Тримісячна навчальна програма «Комерційний директор в медіа»
ЗАВЕРШЕНО
Програма від Media Development Foundation допоможе розібратися в основах медіабізнесу, а також заглибитися у тему розбудови комерційного напряму в медіакомпанії і в ефективному управлінні.
Програма «Комерційний директор в медіа» складається з шести ключових блоків.
- Медіа як бізнес. Двотижнева серія тренінгів з основ медіаменеджменту
- Курс комерційного директора. Чотиритижневий авторський курс для комерційних директорів в медіа
- Офлайн-стажування у комерційному відділі медіакомпанії (3-5 днів, за бажанням)
- Онлайн-воркшопи і Q&A з експертами з ринку. А також офлайн-нетворкінг на MezhyhiryaFest 2021, що відбудеться 3-5 вересня.
- Місячна підтримка ментора-практика у впровадженні змін, налагодженні комерційних процесів у медіа.
- Офлайн-пітчинг проєктної роботи в межах програми, а також плану розвитку комерційного відділу. Ключові експерти програми на пітчингу дадуть зворотний зв’язок на план розвитку напряму.
Автори курсу комерційного директора в медіа: Валерій Гармаш, СЕО медіахолдингу «Make Sense», Ярослав Кобзар, керівник відділу реклами та спецпроєктів видання «Бабель». Ключові експертки та менторки курсу: Катерина Венжик, керівниця відділу нативної реклами у Liga.net, Тетяна Кулькова, Marketing Director FinTech-журналу PaySpace Magazine, Таїсія Гармаш, Commercial Director та керівник відділу продажів сайту міста Слов’янська 6262.com.ua.
Що учасники будуть знати та вміти після програми:
- розбиратися в основних бізнес-моделях сучасних медіаорганізацій і трендах на медіаринку;
- налагоджувати роботу відділу продажів в медіа: від впровадження основних бізнес-процесів до налаштування роботи команди, впровадження CRM, співпраці з іншими відділами та фрілансерами;
- керувати командою: знаходити потрібних людей, ростити професіоналів, розробляти план і бюджет відділу продажів, виставляти KPI і систему мотивацій, впроваджувати зміни;
- знати як і вміти продавати послуги і продукти медіа: розробляти медіакіт і цінову політику, розбиратися, якою є вдала і невдала реклама;
- технологію продажів та основні методи ведення переговорів з партнерами. Як працювати з клієнтами: досліджувати їх, пітчити ідеї та уникати ідей-кліше, вибудовувати стосунки і довіру, працювати з запереченнями;
- аналізувати дані: використовувати дашборд у роботі і стратегуванні, розуміти, які метрики важливі відділу продажів, а які — клієнтам, і як з ними працювати.
Більше деталей та реєстрація за посиланням на сайті програми. З будь-яких уточнювальних запитань звертайтеся до проєктної менеджерки MDF Іри Гоюк: [email protected].