Відкритий конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender_tender_ntylth(2)
Відкритий конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання

ГО «РУМ» в рамках проєкту “Mykolaiv Recovered” за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Уряду Данії, оголошує відкритий Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання

Дати оголошення конкурсу на постачання товару:

З 25 січня 2025 року – 03 лютого 2025 року

 Предметом закупівлі є:

ЛОТ №1

  1. Системний блок з операційною системою – 1 шт
  2. Багатофункціональний пристрій (принтер) – 1 шт
  3. Комплект клавіатура та миша – 1 шт
  4. Монітор – 1 шт
  5. Пристрій безперебійного живлення – 1 шт

 

Товар повинен відповідати наступним вимогам

Назва товару

Технічні характеристики

Кількість

ЛОТ №1 Комп’ютерне обладнання

 

1

Системний блок з операційною системою

Процесор: не нижче Intel Core i5 або еквівалент.

Оперативна пам’ять: не менше 32 ГБ DDR4.

Накопичувач: SSD об’ємом не менше 512 ГБ.

Вбудована графіка: підтримка Full HD.

Операційна система: ліцензійна (Windows 10/11 або аналог).

Порти: мінімум 4 USB, HDMI або DisplayPort, Ethernet.

1 шт

2

Багатофункціональний пристрій (принтер)

Тип друку: лазерний, монохромний.

Функції: друк, сканування, копіювання.

Швидкість друку: не менше 18 стор./хв.

Роздільна здатність друку: 600 x 600 dpi або вище.

Інтерфейси підключення: USB.

1 шт

3

Комплект клавіатура та миша

Тип підключення: бездротовий.

Радіус дії: не менше 10 м.

Клавіатура: повнорозмірна, з українською та англійською розкладками.

Миша: оптична, ергономічна.

1 шт

4

Монітор

Діагональ екрану: не менше 27″.

Роздільна здатність: Full HD (1920×1080) або вище.

Частота оновлення: не менше 165 Гц.

Тип матриці: VA або аналог.

Інтерфейси: HDMI, DisplayPort (кабелі для підключення входять до комплекту).

1 шт

5

Пристрій безперебійного живлення

Потужність: не менше 1500 ВА / 900 Вт.

Тип сигналу: чиста синусоїда.

Дисплей: наявність LCD для відображення стану.

Автономна робота: не менше 10 хвилин при 50% навантаженні.

1 шт

 

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме місто Миколаїв Миколаїв, вул. Біла 44.

Умови оплати: Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, в рахунку сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Постачальник укладає договір з ГО  «РУМ».

Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних/актів виконаних робіт

 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ / РНОКПП (ІПН) для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи,
  • для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року,
  • для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодом платника податків у визначеному їм обсязі
  • довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (з ким буде укладатись договір)
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

 Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк надання послуг: протягом 60 календарних днів від дати підписання договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

 Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) надіслані учасником у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу ГО “РУМ”: [email protected] та на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»:  [email protected]  до 00-00 годин  03 лютого 2025 року. з темою листа «G-2024-DMFA2-MV-09_Відкритий конкурс: надання товарів/послуг» «назва проєкту», назва ГО куди надається»

 

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 03 лютого 2025 року розгляду не підлягатимуть.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 06 лютого 2025 року.

 

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу надсилаючи документи за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Додаток А 

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном тел. +380956345194.

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на організацію та проведення конференції 17 лютого 2025 року

Відкритий тендер на закупівлю ноутбуків

Закупівля робіт з монтажу системи опалення

Конкурс щодо надання послуг з організації та забезпечення харчування

Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю Брендованої продукції