Відкриті торги: тендер на закупівлю Послуг із літературного редагування, вичитки та макетування об’ємних DOC-файлів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

тендер-tender-ntylth3
Відкриті торги: тендер на закупівлю Послуг із літературного редагування, вичитки та макетування об’ємних DOC-файлів

Відкриті торги: тендер на закупівлю Послуг із літературного редагування, вичитки та макетування об’ємних DOC-файлів           

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю Послуг із літературного редагування, вичитки та макетування об’ємних DOC-файлів 

Лот 1. Послуги із літературного редагування та вичитки об’ємних DOC-файлів (Соціальний паспорт).

Лот 2. Послуги із літературного редагування та вичитки об’ємних DOC-файлів (Звіт за результатами проведеного моніторингового дослідження).

Лот 3. Послуги із літературного редагування та вичитки об’ємних DOC-файлів (Звіт по соціальному житлу).

Лот 4. Послуги із макетування об’ємних DOC-файлів (Соціальний паспорт).

Лот 5. Послуги із макетування об’ємних DOC-файлів (Звіт за результатами проведеного моніторингового дослідження).

Лот 6. Послуги із макетування об’ємних DOC-файлів (Звіт по соціальному житлу)

З основними вимогами та технічним описом необхідних послуг ви можете ознайомитись за посиланням: Додаток Б. Технічні характеристики.

Дата оголошення про тендер: 05 червня 2024 року 

Термін подання тендерних пропозицій: до 18 червня 2024 року 

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 19 червня 2024 року, розгляду не підлягатимуть. 

З основними вимогами та технічним описом необхідних послуг ви можете ознайомитись за посиланням: Додаток Б. Технічні характеристики.

Зверніть Увагу! Закупівля має 6 Лотів! Ви можете надати свою пропозицію за одним, декільком Лотам або всією закупівлею!

Вимоги до кваліфікації підрядника:

За Лотами 1-3: 

  1. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем. Наявність відповідних КВЕДів.
  2. Наявність декількох або команди фахівців з освітою за спеціальностями літературне редагування текстів / мовознавство / редагування текстів або суміжних спеціальностей; 
  3. Релевантний досвід в якісному літературному редагуванні, вичитці та коректурі великої кількості об’ємних текстів; 
  4. Дотримання чітких дедлайнів виконання замовлення без затримки передачі готових макетів у форматі DOC (вичитані тексти) Замовнику: 
  5. Досвід створення схожих документів у великій кількості буде перевагою; 
  6. Досвід співпраці з громадським сектором / благодійними фондами буде перевагою. 
  7. Досвід співпраці з громадським сектором / благодійними фондами буде перевагою;
  8. Виконавець повинен бути зареєстрованим у сервісі для електронного документообігу “Вчасно”;
  9. Виконавець повинен тісно співпрацювати з представником(-ками) Замовника і бути готовим враховувати зауваження та вносити усі правки, на яких наполягає Замовник без додаткової оплати.

За Лотами 4-6: 

  1. Наявність декількох або команди фахівців з освітою за спеціальностями верстка текстових документів / графічний дизайн і верстка / підготовка до друку або суміжних спеціальностей;
  2. Релевантний досвід в масовому дизайні (паралельному створенні великої кількості макетів в однаковій стилістиці);
  3. Навички роботи з Adobe, InDesign, Photoshop або іншими програмами для верстки і макетування великих документів; 
  4. Навички з візуалізації статистичних даних та їх зрозумілого подання в документі, враховуючи всі підписи, цифри, відсотки та ін.;
  5. Навички створення простих ілюстрацій на соціальні теми;
  6. Вміння працювати з чіткими візуальними гайдлайнами проєкту (кольори, логотипи, шрифти, дисклеймери);
  7. Дотримання чітких дедлайнів виконання замовлення без затримки передачі готових макетів у форматі PDF (змакетовані документи) Замовнику:
  8. Досвід створення схожих документів у великій кількості буде перевагою;
  9. Досвід співпраці з громадським сектором / благодійними фондами буде перевагою. 
  10.  Виконавець повинен бути зареєстрованим у сервісі для електронного документообігу “Вчасно”;
  11. Виконавець повинен тісно співпрацювати з представником(-ками) Замовника і бути готовим враховувати зауваження та вносити усі правки, на яких наполягає Замовник без додаткової оплати.

Умови:

  1. Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якій буде детально викладено умови співпраці.
  2. 100% післяплата.
  3. Умови оплати: безготівковий розрахунок.
  4. Оплата буде здійснюватись за кожну окрему надану послугу відповідно до умов Договору. 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію юридичної особи (сформовану після 01.01.2024 року);
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Заповнений належним чином (Додаток А. Реєстраційна форма);
  4. Заповнений належним чином (Додаток Б. Технічна специфікація);

Зверніть Увагу! Закупівля має 6 Лотів! Ви можете надати свою пропозицію за одним Лотом або всією закупівлею!

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 18:00 18 червня 2024 року.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Прийнятна вартість послуг. 

Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 00:00 19 червня 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі PDF з поміткою «Відкриті торги: тендер на закупівлю послуг із літературного редагування, вичитки та макетування за Лотом (1,2,3,4,5,6)», на адресу: [email protected].

 Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж тридцяти (30) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну за умови потрібної кваліфікації постачальника.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.

Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 18:00 18 червня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Конкурсна закупівля "Організація некапітальних покращень у приміщеннях для молодіжної роботи"

Тендерна закупівля на обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту санвузлів

Тендер на укладання разового договору на ремонт чотирьох санвузлів та чотирьох душових кімнат

Тендер на укладання разового договору на ремонт трьох кухонь та трьох санвузлів, м. Запоріжжя

Надання послуг перевезень в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Запит цінових пропозицій на послуги з бронювання протиударною плівкою вікон офісного приміщення (Харків)