Відкритий конкурс на закупівлю канцелярських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ternopil LGDC

тендер
Відкритий конкурс на закупівлю канцелярських товарів

Тернопільський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю канцелярських товарів на 2018 рік. Детальна інформація про конкурс, інструкції та вимоги для учасників, форми подання пропозиції наведені нижче.

Пропозиції подаються за київським часом  до 12:00 години 31 січня 2018 року в паперовому вигляді за адресою: м. Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2-й поверх) або в електронному вигляді на електронну скриньку Тернопільського відокремленого підрозділу [email protected] із зазначенням теми листа «Конкурс на закупівлю канцелярських товарів на 2018 рік»

  1. Інформація про Замовника:
    1.1. Повне найменування: Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» в особі Тернопільського відокремленого підрозділу (надалі – Відокремлений підрозділ)
    1.2. Місцезнаходження 46000, м. Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2 -й поверх)

1.3. Координати для зворотного зв’язку:  Якимук Наталя  (тел.097 4389291), Ревуцька Наталя (067 8148809).
2. Інформація про предмет закупівлі: закупівля канцелярських товарів на  2018 рік. Опис предмета закупівлі та його частин, технічні вимоги до товару визначені у  Додатку № 2 до цього оголошення.

  1. Процедура закупівлі: відкритий конкурс.
  2. Пропозиція Учасника повинна містити:

1)  пропозицію Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог Додатку 1 до цього оголошення;

2) витяг з ЄДР (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

3) витяг з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ) (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

4) витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників платників єдиного податку) (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

5) довідку в довільній формі про наявність/відсутність податкової заборгованості Учасника (для юридичних осіб);

6) копію паспорта та індивідуального податкового номеру,  довідку з ДФС про  сплату  єдиного податку (для фізичних осіб-підприємців).

Пропозиція та зазначені вище документи в паперовому вигляді, подаються завірені підписом та печаткою Учасника (за наявності). Подані документи мають містити посилання (відомості) про наявність зареєстрованих видів діяльності, згідно “Класифікації видів економічної діяльності” (КВЕД), що відповідає предмету закупівлі. 

Учасник відповідає за своєчасне одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів на товари (вироби) запропоновані на конкурс та самостійно несе всі витрати на їх отримання.

  1. Умови оплати: безготівкова форма оплати по факту надання послуги у національній валюті.
  2. Спосіб надання послуг: протягом 2018 року.
  3. Визначення переможця проводиться Замовником до 5 робочих днів з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна». Додатково при розгляді пропозицій буде враховуватись критерій «строк постачання товару» Про результати конкурсу буде повідомлено Учасників протягом 3-х робочих днів з дати визначення переможця.
  4. 8. Відхилення конкурсної пропозиції.

Замовник відхиляє пропозицію Учасника конкурсу у разі, якщо:

1) Учасник надав Замовнику недостовірні відомості про себе, який має записи про порушення процедури банкрутства, наявність податкової заборгованості, який є пов’язаною особою із Замовником, який мають реальний або потенційний конфлікт інтересів щодо предмету закупівлі;

2)  подана пропозиція не відповідає умовам оголошеного конкурсу.

Учасник, конкурсна пропозиція якого відхилена, повідомляється про це протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення.

  1. Строк дії пропозиції повинен становити не менше 3 місяців з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій.
  2. 10. Умови подання скарг: Учасник процедури закупівлі має право оскаржити неправомірні, з його точки зору, дії чи бездіяльність Замовника та спрямувати скаргу до Тернопільського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» або безпосередньо до Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна) чи в іншому порядку, який визначений чинним законодавством.

 

 

Додаток 1

ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ

«Пропозиція  № ____ від________2018 року»

 ________________________ (назва Учасника), подаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі з визначення постачальника канцелярських товарів,  відповідно до вимог, що запропоновані Замовником – Тернопільським відокремленим підрозділом Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».

Вивчивши  вимоги до предмету закупівлі ми маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника  на таких умовах:

№ п/п

Найменування товару

Одиниця виміру

Ціна за одиницю

без ПДВ,

грн.

ПДВ,

грн.

      Вартість

з ПДВ або без ПДВ у випадку не застосування

(грн.)

 

КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ ДЛЯ ОФІСУ

   
           
 

КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ ДЛЯ ЗАХОДІВ

           

Повне найменування Учасника ______________________________________________

Адреса (юридична та фактична) _____________________________________________

Телефон/факс_____________________________________________________________

Керівництво (прізвище, ім’я по-батькові) _____________________________________

Код ЄДРПОУ_____________________________________________________________

Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства _________________________________________________________________________

Банківські реквізити_______________________________________________________

Погоджуємось, що наша пропозиція може бути відхилена згідно з умовами конкурсу та розуміємо, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними умовами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємось укласти договір із Замовником відповідно до вимог оголошеного конкурсу та акцептованої пропозиції. Строк дії пропозиції складає __ місяці з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій.

Строк постачання товару складає ____   з дати замовлення.

Додатки: перелік документів згідно вимог оголошеного конкурсу на ___ арк.

__________________________                            ________________________________________

        дата, підпис                                                                                     ім’я, посада

 

 

                                                                                                                                     Додаток 2

КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ ДЛЯ ОФІСУ

Найменування

Ціна за одиницю товару в грн.

(вказати з ПДВ або без ПДВ у випадку не застосування)

Папка-куточок А4

 

Папка на кнопці А4 пластикова

 

Папка А4 з притиском пластик

 

Папка А4 з притиском пластик, з кишенями

 

Папка – накопичувач

 

Папка А4, швидкозшивач, паперова

 

Папка-планшет А4 с зажимом зверху

 

Клей сухий 25г.

 

Папір А4 білий для принтеру 80 г / м 500л

 

Папір А4 80г/м 5цв (для принтеру) 100л

 

Скотч прозорий, 24/10

 

Скотч прозорий, 48/100

 

Антистеплер

 

Ніж для паперу 9 мм

 

Скоби для степлера 10/5, 1000 шт

 

Підставка настільна

 

Лоток для паперів (прозор.)

 

Бейдж вертикальний на шнурку

 

Папір для нотаток 80x80x20мм

 

Блок клейкий 75 * 75

 

Папір для нотаток 75х75 з липким шаром

 

Папка швидкозшивач 5 см

 

Папка швидкозшивач 7 см

 

Ручка кулькова авт. 0,5мм

 

Скріпки 25 мм (100 шт)

 

Скріпки 50 мм (100 шт)

 

Степлер N10

 

Точила з контейнером

 

Файл А4 (100 шт) глянцевий

 

Біндер 32 мм

 

Біндер 51 мм

 

Коректуючий олівець 10 мл

 

Набір маркерів текстових 4 кол

 

Маркер сухостиральний

 

Олівець чернографітний HB з гумкою

 

Ножиці 20 см

 

Ножиці 16см

 

Діркопробивач 30 л.

 

Кнопки гвоздики

 

Фліпчат

 

Блокнот для фліпчартів

 

Маркер для фліпчартів

 

Набір магнітів для фліпчартів

 

Калькулятор (бухгалтерський)

 

Штемпельна фарба

 

Лінійка 30см

 

Лінійка 15см

 

Діловий щоденник

 

Блокнот А5

 

Діловий календар

 

Рамка для фото А4, А3

 

Органайзер настільний

 

Ручка гелева

 

Стрижень гелевий

 

Стрижень кульковий

 

КАНЦЕЛЯРСЬКІ ТОВАРИ ДЛЯ ЗАХОДІВ

Блокнот А5 80 л на спіралі у пластиковій обкладинці

 

Блокнот А5 48 л на спіралі зверху

 

Папка на кнопці А4 пластикова

 

Ручка кулькова 0.7 мм

 

Ручка кулькова авт. 0,5мм з грипом

 

Папка-куточок А4

 

Диск СD-R+, флеш-накопичувач

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)