Продовжено тендер із закупівлі офісних меблів
ЗАВЕРШЕНО
Агенція регіонального розвитку Миколаївської області в межах грантового проєкту «№ 2023 – 23201 “Миколаїв Відновлений”», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю офісних меблів.
Дата оголошення про тендер: 12.02.2024
Предметом закупівлі є товари
Детальний опис товарів, що оголошуються
Назва товару |
Кількість |
Технічні вимоги Вказані у відповідному додатку 1 до Тендерного оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі офісних меблів. Книга 1 Листи 1-6
|
Стіл офісний з полицями |
5 |
Додаток 1 до тендерного оголошення |
Шафа для документів |
5 |
Додаток 1 до тендерного оголошення |
Крісло офісне |
5 |
Додаток 1 до тендерного оголошення |
Вішалки |
2 |
Додаток 1 до тендерного оголошення |
Стіл |
6 |
Додаток 1 до тендерного оголошення |
Стільці |
12 |
Додаток 1 до тендерного оголошення |
Строк надання товарів: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – Миколаївська Область, Миколаївський район, м. Миколаїв, вул. Наваринська, 6
Оплата за товар здійснюється замовником протягом 10 банківських днів, після отримання товару.
Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, з усіма додатками до нього рахунок-фактура, видаткова накладна).
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Оригінал Рахунка-фактури
- Документ, що підтверджує повноваження особи, щодо підпису тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в разі необхідності). Це підтверджуються або випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення директора/керівника, або довіреністю, або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції.
- Документ, що підтверджує досвід (копія аналогічного договору на постачання будь-яких офісних меблів).
- Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку щодо руху коштів (можна не зазначати контрагентів) за період з 01.08.2023 по 31.01.2024р.).
- До зразку договору про закупівлю обов’язково додається специфікація, в якій зазначається точна повна назва товару, його кількість, його ціна за одиницю без ПДВ, сума позиції без ПДВ, разом сума без ПДВ, сума ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), та Всього з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо учасник не є платником ПДВ). (Додаток 2 до тендерної документації).
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення.
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора.
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів.
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 27.02.2024 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником ТІЛЬКИ на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_RPP/2023/12/063/MR_НАЗВА УЧАСНИКА» до 11.03.2024 року.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 15.03.2024 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Учасник процедури закупівлі гарантує, що строк дії його тендерної пропозиції є не менше ніж 40 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Весь товар який надається учасником повинен містити повну комплектацію, відповідно до умов комплектації оригінального виробника, та запакований в оригінальне пакування виробника. Пакування повинно буте неушкодженим.
Посилання на тендерну документацію також можна завантажити за посиланням.
Контактна особа: Євген БАБКОВ, телефон +380634461053