Відкритий конкурс на закупівлю канцелярських та господарських товарів
ЗАВЕРШЕНО
Запрошення до участі у відкритому конкурсі на закупівлю канцелярських та господарських товарів
Чернігівський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування», оголошує конкурс на закупівлю канцелярських та господарських товарів для потреб офісу та проведення заходів.
Пропозиції повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 1800 12.04.2019 року до Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» за адресою: м. Чернігів, вул. Святомиколаївська, 12-А, поштовий індекс 14000 із темою листа, зазначеною на конверті, «Відкритий конкурс на закупівлю канцелярських та господарських товарів».
Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:
- повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
- копій документів, що надаються учасником:
- витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- витяг з Реєстру платників ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ);
- довідки ДФС про сплату єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку.
- проекту Договору на постачання товарів, засвідчений підписом та печаткою, що є підтвердженням погодження потенційного Постачальника товару на викладені у Договорі умови.
Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.
Для юридичних осіб до пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують її право підпису (наказ про призначення керівника або довіреність).
Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
Строк дії пропозиції повинен становити не менше 8 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він буде складати 8 місяців.
Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «ціна товару». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.
Про результати відкритого конкурсу буде повідомлено після 22 квітня 2019 року.
Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected] , або до контактних осіб: Олена Муравйова, тел. (050) 334-3572, Дмитро Шумар, тел. (063) 386-1341.
Додаток 1 до
Умов конкурсу
на закупівлю канцелярських товарів
Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється
ФОРМА “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”
(форма подається Учасником на фірмовому бланку)
Ми,
1 |
Повне найменування Учасника |
|
2 |
Код ЄДРПОУ |
|
3 |
Форма власності та юридичний статус |
|
4 |
Платник ПДВ |
Так___ Ні____ |
5 |
Дата створення |
|
6 |
КВЕД (має відповідати виду закупівлі) |
|
7 |
Адреса |
|
|
||
|
||
8 |
Телефон |
|
9 |
Факс |
|
10 |
ел. пошта |
|
11 |
Веб-сайт |
|
12 |
ПІБ та посада керівника організації |
|
13 |
ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі |
|
14 |
ПІБ та посада контактної особи |
|
15 |
Телефон контактної особи |
|
16 |
Ел. пошта контактної особи |
|
17 |
Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги |
|
18 |
Досвід роботи на ринку |
____ років |
Надаємо свою пропозицію щодо участі у тендері на закупівлю канцелярських та господарських товарів для учасників заходів та канцелярських товарів для потреб Чернігівського ВП ЦРМС у 2018 році.
Вивчивши Умови тендеру, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції за наступною специфікацією та цінами :
№ |
Назва |
Кількість |
Ціна, грн. |
Канцелярські товари |
|||
Папір А4 80 g/m2, 500 арк. |
1 шт. |
||
Папір А-4 Кольоровий, 500 арк. |
1 шт. |
||
Папір А4 300 g/m2, 100 арк. |
1 шт. |
||
Файли А4 40 мкм прозорі глянцеві, 100 шт. |
1 шт. |
||
Лоток вертикальний |
1 шт. |
||
Лоток горизонтальний |
1 шт. |
||
Папка-швидкозшивач з прозорим верхом А4 |
1 шт. |
||
Папка на кнопці А4 |
1 шт. |
||
Папка на резинці А4 |
1 шт. |
||
Папка пластикова А4 40 файлів |
1 шт. |
||
Папка реєстратор, 70 мм |
1 шт. |
||
Папка реєстратор, 50 мм |
1 шт. |
||
Олівець простий |
1 шт. |
||
Ручка масляна автоматична |
1 шт. |
||
Ручка кулькова |
1 шт. |
||
Папір для нотаток 90х90 мм 1000 листів Білі |
1 шт. |
||
Стікери 75×75 мм 100 аркушів |
1 шт. |
||
Стікери-закладки пластикові 12х45 мм, 125 арк. |
1 уп. |
||
Клей ПВА 200 мл |
1 шт. |
||
Клей олівець |
1 шт. |
||
Скотч двосторонній 24 мм х 10 м |
1 шт. |
||
Скотч 48 мм х 100 м |
1 шт. |
||
Скотч малярний 40 мм х 40 м |
1 шт. |
||
Скотч 18 мм х 10 м |
1 шт. |
||
Біндери 19мм |
1 уп. |
||
Біндери 25 мм |
1 уп. |
||
Скріпки 25 мм, 100 шт. |
1 уп. |
||
Степлер №24/6 20арк. |
1 шт. |
||
Скоби для степлера №24 / 6 1000 шт |
1 уп. |
||
Скоби для степлера №10 / 5 1000 шт |
1 уп. |
||
Маркер текстовий (колір в асортименті) |
1 шт. |
||
Маркер для дошки Фліп чарт |
1 шт. |
||
Блок паперу для фліпчарту 20 арк |
1 уп. |
||
Коректор рідкий |
1 шт. |
||
Набір бейджів горизонтальні на шпильці + кліп 50 шт 58×90 мм Прозорі |
1 уп. |
||
Кнопки (пачка) |
1 шт. |
||
Штемпельна фарба |
1 шт. |
||
Візитниця металева |
1 шт. |
||
Ножиці офісні 21 см |
1 шт. |
||
Канцелярський ніж 18 мм |
1 шт. |
||
Леза для канцелярських ножів 18 мм 10 шт. |
1 уп. |
||
Гумка канцелярська |
1 шт. |
||
Серветки для монітора |
1 уп. |
||
Спрей для монітора |
1 шт. |
||
Губка для сухостираємих дошок |
1 шт. |
||
Набір магнітів для дошки |
1 уп. |
||
Господарські товари |
|||
Швабра телескопічна для підлоги |
1 шт. |
||
Моп змінний (насадка для швабри) |
1 шт. |
||
Рукавички гумові господарські |
1 пара |
||
Дезинфікуючий засіб для санвузлів, 1000мл |
1 шт. |
||
Змінний туалетний блок для унітаза |
1 шт. |
||
Змінний аромаблок |
1 шт. |
||
Рушник целюл. V-склад білий |
1 шт. |
||
Рушник целюл. V-склад сірий |
1 шт. |
||
Порошок для чищення |
1 шт. |
||
Рідкий засіб для миття посуду, 1000 мл |
1 шт. |
||
Рідкий засіб для миття підлоги, 5000 мл |
1 шт. |
||
Засіб для миття скляних поверхонь |
1 шт. |
||
Мило рідке 5л |
1 шт. |
||
Серветки з віскози |
1 уп. |
||
Серветка з тканини |
1 шт./ 1 уп. |
||
Рушник вафельний |
1 шт. |
||
Серветки паперові одношарові, 100 шт. |
1 уп. |
||
Обприскувач ручний |
1 шт. |
||
Папір туалетний 2х шаровий білий |
1 шт. |
||
Папір туалетний 2х шаровий сірий |
1 шт. |
||
Стакани паперові 250 мл, 50 шт. |
1 шт. |
||
Совок для сміття з подовженою ручкою |
1 шт. |
||
Пакети для сміття 35л*50шт. міцні |
1 шт. |
||
Губки кухонні, 10 шт. |
1 уп. |
||
Добриво для домашніх квітів, рідке |
1 пл. |
Також підтверджуємо наступні умови постачання товарів:
1 |
Безкоштовна доставка |
При купівлі товарів на ________ грн.
|
2 |
Виконання замовлення |
______ робочих днів
|
- Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
- Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
- Умови розрахунків: по факту доставки.
Дата:
________________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)
підпис
Додаток 2 до
Умов конкурсу
на закупівлю (постачання) товарів у 2018 році
Проект Договору
постачання товарів
м. Чернігів |
«___» ___________ 2018 р. |
_______________________________________________________(НАЗВА ПІДПРИЄМСТВА чи ФОП), код в ЄДР _____________– надалі за текстом «Постачальник», в особі _____________, платник єдиного податку – _______ група/платник __________податку, /
не є платником ПДВ, який діє на підставі ______________, з однієї сторони, та
Інші організаційно-правові форми Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС), неприбуткова організація, ознака неприбутковості 0048, код в ЄДР 40896709 (іменована далі – «Замовник»), в особі директора Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (філії, зареєстрованої в ЄДР без статусу юридичної особи, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 41040254) Кудрик Ірини Василівни, який діє на підставі довіреності від 21.12.2016 р., посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кондрою Л.В., № запису в реєстрі 3199, з другої сторони, далі разом по тексту договору іменовані «Сторони», а кожний окремо – «Сторона», уклали цей Договір про таке:
- Предмет договору
1.1. Цей Договір укладений з метою забезпечення здійснення Замовником своєї основної діяльності у межах статутних цілей та завдань, реалізації Програми «U-LEAD з Європою», номер у системі CR1S ENI/2015/038-739, та регулює відносини між Постачальником та Замовником щодо поставки канцелярських та господарських товарів (далі – Товар), визначених специфікаціями, у власність Замовника.
1.2. Детальна інформація про кількісні, якісні характеристики Товару та його комплектність (чи інші умови виходячи з характеристик) наводяться у специфікаціях, які є невід’ємною складовою цього Договору.
1.3. Поставка Товару та виставлення рахунку здійснюється протягом 2 (двох) днів з дня підписання кожної Специфікації.
- Порядок оплати та приймання Товару
2.1. Загальна сума Договору визначається як сума вартості поставленого товару, прийнятих Замовником, та відповідно до підписаних видаткових накладних кожної партії Товару за цінами за одиницю Товару, що викладені у додатку до даного Договору.
2.2. Вартість доставки не включена/включена у ціну Товару.
2.3. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) днів з дня поставки кожної партії Товару відповідно до видаткових накладних.
2.4. Виконання зобов’язань за цим Договором підтверджується належним чином оформленими документами первинного бухгалтерського обліку.
2.5. У разі збільшення цін на Товар, Постачальник має право письмово звернутися до Замовника з обґрунтованою пропозицією про перегляд ціни на Товар, що зазначена у п. 2.1. Договору.
Замовник протягом 10 днів розглядає таку пропозицію у відповідності до власних політик та процедур, результатом такого розгляду є укладання додатковї угоди або одностороннє розірвання Замовником цього Договору, якщо збільшення ціни послуги, визначеної п. 2.1. Договору, становить 10 і більше відсотків
- Виконання зобов’язань і відповідальність сторін
3.1. Замовник замовляє відповідну партію Товару шляхом надсилання замовлення на електронну пошту Постачальника, вказану у цьому Договорі.
3.2. Постачальник в порядку і на умовах, передбачених цим Договором зобов’язується передати у власність Замовника в упаковці Товар, який поставляється окремими партіями, відповідно до сформованого Замовником замовлення у вигляді Специфікації (кожна є додатком до Договору) за місцем знаходження Чернігівського ВП ЦРМС за адресою: м. Чернігів, вул. Святомиколаївська, 12-А, протягом днів _______ з дня надсилання останнього.
3.3. Замовник зобов’язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, прийняти та оплатити партію Товару.
3.4. Перехід права власності на Товар від Постачальника до Замовника відбувається в момент підписання Замовником первинних документів бухгалтерського обліку на прийняту партію Товару. Одночасно з кожною партією Товару Учасник закупівель надає Покупцеві відповідні документи на поставлений Товар та первинні документи бухгалтерського обліку.
3.5. При відмові Замовника (повністю або частково) від прийняття й оплати передбачених Договором товарів (продукції) він відшкодовує Постачальнику виниклі у зв’язку із цим витрати/збитки.
Це правило не поширюється на випадки, коли відмова Замовника обумовлена постачанням товару неналежної якості, порушення цілісності упаковки та/або затримкою у простроченні поставки Товару.
3.6. Сторони не несуть відповідальності, передбаченої у цьому розділі Договору, якщо неможливість виконання ними умов Договору наступила в силу форс-мажорних обставин, у т.ч. (стихійного лиха, військових дій, інших обставин, які знаходяться поза межами впливу сторін), що виникли після укладення Договору. Такі обставини підтверджуються повідомленнями уповноважених органів. При цьому, строк виконання зобов’язань змінюється відповідно до часу дії таких обставин та їх наслідків. Сторона, для якої стало неможливим виконання обов’язків через форс-мажорні обставини, повинна сповістити іншу сторону про виникнення та припинення дії цих обставин протягом одного дня.
3.7. У всьому, що не передбачено Договором, сторони керуються чинним законодавством України.
3.8. Сторони прикладають максимальні зусилля щодо усунення виникаючих розбіжностей винятково шляхом переговорів. При неможливості усунення розбіжностей шляхом переговорів, сторони звертаються в суд за місцем знаходження Замовника.
- Інші умови
4.4. Сторони передають одна одній право на включення персональних даних, які будуть використовуватися в процесі виконання цього Договору, до бази персональних даних кожної Сторони, на обробку таких персональних даних кожною Стороною (уповноваженою особою Сторони) та передачу таких персональних даних третім особам виключно з метою реалізації предмету та цілей цього Договору.
4.5. Усі умови цього договору є конфіденційними та не можуть бути розголошені третім особам без письмового дозволу іншої Сторони, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством.
4.6. Договір може бути змінений, розірваний, визнаний недійсним тільки на підставі чинного законодавства. Визнання окремої частини чи положення цього Договору недійсною (нечинною) не тягне втрати чинності усього Договору у цілому.
4.7. Всі зміни, доповнення до Договору дійсні лише в тому випадку, якщо вони оформлені в письмовій формі й підписані обома Сторонами.
4.8. Даний Договір встановлює і відображає всі договірні умови й порозуміння між сторонами, що беруть участь у даному Договорі, у відношенні всіх згаданих тут питань, при цьому всі попередні переговори між сторонами, якщо такі були, втрачають силу.
4.9. Виконавець повідомлений про умови політики щодо обігу інформації, захисту дітей, протидії фінансування тероризму, запобігання корупції та доброчесної поведінки, що встановлені у Замовника, Виконавець підтверджує, що він не має жодного відношення до торгівлі дітьми, неналежного поводження з ними, до фінансування чи сприяння тероризму та/або не належить, не допомагає та не сприяє у діяльності терористичних організацій, дотримується політики протидії хабарництву та не має жодного відношення до виготовлення/поширення/торгівлі мінами.
4.10. Виконавець ознайомлений з Правилами доброчесної поведінки та інформаційною пам’яткою затвердженими Установою «Центр розвитку місцевого самоврядування» та зобов’язується їх дотримуватись з моменту підписання Договору.
4.11. Питання, які не врегульовані цим Договором регулюються відповідно до вимог чинного законодавства України.
4.12. Товар постачається для задоволення потреб Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування». Відповідно до внутрішніх документів Замовника оплата послуг може здійснюватися з поточного банківського рахунку Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування»: ЄДРПОУ – 41040254, рахунок 26004210391688 в АТ «Прокредит Банк», м. Київ, Україна, МФО 320984.
4.13. Замовник є неприбутковою організацією, код ознаки неприбутковості 0048.
Постачальник є платником єдиного податку (зазначається група оподаткування)/або зазначається інше, вказується інформація щодо сплати ПДВ.
4.14. Цей Договір складений у двох оригінальних примірниках українською мовою, по одному для кожної зі Сторін, та має однакову юридичну силу. Всі додатки до Договору вважаються його невід’ємними частинами.
- СТРОК ДОГОВОРУ
5.1. Цей Договір діє з моменту підписання та до ___________________ р., а в частині виконання зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору – до повного їх виконання.
5.2. Договір може продовжений шляхом укладання додаткової угоди до даного Договору на погоджений термін Сторонами.
- ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН
ПОСТАЧАЛЬНИК _________________________________________ Код ЄДРПОУ ____________________________ Поштова адреса: _________________________ р/р № ___________________________________ БАНК __________________________________ МФО ___________________________________ Тел.: ___________________________________ e-mail: __________________________________
|
ЗАМОВНИК Інші організаційно-правові форми Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС), ЄДРПОУ 40896709, Адреса: 01025, м. Київ, Шевченківський р-н, вул. В. Житомирська , буд 20 р/р 26000210391433, в АТ «ПроКредит Банк» у м. Києві МФО 320984 ПЛАТНИК: Чернігівський ВП ЦРМС Код в ЄДР 41040254, Адреса: 14000, м. Чернігів, вул. Святомиколаївська, будинок 12, корпус А п/р: 26004210391688 в АТ «Прокредит Банк», м. Київ, МФО 320984 тел. 067-617-71-45, e-mail: [email protected] |
ПІДПИСИ СТОРІН |
|
_______________/ м.п. |
Директор Чернігівського ВП ЦРМС
______________________________/ І.В. Кудрик м.п. |