Відкритий Конкурс із закупівлі послуг з організації заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Яна Синица

prostirtender tender ntylth(3)
Відкритий Конкурс із закупівлі послуг з організації заходів

ГО «Центр підтримки громадської активності «Крила» в межах грантового проєкту «Швейна майстерність від стібка до власного бізнесу», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий Конкурс на закупівлю послуг з проведення навчання та розробки навчальних матеріалів.

Дата оголошення про Консурс: 10.01.2024 р.

Термін подання конкурсних пропозицій: 25.01.2024 р., 20:00.

Предметом закупівлі є послуги з організації заходів у м. Дніпро.

Детальний опис послуг, що оголошуються:

  1. Оренда приміщення у м. Дніпро терміном на 126 годин для облаштування швейним обладнанням та проведення навчальних заходів. Вимоги до приміщення: перший поверх, центральний район.
  2. Облаштування приміщення для заходів, забезпечення учасників інтернет-зв’язком, блокнотами, ручками, водою, бейджами у кількості 30 осіб.
  3. Організація кава-пауз протягом 21 днів на 10 осіб, 2 рази на день. Умови: доставка на адресу замовника, чайник/термопот протягом дня; перелік продуктів: випічка 250 гр., кава мелена для заварювання, чай, вода, цукор, одноразові паперові стаканчики 250 мл., вершки, серветки, палички

Строк надання послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору про надання послуг.

Вимоги до організатора:

До участі у Конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у сфері надання послуг, відповідні КВЕД для надання послуг, можливість забезпечити навчання у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (Договір про надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт).

Учасник Конкурсу надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Конкурсна пропозиція, заповнена за зразком (завантажити);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Деталізація меню для кава-паузи;
  6. Зразок Договору про надання послуг;
  7. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні послуги тощо) бажано.

Істотні критерії (умови) відбору конкусних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг

Конкурсні процедури

Запитання щодо Конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 24.01.24 року.

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам цього конкурсного оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників Конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг.

Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа «Вікритий конкурсних_RPP/2023/12/08/PPP_назва учасника» до 20.00 25.01.2024 року. Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 20.00 години 25.01.2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця Конкурсу, відбудеться організатором Конкурсу після фінансової та технічної оцінки запропонованих конкурсних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному конкурсному оголошенні, але не пізніше 29.01.2024  року.

Результати Конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам Конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого Конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор Конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника Конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого Конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому Конкурсі) за цим конкурсним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор Конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор Конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Синиця Яна, +380990732590

ЗАВАНТАЖИТИ ЗРАЗОК КОНКУРСНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

 

КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. ____________                                                                  «____» ____________ року

 

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно конкурсного оголошення від 04.01.24 р. до угоди RPP/2023/12/08/PPP (ГО «ЦПГА «Крила») щодо участі в Конкурсі на постачання послуг

 

Ідентифікіційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «ЦПГА «Крила», _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги ГО «ЦПГА «Крила»,  відповідно до наступних умов:

 

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк виконання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Оренда приміщення у м. Дніпро для облаштування швейним обладнанням та проведення навчальних заходів

126

       

2.

Облаштування приміщення для заходів, забезпечення учасників інтернет-зв’язком, блокнотами, ручками, водою, бейджами.

 

30

       

3.

Організація кава-пауз

240

       

 

Загальна вартість цієї пропозиції       ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Деталізоване меню додається до рахунку;
  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг: ________________________________
  • Якість послуг відповідатиме: ________________________.

До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Зразок Договору про надання послуг;
  5. Інші документи, якщо вважає  за необхідне та може бути корисним для розгляду

Загальні положення:

  • Умови оплати за послуги: безготівковий переказ.
  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

 

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді