Туризм, спадщина та творчість. Конкурсний відбір

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
frgn

конкурс
Туризм, спадщина та творчість. Конкурсний відбір

Організації-партнери проекту «Туризм, спадщина та творчість» (#THC) запрошують місцевих суб’єктів у сферах туризму, гастрономії, народних танців і співів, організації фестивалів, ремесла та інших напрямків нематеріальної культурної спадщини (далі НКС) для участі у конкурсі інноваційних креативних туристичних пропозицій та культурних продуктів.

Назва конкурсу: 

«Креативний туризм та інноваційні продукти на основі спадщини»

Мета конкурсу: 

Конкурс спрямований на стимулювання розвитку нових інноваційних ідей креативного туризму та культурних продуктів, що базуються на напрямків нематеріальної культурної спадщини (НКС)

Переможці пройдуть навчання та отримають необхідні ресурси для пілотування своїх ідей. 

Як результат, будуть розроблені креативні туристичні пропозиції та товари (продукти) на основі спадщини.

Вони слугуватимуть зразком для подальшого розвитку креативного туризму та продуктів спадщини як для місцевих, так і міжнародних суб’єктів, а головне, сприятимуть розвитку регіонів країн-партнерів:

  • України, місцевих громад Миколаївської області;
  • Грузії, місцевих громад Кахетії;
  • Болгарії, місцевих громад Добруджі.

Процедура та правила: 

  • Пропозиції креативного туризму можуть відображати широкий спектр галузей НКС, такі як майстер-класи з ремесел, гастрономії, уроки народних танців чи співу; організація місцевих фестивалів тощо.
  • Культурні продукти, що базуються на спадщині, можуть представляти ремесла, традиційні товари споживання (їжу) тощо.
  • Учасники мають подати повністю заповнену заявку з усіма необхідними додатками до 17-00, 21 вересня  2021 р.;
  • Буде відібрано 9 ідей (6 пропозицій креативного туризму та 3 культурні продукти), які будуть реалізовані та пілотовані для широкої аудиторії;
  • Переможці проходитимуть навчання (отримають теоретичну та практичну допомогу) під час розробки всього ланцюжка заходів – від ідеї до кінцевого продукту. Вони також отримуватимуть матеріальну підтримку у вигляді інструментів та витратних матеріалів, (таких як сировина), які використовуватимуться під час пілотування;
  • Бюджет кожної ідеї, що подається на конкурс не повинен перевищувати 1200,00 євро (еквівалент у грн.);
  • Тестування та пілотування розроблених / кінцевих продуктів буде проведено безкоштовно для широкої аудиторії, під час інформаційних турів та інших заходів, організованих у рамках проекту. Усі витрати, пов’язані з цими подіями, включаючи матеріали, фінансуватимуться проектом;
  • Пілотування повинно відбуватися в майстернях, приміщеннях та інших місцях, наданих переможцями або їх партнерами;
  • Екземпляри культурних продуктів та будь-яке придбане обладнання залишатимуться у власності проекту для демонстраційного використання. Авторські права залишаються за учасником конкурсу.
  • Остаточні ідеї повинні підтримуватися учасниками-переможцями протягом 5 років після дати закінчення проекту (грудень 2022 р.).

Перебіг конкурсу:  

  • Кінцевий термін подання заявок – 17-00, 21 вересня 2021 р. Форма заявки на конкурс на E-mail: [email protected] ; 
  • Відкриті онлайн – консультації для учасників (за запитом) –до 17-00, 15 вересня 2021 р.;
  • Визначення переможців -30  вересеня 2021 року;

     

  • Початок реалізації креативних туристичних пропозицій та культурних продуктів – жовтень 2021 рберезень  2022 р (6 місяців);
  • Презентація 6 пропозицій креативного туризму на Спільному семінарі «Матеріальні та нематеріальні активи як джерело розвитку креативного туризму» в Україні – березень 2022 р.;
  • Демонстрація пропозицій та продуктів під час транскордонних інформаційних турів – березень – квітень 2022 р.;

     

  • Презентація та демонстрація 3-х культурних продуктів на EthnoFest 2022 – вересень 2022 р.

Необхідні документи: 

По – перше, Заповнена Форма заявки на конкурсв якій міститься наступна інформація:

  1. Загальна інформація про учасника;
  2. Досвід учасника у відповідній галузі (до 300 слів);
  3. Детальний опис креативної туристичної пропозиції / культурного продукту (до 300 слів);
  4. Якість/доступність послуги (до 150 слів);
  • Доступність транспортом
  • Проживання та харчування
  • Місцева локація. Фото приміщення або місця, де буде реалізована креативна туристична пропозиція / продукт.
  • Безпека
  • Тривалість власної підтримки ідеї ( протягом до 5 років) 
  1. Пояснення спадщини, на якій базується ідея (до 150 слів);
  2. Обґрунтування того, чому ідея є інноваційною, актуальною та як вона буде корисна регіону / місцевій громаді учасника в цілому (до 150 слів);
  3. Основні показники бюджету проєкту*(розмір підримки від THC не більш 1200  євро – еквівалент у грн.;) .

По – друге, Деталізований бюджет проекту згідно форми. 

У процесі відбору може вимагатися також додаткова документація

* Прийнятними будуть лише ті витрати, які необхідні для пілотних заходів, наприклад, сировина, необхідна для майстер-класів або для створення зразкових культурних подарунків; дрібні інструменти; обладнання (лише в оренду); закуски та інші організаційні питання, пов’язані з пілотними заходами; рекламний матеріал регіону та конкретної спадщини, на якій базуються ідеї тощо.

Оцінка поданих заявок:

Оцінка проводитиметься незалежним журі.

Критерії відбору ідей: 

Критерії Бали
1 Зв’язок з місцевими традиціями та їх стале (екологічно безпечне) використання* 0 – 20
2 Якість / доступність послуги 0 – 20
3

Потужність ідеї у сприянні регіональному розвитку.

Інтегрування з іншими туристичними товарами та послугами

0 – 20
4 Реалістичність організації втілення ідеї , її інноваційність та унікальність традиційної технології** 0 – 20
5 Потенціал та досвід заявника / групи. Наявність приміщення або місця, для тестування та пілотування кінцевих продуктів.  0 – 20

Особливі умови

Остаточні ідеї повинні підтримуватися учасниками-переможцями протягом 5 років після дати закінчення проекту (грудень 2022 р.).

Кошторис пропозицій та культурних продуктів не повинен перевищувати 1200,00 євро (еквівалент у місцевій валюті за курсом національного банку)

УВАГА АПЛІКАНТАМ!

У разі виникнення питань щодо процедури конкурсу та якщо протягом 5 робочих днів Ви не отримали підтвердження про отримання Вашої проектної пропозиції – звертайтеся до туристичної менеджерки проекту Капусткінної Маріанни за адресою: [email protected]  або за телефоном +38 (0512) 47-38-79, Viber 050 547 81 35. 

Про проект:

Конкурс проводиться в рамках проекту «Туризм, спадщина та креативність», який впроваджується спільно Грузинським центром мистецтв та культури (GACC), Європейським інститутом культурного туризму EUREKA NPO та Фондом розвитку міста Миколаїв (FDN). 

Проект спрямований на те, щоб пов’язати сектори туризму та спадщини для їх взаємної вигоди.

Загалом, метою є розвиток бізнесу в цих секторах шляхом розвитку креативного туризму та культурних продуктів на основі місцевої спадщини.

Період реалізації: 26.09.2020 – 26.12.2022. Проект впроваджується за підтримки Програми транскордонного співробітництва «Басейн Чорного моря» 2014-2020 в рамках Європейського інструменту добросусідства та фінансується Європейським Союзом.

Бажаємо успіхів!


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді