Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі програмного забезпечення для автоматизації надання адміністративних послуг у ЦНАПах трьох цільових громад Сумської, Харківської та Дніпропетровської областей. ТЕРМІН ПОДОВЖЕНО

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер tender 1 (10)
Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі програмного забезпечення для автоматизації надання адміністративних послуг у ЦНАПах трьох цільових громад Сумської, Харківської та Дніпропетровської областей. ТЕРМІН ПОДОВЖЕНО

ГО “Південна стратегія розвитку” в межах грантового проєкту «Сучасні  ІТ рішення для покращення надання адміністративних послуг у трьох територіальних громадах Сумської, Харківської та Дніпропетровської областей», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю програмного забезпечення для автоматизації роботи ЦНАПів у трьох цільових громадах Сумської, Харківської та Дніпропетровської областей.

Дата оголошення про тендер: 6 січня 2023 року

Термін подання тендерних пропозицій: 20 січня 2023 року

Термін подання подовжено до 09 лютого 2023 року.

Предметом закупівлі є програмне забезпечення, роботи по його встановленню та налаштуванню на серверне обладнання в трьох цільових громадах, а також навчання персоналу ЦНАПів щодо роботи із програмним забезпеченням.

Детальний опис товарів/послуг, що закуповуються

Строк надання товарів/послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товарів/послуг повинна бути включена доставка до місця призначення:

  1. Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар, 14, Шосткинська міська рада;
  2. Харківська обл., смт Донець, вул. Центральна, буд. 40, Донецька селищна рада;
  3. Дніпропетровська обл., м.Підгородне, вул. Центральна, 46, Підгородненська міська рада.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)
  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати (оплата після отримання товару/обладнання) та умови надання товарів/послуг.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.адресою [email protected] до 08 лютого 2023 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_RPP/2022/11/065/DR_назва учасника» до 09 лютого 2023 року, а також у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля програмного забезпечення для автоматизації надання адміністративних послуг у ЦНАПах” за адресою: 02081, місто Київ, вул.Ахматової Анни, будинок 48, офіс 99, у строк до 09 лютого 2023 року.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 години 01 лютого 2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 16 лютого 2023 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Додаткова інформація та вимоги до предмету закупівель за посиланням.

Контактна особа:

Наталія Матковська

телефон: +380675055355

[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг фінансового менеджера/ки

Закупівля послуг бухгалтера/ки

Закупівля послуг фінансового асистента/ки

Закупівля послуг менеджера/ки із закупівель

Закупівля послуг спеціаліста/ки із закупівлі

Закупівля послуг юрисконсульта_ки