Відкритий конкурс на закупівлю господарських товарів у 2018 році
ЗАВЕРШЕНО
Херсонський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування», оголошує відкритий конкурс на закупівлю господарських товарів у 2018 році.
Пропозиції повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 18-00 години 04 січня 2018 року до Херсонського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» за адресою: м. Херсон, вул. Перекопська,19 із темою листа відкритий конкурс на закупівлю господарських товарів.
Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected], або до контактних осіб: Оксана Сілюкова (тел.0676180021), Вікторія Корецька (тел. 0954518365).
Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:
- Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (1);
- Копії документів, що надаються учасником:
- свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), свідоцтва про сплату єдиного податку;
- витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
Всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).
Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
Строк дії пропозиції повинен становити не менше 10 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 10 місяців.
Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критерію «ціна». До уваги також братиметься досвід роботи на ринку.
Про результат буде повідомлено після проведення тендеру.
Додаток 1 до
Умов конкурсу
на закупівлю господарських товарів
Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється
ФОРМА “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”
(форма подається Учасником на фірмовому бланку)
1 |
Повне найменування учасників |
|
2 |
Код ЄДРПОУ |
|
3 |
Форма власності та юридичний статус |
|
4 |
Платник ПДВ |
|
5 |
Дата створення |
|
6 |
КВЕД (має відповідати виду закупівлі) |
|
7 |
Адреса: |
|
|
||
|
||
8 |
Телефон |
|
9 |
Факс |
|
10 |
Ел.пошта |
|
11 |
Веб-сайт |
|
12 |
ПІБ та посада керівника організації |
|
13 |
ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі |
|
14 |
ПІБ та посада контактної особи |
|
15 |
Телефон контактної особи |
|
16 |
Ел. Пошта контактної особи |
Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю господарських товарів у 2018 році згідно вимог Умов конкурсу.
Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору за наступною специфікацією та цінами:
Назва |
Одиниці виміру |
Ціна, грн. |
Господарські товари |
||
Мило 3*115 планшет |
||
Мило рідке 250 мл |
||
Освіжувач повітря 300 мл |
||
Серветки паперові барні 500шт. |
||
Рушники паперові двошарові (2 рулона в упаковці) |
||
Туалетний папір двошаровий (4 шт) |
||
Стікер чистоти д/туалету 3шт. |
||
Засіб для туалету (дезінфікуюча миюча рідина) 0,750л |
||
Засіб для миття посуду 0,5 л |
||
Засіб для миття підлоги (плитки та кафелю) 1,0л |
||
Засіб для скла, 0,5л |
||
Засіб для чищення меблі (поліроль) 300 мл |
||
Відро господарське 16 л |
||
Ганчірка д/полу 50*70 |
||
Губка кухонна 3 шт. |
||
Губка целюлозна 3 шт. |
||
Серветки віскозні 3 шт. |
||
Пакети для сміття 35л/100 шт. |
||
Рукавиці універсальні гумові |
||
Подовжувач 3м із заземленням |
||
Віник звичайний |
||
Швабра подвійна з віджимом/ складна металева |
||
Мішалки д/кави 800шт дерев. |
||
Стакан проз. одноразовий пласт. 200 мл 100 шт |
||
Стакан паперовий 180 мл 50шт кольорові |
||
Стакан паперовий 330-340мл 50шт кольорові |
||
Стакан паперовий 240мл 50шт. кольорові |
||
Тарілка пластикова одноразова, 100 шт. Д205 |
||
Вода мінеральна слабогазована 0,5 л скло |
||
Вода мінеральна негазована 05, л скло |
||
Вода мінеральна слабогазована 0,5 л пласт. |
||
Вода мінеральна негазована 0,5 л пласт. |
||
Кава в зернах 250 гр арабіка |
||
Кава в зернах 500/1000 гр арабіка |
||
Чай чорний Greenfield /Ahmad 25 пак. |
||
Чай зелений Greenfield /Ahmad 25 пак. |
Також підтверджуємо наступні умови постачання товарів:
1 |
Безкоштовна доставка |
При купівлі товарів на ____ грн. |
2 |
Виконання замовлення |
________ робочих днів |
- Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вам умовами.
- Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
- Умови розрахунків: по факту постачання товару.
Дата___________
___________________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)