Торги на закупівлю послуг з друкованої та брендованої продукції

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
organization

tender4
Торги на закупівлю послуг з друкованої та брендованої продукції

Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України»  оголошує торги на закупівлю послуг з друкованої та брендованої продукції в рамках проєкту «Реагування на надзвичайні ситуації та підтримка доступу до якісної освіти для постраждалих від конфлікту та переміщених дітей в Україні в центрах цифрової освіти», що реалізується спільно з Save the Children in Ukraine.

Дата початку тендеру: 08.08.2023 р.

Дата закінчення тендеру: 14.08.2023 р.

Предметом закупівлі послуг (товарів) є друкована та брендована продукція, а саме:

Постачальник забезпечує виготовлення наступної продукції (з нанесенням логотипів відповідно до наданих Замовником макетів)

п/п

Найменування

Технічні характеристики

Одиниця

виміру

Кількість

одиниць

1.

Футболка унісекс (брендована)

Колір червоний з нанесенням логотипу, щільність тканини не менше 135 г/м². Рукав короткий, силует прямий, горловина кругла. Вміст бавовни у тканині виробу не менше 95%. Розмірна сітка XS-S-M-L-XL-XXL (кількість кожного розміру узгоджується з Замовником додатково). На кожному виробі (на задній частині горловини) має бути наявна бірка з зазначенням розміру.

шт.

14

2.

Кофта кенгуру на блискавці унісекс (брендована)

Колір світло-сірий з нанесенням логотипу, щільність тканини не менше 280 г/м². Рукав довгий, вільний крій, накладна кишеня, капюшон. Вміст бавовни у тканині виробу не менше 80%. Розмірна сітка XS-S-M-L-XL-XXL (кількість кожного розміру узгоджується з Замовником додатково). На кожному виробі (на задній частині горловини) має бути наявна бірка з зазначенням розміру

шт.

14

3.

Жилетка (безрукавка) брендована

Матеріал нейлон/поліестер.

Крій вільний.

М’який і приємний на дотик матеріал.

Щільність: 210 г/м2.

2 кишені.

Розмірна сітка XS-S-M-L-XL-XXL (кількість кожного розміру узгоджується з Замовником додатково). На кожному виробі (на задній частині горловини) має бути наявна бірка з зазначенням розміру

шт.

14

4.

Календар брендований

Розмір А5, блок 130грам крейдований папір, основа крейдований папір, 350 грам/м2 з ламінацією.  офсетний друк

шт.

500

5.

Банер павук

брендований

Розміри 105 х 206 см, щільність не менше 440 г/м², литий

шт.

5

6.

Банер павук

брендований

Розміри 180 на 80см, широкоформат  інтер’єрний друк, банер литий 440грм/м2

шт.

5

7.

Табличка на двері брендована

Розміри150 х450 мм, композит друк уф або акрил друк уф

шт.

5

8.

Флаєр брендований (Герої та героїні)

Розмір А5, папір 130грм/м2, офсетний друк

шт.

1000

9.

Флаєр брендований

(Безпека дітей – відповідальність кожного!)

Розмір А4 папір, 130грм/м2, офсетний друк

шт.

1000

10.

Флаєр брендований

(Безпека дітей – відповідальність кожного!)

Розмір А3 папір, 130грм/м2, офсетний друк

шт.

1000

11.

Флаєр брендований (Лайфаки для безпечного користування інтернетом)

Розмір А3 папір, 130грм/м2, офсетний друк

шт.

1000

12.

Флаєр брендований

(Я маю знати свої права)

Розмір А3 папір, 130грм/м2, офсетний друк

шт.

1000

13.

Плакат брендований (Правила дорожнього руху для дітей та підлітків)

 

шт.

100

14.

Плакат брендований (Топ 5 лайфаків для безпечного користування інтернетом)

Розмір 600 х 900 мм, широкоформатний друк папір сіті 150грам

шт.

100

15.

Плакат брендований (Правила цифрової гігієни для дітей та підлітків)

Розмір 600 х 900 мм, широкоформатний друк папір сіті 150грам

шт.

100

16.

Плакат брендований (Вправи для роботи зі стресом та тривожністю)

Розмір 600 х 900 мм, широкоформатний друк папір сіті 150грам

шт.

100

17.

Плакат брендований (Піклуємось про безпеку людей)

Розмір 600 х 900 мм, широкоформатний друк папір сіті 150грам

шт.

100

18.

Плакат брендований (Правила Save the children)

Розмір 600 х 900 мм, широкоформатний друк папір сіті 150грам

шт.

100

19.

Дизайнерські послуги

 

послуги

 

Розроблений макет логотипів та перелік розмірів буде надаватися Постачальнику безпосередньо під час підписання договору та/або в процесі його виконання.

Перед виготовленням всієї партії продукції Постачальник має погодити зразки-еталони продукції з Замовником.

Строк поставки: на протязі 7 календарних днів з моменту підписання договору.

Постачальник гарантує безпеку використання товарів шляхом дотриманням вимог нормативних документів з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані для виготовлення товарів або на товар в цілому. Виготовлені Постачальником товари не повинні чинити шкідливого впливу на організм людини та навколишнє природне середовище.

            Під час виконання договору Постачальник повинен забезпечити застосування всіх необхідних заходів із захисту довкілля.

Постачальник гарантує, що товари, не будуть походити з Російської Федерації / Республіки Білорусь.

Вимоги до постачальника товарів/обладнання – учасника конкурсу:

До участі у закупівлі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід поставки відповідного товару, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку у строк протягом місяця за зазначеними адресами та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи (склад тендерної пропозиції):

  • Належним чином підписана Тендерна форма з листом про відповідність (додається)
  • Виписка Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (підтвердження виду діяльності)
  • Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності
  • Банківські реквізити – Довідка з банку
  • Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк поставки: після підписання Договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання та гарантійний термін. 

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України (гривня) у безготівковій формі. Рішення що до визначення переможця тендеру приймається згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у тендерному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг, але не менше 30 (тридцяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності).

Можливість подання тендерної пропозиції окремо за лотами, або по кожному товару/обладнання окремо.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected].

Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані:

 в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну пошту  [email protected] із темою листа «КОНФІДЕНЦІЙНО: ТОРГИ на закупівлю послуг з друкованої та брендованої продукції ____________ (назва учасника)» не пізніше 14.08.2023 р. до 17:00.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17 год. 00хв. 14.08.2023 р. розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації. На заявку Замовника учасник може досилати необхідні документи.

Результати торгів будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою загальною ціною і з урахуванням терміну доставки. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вище згадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.***

*** Специфікації можуть відрізнятися в бік поліпшення якісних/технічних характеристик.

Тендерна форма

Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги/доставити товари, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі.

 

Ми __________________________________________________________________________

(повна назва Учасника)

надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах, згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Чинність заявки (мінімум 30 днів).

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________

Адреса (юридична і фактична) ________________________________________________

Телефон (факс) ______________________________________

 

п/п

Найменування

Технічні характеристики

Кількість

Вартість за одиницю, з урахуванням доставки (грн.)

Вартість всього (грн.)

           
           
           
           
           
           
           

 

Всього: ________________ грн. (прописом) з/без ПДВ.

Термін доставки з моменту підписання договору до передачі отримувачу (у календарних днях) _____

 

 

Дата                                                                                           посада, ПІБ, підпис, печать

ЛИСТ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ

Цим листом засвідчую, що:

(для ФОП) Я, ____________________________(прізвище, ім‘я, по-батькові)

(для організації) Організація-учасниця тендеру _______________________________

(назва організації)

не перебуваю(є) у жодній ситуації із нижче переліченого списку.

_______________ (підпис ФОП або керівника організації, дата)

Причини виключення учасника тендеру із тендерної процедури:

Учасник (або переможець) тендеру буде виключений із участі в тендерній процедурі,

якщо:

  1. Учасник є банкрутом, перебуває під процедурою неплатоспроможності або

ліквідації, його активи управляються ліквідатором або судом, перебуває у домовленості з кредиторами, його підприємницька діяльність призупинена, перебуває в будь-якій аналогічній ситуації під процедурою, передбаченою законами або нормами України;

  1. Остаточним рішенням суду чи остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру винен у тяжкій професійній провині, порушивши чинні закони / норми / етичні стандарти професії, до якої належить учасник тендеру, або був викритий у будь-якій протиправній поведінці, що вплинуло на його ділову репутацію, і коли така поведінка означала неправомірний умисел або грубу недбалість,

зокрема:

- подання спотвореної або недбалої інформації, необхідної для перевірки

відсутності підстав для виключення / відповідності критеріям відбору або для

виконання контракту;

- змова з іншими економічними операторами з метою фальсифікації конкуренції;

- порушення прав інтелектуальної власності;

- спроба вплинути на процес прийняття рішень під час проведення процедури

закупівлі; або

- намагання отримати конфіденційну інформацію, яка могла б надати переваги в процедурі закупівлі; спроби контактів та переговорів зі стороною, яка оголосила тендер, з наміром вплинути на хід тендерної процедури;

  1. Остаточним рішенням суду або остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру порушує свої зобов’язання, пов’язані зі сплатою податків або внесків на соціальне забезпечення відповідно до чинного

законодавства.

  1. Остаточним рішенням суду встановлено, що учасник (або особи, які мають

повноваження його представляти, приймати рішення, здійснювати контроль), винні у будь-яких діях з нижче переліченого: шахрайство, корупція, участь у злочинній організації, відмивання грошей, фінансування тероризму, експлуатація дитячої праці (або будь-які інші форми торгівлі людьми), будь-яка інша незаконна діяльності, що завдає шкоди інтересам України;

  1. Учасник порушує права у сфері діяльності профспілок, використовує

незаконну працю неповнолітніх, використовує примусову працю, дискримінує працівників в питаннях оплати праці;

  1. Учасник тендеру продемонстрував суттєві недоліки у дотриманні основних

зобов’язань із виконання контракту, що призвело до дострокового припинення правового зобов’язання, або до застосування процедури відшкодування збитків, або інших договірних штрафів, або до іншого, що було виявлено в результаті аудиту, перевірок або розслідувань;

  1. Учасник, його дочірнє підприємство, чи інша компанія, що належить до тієї ж групи компаній, партнер консорціуму або інша філія, знаходяться у санкційному списку ЄС. Переліки осіб, груп, суб’єктів, що підпадають під санкції ЄС, публікуються веб-сайті: www.sanctionsmap.eu

Примітка: Пункти (1) – (3) не поширюються на придбання товарів на особливо вигідних умовах від постачальника, який безумовно ліквідує свою підприємницьку діяльність, або одержувачів чи ліквідаторів банкрутства, за домовленістю з кредиторами, або через аналогічної процедури.

 https://docs.google.com/document/d/1GHeERpgqqXlh42TCKkTWsbegYFRl_Nb3/edit?usp=sharing&ouid=108636617235857636246&rtpof=true&sd=true


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на обладнання (Надувний екран 4/3 з опорами, Поличка П-33 Компанет, Підвісне крісло-гойдалка кокон)

Запит цінової пропозиції на будівельні матеріали та послуги

Тендер на закупівлю товарів для жіночих гігієнічних наборів (наборів гідності для жінок)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залів та організації харчування (кейтерингу) з метою проведення заходу

Закупівля портативних зарядних станцій та акумуляторних світильників для забезпечення центрів Day Care та Family Friendly Space

Комплексні послуги зі створення чат ботів