕБЛІВ
    • Ризик випадкового знищення та (або) пошкодження Меблів переходить від Виконавця до Замовника у момент підписання представниками Сторін відповідних видаткових накладних, за якими ці Меблі було передане Виконавцем Замовнику згідно умов цього Договору.
    • Сторони зобов’язані вживати необхідних заходів для недопущення випадкового знищення або пошкодження Меблів, а якщо таке пошкодження відбулося, приймати відповідні рішення та узгоджувати свої дії щодо усунення негативних наслідків.
    • У разі пошкодження меблів з вини однієї із Сторін цього Договору, яке встановлюється комісією в складі представників Виконавця і Замовника, винна Сторона Договору зобов’язана негайно усунути пошкодження та повідомити про це іншу Сторону Договору. На вимогу однієї зі Сторін Договору, інша Сторона Договору подає їй для погодження план заходів щодо усунення наслідків випадкового пошкодження меблів.
  2. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
    • Виконавець гарантує якість поставлених Меблів та можливість її експлуатації і використання за призначенням, протягом гарантійного строку – 12 (дванадцять) календарних місяців від дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Меблі.
    • Початком гарантійного строку вважається день підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Меблі.
    • У разі виявлення Замовником протягом гарантійного строку недоліків у поставленому Меблів, він письмово повідомляє про них Виконавця не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дня виявлення таких недоліків і запрошує його для складення відповідного акта про виявлені недоліки (дефекти) меблів.
    • Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого поставлені Меблі не можуть експлуатуватися (використовуватись) за призначенням внаслідок виявлених недоліків (дефектів) Меблі, відповідальність за які несе Виконавець (в т.ч. якщо такі недоліки (дефекти) виникли з вини залучених осіб).
    • Виконавець відповідає за усі недоліки (дефекти), виявлені у поставлених Меблях протягом гарантійного строку, окрім випадків коли недоліки виникли внаслідок:
  • неправильної експлуатації меблів;
  • неналежного ремонту поставлених меблів, проведеного самим Замовником або залученими ним третіми особами;
  • інших обставин недбалого ставлення Замовником до Меблів.

 

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
    • У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
    • За несвоєчасне виконання фінансових зобов’язань за цим Договором Замовник сплачує на користь Виконавця пеню у розмірі 0,1 відсотка меблів за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла у період нарахування пені, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів з Замовника на користь Виконавця додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків від суми заборгованості.
    • Недоліки, виявлені під час прийняття омеблів Виконавець зобов’язаний усунути за власний рахунок у строки, визначені цим Договором.
    • Якщо Сторони мають намір вимагати відшкодування збитків, то вони повинні сповістити про це одна одну в письмовому вигляді.
  2. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
    • Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, блокада, ембарго, інші міжнародні санкції, надзвичайний або військовий стан тощо).
    • Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дій обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 7 (семи) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі (рекомендованим листом з повідомленням або шляхом вручення повідомлення під розпис уповноваженій особі). Якщо ця Сторона не повідомить про виникнення зазначених обставин протягом 7 (семи) робочих днів з дати початку їхньої дії, вона позбавляється права посилатися на них, хіба що самі ці обставини перешкоджали передачі такого повідомлення.
    • Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним державним органом стороні Договору, яка посилається на обставини непереборної сили.
    • На час дії обставин непереборної сили зобов’язання Сторін за цим Договором призупиняються, санкції за їхнє невиконання не накладаються.
    • Період дії обставин непереборної сили та їх наслідків пропорційно продовжує термін виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
    • У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 (тридцять) календарних днів, кожна зі Сторін в установленому чинним законодавством України порядку має право розірвати цей Договір, при цьому Виконавець повертає Замовнику протягом 3 (трьох) робочих днів з дня розірвання цього Договору кошти, отримані Виконавцем у вигляді попередньої оплати за цим Договором (за виключенням коштів за фактично поставлені меблі).
  3. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
    • У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
    • Сторони дійшли до згоди, що при вирішенні розбіжностей і спорів Сторони обов’язково застосовують заходи досудового врегулювання.
    • У разі недосягнення Сторонами згоди, спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.
  4. АНТИКОРУПЦІЙНЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
    • Під час виконання своїх зобов’язань за цим Договором Сторони, їх афілійовані особи, працівники або посередники не виплачують, не пропонують виплатити і не дозволяють виплату будь-яких коштів або передачу цінностей прямо або опосередковано будь-яким особам для впливу на дії чи рішення цих осіб з метою отримання неправомірних переваг чи на інші неправомірні цілі.

Під час виконання своїх зобов’язань за цим Договором Сторони, їх афілійовані особи, працівники або посередники не здійснюють дії, що кваліфікуються законодавством України, як давання/одержання хабара, комерційний підкуп, а також дії, що порушують вимоги законодавства України та міжнародних актів щодо протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом.

Кожна зі Сторін цього Договору відмовляється від стимулювання будь-яким чином працівників іншої Сторони, у тому числі шляхом надання коштів, подарунків, безоплатного виконання для них робіт (послуг) та іншими, не зазначеними в цьому пункті способами, що ставить працівника в певну залежність, і спрямованого на забезпечення виконання цим працівником будь-яких дій на користь стимулюючої Сторони.

Під діями працівника, що здійснюються на користь стимулюючої Сторони, розуміються:

  • надання невиправданих переваг у порівнянні з іншими користувачами;
  • надання будь-яких гарантій;
  • прискорення існуючих процедур;
  • інші дії, що виконуються працівником у рамках посадових обов’язків, але суперечать принципам прозорості та відкритості взаємин між Сторонами.
    • У разі виникнення у Сторони підозр, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких антикорупційних умов, Сторона зобов’язується повідомити про це іншу Сторону в письмовій формі. Після письмового повідомлення відповідна Сторона має право призупинити виконання зобов’язань за цим Договором до отримання підтвердження, що порушення не відбулося або не відбудеться.

У письмовому повідомленні Сторона зобов’язана зазначити факти або надати матеріали, які достовірно підтверджують або дають підставу припускати, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких положень антикорупційних умов Сторонами, їх афілійованими особами, працівниками або посередниками, що виражається в діях, які кваліфікуються законодавством України як давання/одержання хабара, комерційний підкуп, а також діях, які порушують вимоги законодавства України та міжнародних актів щодо протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом.

  • Сторони цього Договору визнають проведення процедур щодо запобігання корупції і контролюють їх дотримання. Сторони докладають зусиль для мінімізації ризиків ділових відносин з користувачами, які можуть бути залучені в корупційну діяльність, а також надають сприяння один одному з метою запобігання корупції. Сторони забезпечують реалізацію процедур проведення перевірок з метою запобігання ризиків залучення Сторін у корупційну діяльність.
  • Сторони гарантують належний розгляд представлених у рамках виконання цього Договору фактів з дотриманням принципів конфіденційності та застосуванням ефективних заходів щодо усунення труднощів та запобігання можливим конфліктним ситуаціям.
  • Сторони гарантують повну конфіденційність під час виконання антикорупційних умов цього Договору, а також відсутність негативних наслідків як для Сторони Договору в цілому, так і для конкретних працівників Сторони Договору, які повідомили про факти порушень.
  • Зазначене у цьому розділі антикорупційне застереження є істотною умовою цього Договору відповідно до частини першої статті 638 Цивільного кодексу України.
  1. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
    • Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2023 року, а в частині виконання зобов’язань по договору – до їх повного виконання Сторонами.
  2. ІНШІ УМОВИ
    • У випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
    • Усі зміни і доповнення до цього Договору дійсні лише в тому випадку, якщо вони зроблені в письмовій формі у вигляді додаткової угоди і підписані обома Сторонами.
    • Замовник є юридичною особою та неприбутковою організацією і не є платником ПДВ.
    • Виконавець має статус платника податку на прибуток на загальних підставах і є платником ПДВ.
    • Платник має статус платника податку на прибуток на загальних підставах і є платником ПДВ.
    • Цей Договір укладений у 3 (трьох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться у Замовника, другий– у Виконавця, а третій – у Платника..
  3. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
    • Невід’ємними частинами цього Договору є:
      • Додаток 1 – Специфікація меблів – на __ арк.;
  1. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН
 

1

            ЗАМОВНИК :

 

КНП «Покровська лікарня»

53600, Дніпропетровська область,
смт. Покровське,  вул. Соборна  118 а,

код ЄДРПОУ: 01988953

ІПН 019889504272

витяг  № 2104274500017

Тел./факс (05638) 2-19-93;

E-mail: [email protected]

Директор

 

 

__________________Володимир КОЛОМОЄЦЬ

 

м. п.

ВИКОНАВЕЦЬ:

 

__________________________

Адреса___________________

Код ЄДРПОУ

IBAN:UA

банк

ІПН ________________

Тел.: _________________

факс: ____________________

е-mail : __________________

 

Керівник

 

 

________________ _______________

 м. п.

 

ПЛАТНИК :

ПРБО «Олександрівський фонд розвитку громади»

Адреса: 53600с. Олександрівка вул. Степова, 4 Синельниківський район Дніпропетровська область

Код ЄДРПОУ: 35160505

Банківські реквізити:

р\р     UA723052990000026001050218684,

АТ КБ “ПриватБанк”

Тел: +380669095925

                                          Голова правління

 

                                       _______________ Тетяна БУГАЙ

 

 

 

 

                                                                                                             Додаток 1

                                                                                                             до договору №              від

Специфікація меблів

№з/п

Назва товару

Одиниця виміру

кількість

ціна

сума

примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

ПДВ

 

 

 

 

 

 

Всього

сума  прописом:

 

 

 

 

 

 
 

ЗАМОВНИК :

 

КНП «Покровська лікарня»

Директор

 

__________________Володимир КОЛОМОЄЦЬ

м. п.

 

                                                              ПЛАТНИК

ПРБО «Олександрівський фонд розвитку громади»

    Голова правління

                                                                   _______________ Тетяна БУГАЙ

 

ВИКОНАВЕЦЬ:

 

Керівник

 

 

________________ _______________

 м. п.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з оренди автомобільного транспорту з водіями

Відкритий тендер із закупівлі Товарів для Інклюзійно-ресурсних центрів 2 лоти

Запит цінових пропозицій з надання послуг із друку поштівок

Тендер на закупівлю меблів для облаштування «Зелених кімнат» в Чернігівській області

Тендер: пошук підрядників для проєктування та встановлення сонячної електростанції в Арцизі

Тендер: шукаємо підрядника для розробки проєктно-кошторисної документації на будівництво СЕС на водоканалі у Волочиську