Відбір тренерів для циклу для проведення двох 2-модульних 4-денних мультиплікаційних тренінгів з шкільної медіації та прав людини

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Alla Yurchenko

Конкурс_тендері copy
Відбір тренерів для циклу для проведення двох 2-модульних 4-денних мультиплікаційних тренінгів з шкільної медіації та прав людини

Громадська організація «Офіс Регіонального Розвитку» у партнерстві з ChildFund Deutschland у рамках проекту «Шкільна медіація та діалог: стратегії для молодого покоління миротворців в Україні», оголошує конкурс тендерних пропозицій з метою відбору тренерів для проведення двох 2-модульних 4-денних мультиплікаційних тренінгів з шкільної медіації та прав людини.

Мультиплікаційні тренінги покликані забезпечити учасників проекту поглибленими та практичними знаннями щодо використання медіації в школі та мирного співіснування, прав людини, толерантності та протидії дискримінаційним проявам. Навчання здійснюватимуть два українські тренери спільно з міжнародним експертом у сфері  шкільної медіації.

На кого мають бути розраховані тренінгові програми?

У Одеській, Миколаївській та Херсонській областях здійснюється конкурсний відбір учасників модульних 4-денних мультиплікаційних тренінгів з шкільної медіації та прав людини, у рамках якого, буде відібрано 30 учасників з числа вчителів та 30 учасників з числа учнів,  по 10 представників з кожної області.  Відібрані учні та вчителі у рамках тренінгу, отримають змогу пройти безкоштовне поглиблене навчання шкільній медіації, ненасильницькому спілкуванню, правам і свободам людини, та здобудуть практичні навички розв’язання конфліктів у шкільному середовищі. Тренінг має розкрити та поглибити навички з шкільної медіації, а головне, надати практичні знання активним школярам і вчителям, які розвиватимуть у подальшому осередки з шкільної медіації.

Кількість учасників у кожному такому тренінгу не повинна перевищувати – 30.

Учасники тренінгів мають отримати поглибленні практичні знання про права і свободи дитини, способи і форми їх захисту, інклюзію у школі, про шкільну медіацію та подолання конфліктів, а також, навчитися уповноважувати школярів на подолання конфліктів через медіацію у ході навчального процесу.

Який період мають охоплювати тренінгові програми?

Період проведення 2-модульних 4-денних мультиплікаційних тренінгів для школярів та педагогів: лютий – березень 2019 року.

Завдання, що ставляться перед тренерами:

  • Розробити навчально-тренінгові програми, що включатимуть практичні навчальні матеріали з медіації та прав людини, примирення, побудови діалогу, ненасильницької комунікації, подолання стереотипів. Програми повинні включати успішні національні та міжнародні кейси, практичні вправи.
  • Програми тренінгів мають складатися з двох блоків: перший блок присвячений тематиці – права, свободи і обов’язки людини у сучасному світі; другий – шкільна медіація.
  • У випадку прийняття пропозиції тренера організаційним комітетом, прибути і взяти безпосередню участь у навчанні учасників тренінгів згідно погодженого календарного тренінгового плану протягом лютого – березня 2019 року.
  • За результатами реалізованого тренінгу, забезпечити підготовку та оперативне подання звітів про результати для організаторів.
  • Забезпечити підготовку та підбір навчальних матеріалів для тренінгів, а також тих матеріалів, що можуть використовуватися учасниками при проведенні власних презентаційних заходів.
  • Брати участь у підготовці інформаційно-медійних матеріалів для проекту, включаючи короткі інформаційні пам’ятки та інші графічні матеріали з тематики тренінгів.

Кого ми запрошуємо до участі у конкурсі тендерних пропозицій?

Насамперед, запрошуємо освітні центри, розвиткові організації, незалежних тренерів/команди тренерів, що мають практичний досвід розробки та проведення тренінгів за вказаними тематиками.

Основні вимоги до учасників тендерного конкурсу пропозицій:

  • підготовка і подання пропозицій на проведення тренінгів, або окремих його блоків/сесій;
  • практичний досвід розробки тренінгових програм та реалізації тренінгів для школярів та вчителів з тематик: права і свободи людини, права дитини, медіація та примирення, неконфліктний діалог;
  • практичний досвід проведення тренінгів для дітей шкільного віку, та/або для вчителів, соціальних педагогів;
  • вільне володіння українською мовою;

Пропозиція обов’язково має містити:

  • Назву чи найменування подавача пропозиції. У випадку, якщо пропозицію подає юридична особа, пропозиція має містити повне найменування організації, організаційно-правову форму, ПІБ відповідальної посадової особи, контактну інформацію (юридична адреса, номер телефону, адреса електронної пошти, посилання на веб-сайт чи сторінки у соціальних мережах тощо). У випадку, якщо пропозицію подає фізична особа: ПІБ, контактна інформація (адреса, номер телефону, адреса електронної пошти, посилання на веб-сайт (за наявності) чи сторінки у соціальних мережах тощо);
  • Резюме тренера/ки/ів;
  • Опис організаційної та змістовної структури тренінгового циклу навчання (пропозиції щодо поділу на навчальні блоки чи сесії), тематична деталізація, приклади практичних завдань, інші методичні матеріали, способи і форми відстеження результативності тощо. Обсяг опису не повинен перевищувати 10 сторінок друкованого тексту;
  • Опис практичного досвіду розробки навчальних програм і стратегій, а також досвіду реалізації навчальних тренінгів з визначених тематик. Обсяг опису досвіду має бути не більше 2-х сторінок друкованого тексту. Бажано надати контакти осіб, з якими співпрацювали у рамках тренерської практичної діяльності;
  • Пропозицію щодо загальної вартості послуг та детальний розрахунок калькуляції цінової пропозиції;
  • Програму мультиплікаційного тренінгу;

Для організацій та фізичних осіб-підприємців необхідно додатково надати копії реєстраційних документів:

  • Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • Витягу з реєстрів платників ПДВ або платників єдиного податку (за наявності).

Критерії відбору пропозицій:

  • Загальна інституційна спроможність (для юридичних осіб) і організаційна здатність (для фізичних осіб);
  • Досвід розробки програм та стратегій, а також, досвід реалізації навчальних програм у сфері прав людини, медіації, діалогів, ненасильницької комунікації та примирення.
  • Практичний досвід використання інструментів і практик медіації, у тому числі у конфліктних ситуаціях у школах.
  • Реалістичність запропонованого бюджету.

Громадська організація «Офіс Регіонального Розвитку» залишає за собою право на уточнення та деталізацію завдань у процесі переговорів з переможцем конкурсу пропозицій. Крім того, представники громадської організації залишають за собою право не пояснювати причини відхилення конкурсних пропозицій, а також, повної відміни цього конкурсу.

Для участі у конкурсі зацікавлені надавачі послуг мають до 17 години 00 хвилин 15 січня 2019 року надіслати свої пропозиції на електронну пошту: [email protected] з поміткою «Конкурс пропозицій тренерів».

Будь-які питання щодо конкурсу, просимо вас спрямовувати на електронну пошту: [email protected] з поміткою «Конкурс пропозицій тренерів».

Результати конкурсу будуть оголошені не пізніше 17 січня 2018 року.


Останні публікації цього розділу:

Надання послуг експерта/киа, ментора/ки для партнерських організацій

Закупівля товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту