Відкритий конкурс на закупівлю послуг тиражування (друку) матеріалів у 2018 році

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Artem

тендер
Відкритий конкурс на закупівлю послуг тиражування (друку) матеріалів у 2018 році

Запрошення до участі у відкритому конкурсі на закупівлю послуг тиражування (друку) матеріалів  у 2018 році. 

Донецький відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг тиражування (друку) матеріалів у 2018 році.

Пропозиції  повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 1200 19.01.2018 року до Донецького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» за адресою: м. Краматорськ, вул. Дружби, 6,  84300  із темою листа, зазначеною на конверті, «Відкритий конкурс на закупівлю послуг тиражування (друку) матеріалів».

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

  • Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
  • Копій документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.

 Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Строк дії пропозиції повинен становити не менше 10 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 10  місяців.

 

Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «вартість послуг», «термін виконання замовлення» та «можливість доставки друкованої продукції». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.

 

Про результати конкурсу буде повідомлено після 1400 19.01.2018 року.

 

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected] або до контактних осіб: Вівдич Артем (тел.0990406086), Калугін Ілля (тел. 0953583044).

 Завантажити документи можна за посиланням

 

 

Додаток 1 до

Оголошення конкурсу

на закупівлю послуг

тиражування (друку) матеріалів у 2018 році

 

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

      “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

 

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід роботи на ринку виготовлення друкованої продукції

_______ років

 

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг тиражування (друку) матеріалів.

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору (зразок у Додатку 2) за наступною вартістю:

 

Назва та параметри матеріалу

 

Видання1. Кількість сторінок 24, Формат А4, папір крейд 150 гр/м², колір 5+5 (CMYK+Pantone), ламінація матова 1+0 (обкладинка), кріплення на дві скоби.

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання2. Кількість сторінок 48, Формат А5, папір крейд 150 гр/м², колір 5+5 (CMYK+Pantone), ламінація матова 1+0 (обкладинка), кріплення на дві скоби.

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання3. Формат A4, Обкл. 5+0, папір крейдований 300 гр/м2,   Вн. Бл. 1+1, офсет 80 гр/м2,  150 стор. Скріплення біндер А4

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання4. Кількість сторінок 13. Календар настінний. Формат А3. Папір крейдований. 200 гр/ м². Друк 5+0., Скріплення – на рігеле

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 5. Формат А4. обкл 5+0, 300 гр/ м² Вн. Бл. 4+4, офсет 80 гр/м2,  150 стор. Скріплення біндер А4

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 6. Кількість сторінок 16, Формат А5, папір крейдований 150 гр/м², 5+5, кріплення на дві скоби.

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 7. Кількість сторінок 16, Формат А5, папір  100 гр/м², 1+0. Обкладинка 150 кольорова 5+0. Кріплення на дві скоби.

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 8. Формат A3, папір крейдований глянцевий  130 гр/м2, 5+0.

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 9. Формат A4, офсет, 80 гр/м2  , 4+4

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 10. Формат A4, папір офсетний, 80 гр/м2  , 4+0

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 11. Формат A3, крейдований глянцевий, 200 гр/м2  4+4.
З бігуванням

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 12. Формат A5, крейдований глянцевий, 80 гр/м2  5+5.

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 13. Формат A5, крейдований глянцевий, 80 гр/м2  5+0.

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 14. Формат A5, офсет, 80 гр/м2  , 1+1.

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 15. Формат A5, офсет, 80 гр/м2  , 1+0.

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 16. Формат 700* 900,  крейдований односторонний, 150 гр/м2  4+0. З бігуванням

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 17. Формат 700* 900, крейдований односторонний 150 гр/м2  4+0. Без бігування

 

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Видання 18. Формат 50*90 та 90*50, самоклеюча плівка (для дитячих наліпок) 4+0

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

Видання 19. Скобування на 2 скоби

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

Видання 20. Фальцювання буклету

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

Видання 21  Скріплення біндер А4

 

Можливість безкоштовної доставки

Так_____ Ні____

Термін виконання замовлення

_____ робочих днів

 

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
  2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  3. Умови розрахунків: раз на місяць по факту надання послуг.

 

Дата:

 

________________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)

підпис

 

 

 

 

 

Додаток 2 до

Умов конкурсу

 

ПРОЕКТ

ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПОСЛУГ № _____

 

м. Краматорськ                                                                                                         __ січня 2018 р.

 

Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС), неприбуткова організація, ознака неприбутковості 0048, код в ЄДР 40896709 (іменована далі – «Замовник»), в особі директора Донецького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (філії, зареєстрованої в ЄДР без статусу юридичної особи, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 41055166  Вівдича Артема Олеговича, який діє на підставі довіреності від 28.12.2016р., посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кондрою Л.В., № запису в реєстрі 3342, з однієї сторони,

, та

____________________________ (далі – Виконавець) в особі _________________, що діє на підставі _________, з другої сторони,

далі разом по тексту іменовані «Сторони», а кожний окремо – «Сторона», уклали цей Договір про таке:

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1 Виконавець зобов’язується за завданням Замовника надати поліграфічні послуги, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані послуги.

1.2. Технічні характеристики, вимоги щодо якості, ціна за одиницю та сума, а також строк постачання визначаються специфікаціями, які після підписання Сторонами вважаються невід’ємними частинами цього Договору.

 

  1. МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ

2.1 Послуги доставляються до Замовника засобами Виконавця або Замовника відповідно до умов специфікації.

 

  1. ВАРТІСТЬ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ ТА ВИКОНАННЯ

3.1 Ціна послуги визначається специфікаціями у порядку, передбаченому п. 1.2. Договору.

3.2 Оплата послуг здійснюється у строки, погоджені сторонами, але не пізніше 10 робочих днів після підписання Акту наданих послуг.

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

4.1. Виконавець зобов’язується:

- у відповідності з даним Договором надати Замовнику послуги з поліграфії;

- попередньо погодити із Замовником друковану продукцію на вимоги візуалізації.

4.2. Замовник зобов’язується:

- своєчасно приймати послуги, визначені цим договором та належним чином здійснювати розрахунки з Виконавцем.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

5.1. За невиконання чи неналежне виконання умов Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України, у тому числі сплачують пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості зобов’язання за кожний день прострочення такого зобов’язання.

5.2. Виконавець несе повну відповідальність за якість друкованих  матеріалів та погодження їх на вимоги візуалізації із Замовником. На вимогу Замовника до запуску відповідних матеріалів у друк Виконавець надає Замовнику сигнальний макет (друкований примірник) поліграфічної продукції за відповідною специфікацією.

5.5 Спори, що виникають із зобов’язань цього Договору, вирішуються шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди – в судовому порядку за місцезнаходженням Замовника.

 

  1. ІНШІ УМОВИ

6.1 Договір укладається з метою виконання Замовником своєї основної діяльності у межах статутних цілей та завдань, реалізації Програми «U-LEAD з Європою: Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку», номер у системі CRIS ENI/2015/038-739.

6.2 Договір укладається для задоволення потреб Донецького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування». Відповідно до внутрішніх документів Замовника оплата товару може здійснюватися з поточного банківського рахунку Донецького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування»: р/р_26001210392442 АТ «ПроКредит Банк» м. Київ МФО 320984 ЄДР 41055166_.

6.3 Замовник є неприбутковою організацією, код ознаки неприбутковості 0048.

6.4 Виконавець є ____________________________________________(платником податку на прибуток на загальних підставах/не є платником податку на прибуток/ є платником єдиного податку).

4.5. Умови цього Договору і додатків до нього є конфіденційними та не підлягають розголошенню, крім випадків, передбачених чинним законодавством України. Сторони гарантують одна одній збереження конфіденційності документації, інформації, знань і досвіду, отриманих за цим Договором.

4.6 Виконавець повідомлений про умови політики щодо обігу інформації, захисту дітей, протидії фінансування тероризму, запобігання корупції та доброчесної поведінки, що встановлені у Замовника. Виконавець підтверджує, що він не має жодного відношення до торгівлі дітьми, неналежного поводження з ними, до фінансування чи сприяння тероризму та/або не належить, не допомагає та не сприяє у діяльності терористичних організацій, дотримується політики протидії хабарництву та не має жодного відношення до виготовлення/поширення/торгівлі мінами.

6.7 Договір складений в двох примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.

6.8 Договір діє з дня підписання до _______________ 2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.

6.9 Дію даного Договору може бути припинено достроково за згодою обох сторін, або за письмовою обґрунтованою вимогою однієї із сторін в разі, якщо друга сторона систематично порушує умови даного Договору або не забезпечує усунення виявлених недоліків в узгоджені сторонами терміни. Дострокове припинення дії даного Договору не звільняє Замовника від оплати виконаних Виконавцем робіт.

6.10 Повідомлення про бажання розірвати даний Договір повинно бути зроблено однією із сторін в письмовій формі за десять днів до передбаченого строку припинення даного Договору з обґрунтуванням причин цього рішення і відшкодуванням збитків другій стороні в зв’язку з достроковим припиненням дії даного Договору.

 

АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН

Постачальник

 

Замовник

Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС),

код в ЄДР 40896709,

Юридична адреса: вул. Велика Житомирська,

буд. 20, м. Київ, 01025, Україна

п/р 26000210391433 в АТ “ПроКредит Банк” м. Києва, МФО 320984

Е-mail: [email protected]

 

ПІДПИСИ СТОРІН

 

 

 

____________/ _______________

м.п.

 

 

Директор

Донецького ВП ЦРМС

                                                                       __________/А.О. Вівдич

м.п.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на організацію заходу «Тематичний буткемп для учасників програми UPSHIFT»

Запит на отримання цінової пропозиції на послуги з оренди тренувального поля в місті Миколаїв

Тендер на закупівлю послуг з розміщення, оренди конференц-залу та харчування для проведення координаційної зустрічі

Тендер на закупівлю послуг з технічного забезпечення проведення заходу

УНЦПД шукає постачальників для закупівлі зарядних станцій EcoFlow

Запит цінових пропозицій на електроніку для команди протекшн у м. Слов'янськ