Відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації заходів у 2018 році

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Artem

Запрошення до участі у відкритому конкурсі на закупівлю послуг з організації заходів у 2018 році 

Донецький відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації навчальних та інформаційно-роз’яснювальних заходів в м. Краматорськ в 2018 році. Орієнтовна середня кількість заходів 3-5 в місяць, орієнтовна кількість учасників кожного заходу – 30 осіб.

Пропозиції  повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 1400 28.02.2018 року до Донецького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» за адресою: м.  Краматорськ, вул. Дружби, 84300  із темою листа, зазначеною на конверті, «Відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації навчальних та інформаційно-роз’яснювальних заходів».

Участь у конкурсі можуть взяти організації та фізичні особи – підприємці, які можуть здійснювати відповідну діяльність згідно КВЕД (82.30).

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

  • Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
  • Копій документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.

Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «вартість послуг», «якість запропонованих готелів», «якість меню харчування». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.

Про результати конкурсу буде повідомлено після 01.03.2018р.

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected] або до контактних осіб: Вівдич Артем (тел.0990406086), Калугін Ілля (тел. 0953583044).

Повний пакет документі можна завантажити за цим посиланням.

 

 

Додаток 1 до

Оголошення конкурсу

на закупівлю послуг

з організації заходів

 

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

      “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

 

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід роботи на ринку надання послуг з організації заходів

_______ років

 

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з організації заходів для Донецького ВП ЦРМС в м. Краматорськ в 2018 році.

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника за наступною вартістю:

 

Поселення учасників

Вартість поселення 1 особи за одну добу в готельному номері категорії, не вище стандарт.

Інформація про запропоновані готелі додається.

Можна запропонувати меншу кількість варіантів

Варіанти:

Назва готелю  __________  Вартість _____________грн.

 

Назва готелю  __________  Вартість _____________грн.

 

Назва готелю  __________  Вартість _____________грн.

 

Сніданок

Назва готелю  __________  Включений

                                                   Ні___ Вартість _______ грн.

 

Назва готелю  __________  Включений

                                                   Ні___ Вартість _______ грн.

 

Назва готелю  __________  Включений

                                                   Ні___ Вартість _______ грн.

 

Харчування учасників

Вартість на одну особу, орієнтовне меню харчування у додатку до Комерційної пропозиції

 

Можна запропонувати меншу кількість варіантів

Варіанти

Назва готелю ______________

Кава ________ грн.

Обід ________ грн.

Вечеря ______ грн.

 

Назва готелю ______________

Кава ________ грн.

Обід ________ грн.

Вечеря ______ грн

 

Назва готелю ______________

Кава ________ грн.

Обід ________ грн.

Вечеря ______ грн

 

Оренда конференц-зали

 

Оренда конференц- зали (до 50 осіб), повністю облаштованого для роботи: звук, проектор та екран, фліпчарт

 

Можна запропонувати меншу кількість варіантів

 

Назва готелю  __________  Вартість за 1 год. _________грн.

                                                         за 1 день ___________ грн.

 

Назва готелю  __________  Вартість за 1 год. _________грн.

                                                               за 1 день ________ грн.

 

Назва готелю  __________  Вартість за 1 год. _________грн.

                                                               за 1 день ________ грн.

 

 

Оренда конференц- зали (до 120 осіб), повністю облаштованого для роботи: звук, проектор та екран, фліпчарт

 

Можна запропонувати меншу кількість варіантів

 

Назва готелю  __________  Вартість за 1 год. ________грн.

                                                                    за 1 день _______ грн.

 

Назва готелю  __________  Вартість за 1 год. ___________грн.

                                                                    за 1 день _______ грн.

 

Назва готелю  __________  Вартість за 1 год. ___________грн.

                                                                    за 1 день ________ грн.

 

Організація доправлення учасників

Перевезення мікроавтобусом (до 20 осіб), включно завантаження/розвантаження вантажів та/або посадку/висадку пасажирів

1 км

_____ грн

Марки наявних мікроавтобусів, роки їх випуску, кількість місць

1)марка  _________________ рік __________ місць____

2) марка  _________________ рік __________ місць____

3) марка  _________________ рік __________ місць____

 

Вартість очікування

1 год

_____ грн

Перевезення автобусом (до 50 осіб), включно завантаження/розвантаження вантажів та/або посадку/висадку пасажирів

1 км

_____ грн

Марки наявних автобусів, роки їх випуску, кількість місць

1)марка  _________________ рік __________ місць____

2) марка  _________________ рік __________ місць____

3) марка  _________________ рік __________ місць____

 

Вартість очікування

1 год

_____ грн

Перевезення автобусом (більше 50 осіб), включно завантаження/розвантаження вантажів та/або посадку/висадку пасажирів

1 км

_____ грн

Марки наявних автобусів, роки їх випуску, кількість місць

1)марка  _________________ рік __________ місць____

2) марка  _________________ рік __________ місць____

3) марка  _________________ рік __________ місць____

 

Вартість очікування

1 год

_____ грн

Вартість обслуговування

Вартість обслуговування

Сума _______ грн.

або ___% від замовлення

 

 

 

 

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
  2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  3. Умови розрахунків: раз на місяць по факту надання послуг.
  4. Інформація про запропоновані готелі та меню харчування додається

 

 

Дата:

 

________________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)

підпис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2 до

Умов конкурсу

на закупівлю послуг

з організації заходів

 

ДОГОВІР

про організацію заходів

     м. Краматорськ                                                                           «___» ______________ 2018 р.

______(НАЗВА ПІДПРИЄМСТВА), код в ЄДР _____________– надалі за текстом «Виконавець», в особі _____________, який діє на підставі ______________,  з однієї сторони, та

Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС), неприбуткова організація, ознака неприбутковості 0048, код в ЄДР 40896709 (іменована далі – «Замовник»), в особі директора Донецького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (філії, зареєстрованої в ЄДР без статусу юридичної особи, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 41055166  Вівдича Артема Олеговича, який діє на підставі довіреності від 28.12.2016р., посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кондрою Л.В., № запису в реєстрі 3342, з другої сторони, іменоване надалі “Замовник”,  далі разом по тексту договору іменовані «Сторони», а кожний окремо – «Сторона», уклали даний договір про нижченаведене:

  1. Предмет Договору

1.1. Відповідно до цього Договору Виконавець надає оплатні послуги по організації навчальних та інформаційно-роз’яснювальних заходів в м. Краматорськ та Донецькій області, а Замовник зобов’язується приймати та оплачувати послуги Виконавця. Цей Договір укладений з метою забезпечення здійснення Замовником своєї основної діяльності у межах статутних цілей та завдань, реалізації Програми «U-LEAD з Європою», номер у системі CRIS ENI/2015/038-739.

1.2. В цьому Договорі під організацією навчальних та інформаційно-роз’яснювальних заходів розуміється: поселення та/або харчування учасників заходів та/або оренда конференц-зали повністю облаштованого для роботи: звук, проектор та екран, фліпчарт та/або організація доправлення учасників, організація спікерів/тренерів заходу та інше.

1.3. Вид, час, місце проведення, кількість учасників, необхідні організаційні заходи та їх вартість визначається додатками до Договору, що є його невід’ємними частинами.

  1. Права та обов’язки Сторін

2.1. Виконавець зобов’язаний:

2.1.1. Зберігати конфіденційність інформації, що стала відома Виконавцеві в зв’язку із виконанням ним своїх обов’язків визначених Договором.

2.1.2. Надавати послуги належним чином в точній відповідності до умов Договору (додатку до Договору).

2.1.3. Протягом двох днів з моменту отримання від Замовника Проекту програми, затвердити його або внести свої корективи, побажання в межах відповідного додатку до Договору, запропонувавши на затвердження Замовника. 

2.1.4. Після надання послуг згідно відповідного додатку до Договору надавати Замовнику для підписання Акт здачі-приймання наданих послуг.

2.2.  Замовник зобов’язаний:

2.2.1. Сприяти Виконавцеві у виконанні ним своїх обов’язків по Договору.

2.2.2. Оплатити послуги Виконавця згідно умов відповідного додатку до Договору.

2.2.3. Протягом трьох робочих днів підписати та надіслати Виконавцю наданий останнім  для підписання Акт здачі-приймання наданих послуг або надіслати йому обґрунтовану відмову у його підписані.

2.3. Виконавець має право:

2.3.1.  За погодження із Замовником залучати до надання послуг згідно Договору третіх осіб.

2.3.2. Відмовитися від Договору, якщо Замовник безпідставно ухилятиметься від надання Проекту програми.

2.3.3. На оплату послуг.

2.4. Замовник має право:

2.4.1. Відмовитися від оплати додаткових послуг, якщо вони не погоджені із Замовником.

2.4.2. Відмовитися від підписання Акту здачі-приймання наданих послуг в разі виявлення невідповідності послуг умовам відповідного додатку та затвердженої Сторонами програми.  Про невідповідність послуг умовам відповідного додатку Замовником в день проведення відповідних заходів складається акт в довільній формі з зазначенням що з виконаних заходів не відповідає відповідному додатку до Договору, акт підписується Сторонами та посвідчується не менш ніж двома учасниками заходу.

  1. Порядок виконання-приймання послуг та здійснення розрахунків

3.1. Ціна договору складається з ціни послуг, яка визначається додатками до Договору та вартості обслуговування. Вартість обслуговування складає не більше 10 (десяти) відсотків від ціни послуг.

3.2. Валютою платежу є українська гривня.

3.3. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником  суми вартості послуг на розрахунковий рахунок Виконавця.

3.4. Виконання-приймання послуг оформляється Актом здачі-приймання наданих послуг згідно умов Договору. 

  1. Відповідальність сторін

4.1. У випадку порушення Замовником термінів оплати послуг Виконавця згідно додатків до Договору, він зобов’язаний сплатити на користь Виконавця пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ  від суми простроченого платежу за кожен день прострочення.

4.2. За прострочення термінів виконання своїх зобов’язань згідно умов Договору Виконавець зобов’язаний сплатити на користь Замовника пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ  від суми вартості послуг Виконавця, вказаної у відповідному додатку до Договору,  за кожен день прострочення.

  1. Інші умови

5.1. Сторони не несуть відповідальності, передбаченої в розділі 4 цього Договору, якщо неможливість виконання ними умов Договору наступила в силу форс-мажорних обставин (в т.ч. стихійного лиха, військових дій, інших обставин), які знаходяться поза межами впливу Сторін, що виникли після укладення Договору. Настання форс-мажорних обставин на території України засвідчує Торгово-промислова палата України та/або інші уповноважені на це органи. При цьому, строк виконання зобов’язань змінюється відповідно до часу дії таких обставин та їх наслідків. Сторона, для якої стало неможливим виконання обов’язків через форс-мажорні обставини, повинна сповістити іншу Сторону про виникнення та припинення дії цих обставин.

5.2. У всьому, що не передбачено цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством.

5.3. Сторони прикладають максимальні зусилля, щоб усунути виникаючі розбіжності шляхом переговорів. При неможливості усунення розбіжностей шляхом переговорів, Сторони звертаються в суд відповідно до підсудності, визначеної господарським процесуальним кодексом України.

5.4. Сторони передають одна одній право на включення персональних даних, які будуть використовуватися в процесі виконання цього Договору, до бази персональних даних кожної Сторони, на обробку таких персональних даних кожною Стороною (уповноваженою особою Сторони) та передачу таких персональних даних третім особам виключно з метою реалізації предмету та цілей цього Договору.

5.5. Усі умови цього Договору є конфіденційними та не можуть бути розголошені третім особам без письмової згоди іншої Сторони.

5.6. Цей Договір може бути змінений, розірваний, визнаний недійсним тільки на підставі чинного законодавства. Визнання окремої частини чи положення цього Договору недійсною не тягне втрати чинності усього Договору у цілому.

5.7. Всі зміни, доповнення до цього Договору дійсні лише в тому випадку, якщо вони оформлені в письмовій формі й підписані обома Сторонами.

5.8. Послуги купуються для задоволення потреб Донецького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування». Відповідно до внутрішніх документів Замовника оплата послуг може здійснюватися з поточного банківського рахунку Донецького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування»: п/р 26001210392442 в АТ «Прокредит Банк» м. Києві, МФО 320984, Код  ЄДР 41055166.

5.9. Виконавець ознайомлений та зобов’язується дотримуватися приписів Правил доброчесної поведінки та Інформаційної пам’ятки, затверджених Замовником.

5.10. Замовник  є неприбутковою організацією, код ознаки неприбутковості 0048.

Виконавець є платником єдиного податку (зазначається група оподаткування)/або зазначається інше, вказується інформація щодо сплати ПДВ.

  1. Строк дії договору

6.1. Цей Договір набирає чинності в день його підписання обома Сторонами і діє до 31 грудня 2018 року, а в частині виконання зобов’язань, які виникли під час дії Договору – до повного їх виконання.

6.2. Сторони мають право у будь-який час відмовитися від цього Договору у повному обсязі. Про таку відмову одна Сторона повідомляє іншу Сторону не менше ніж за 14 календарних днів до дня розірвання цього Договору.

6.3. Цей Договір складено в двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.

6.4. Сторони зобов’язуються повідомляти одна одну про зміну будь-яких реквізитів та/або контактних даних, які мають значення для виконання цього Договору, протягом 10 (десяти) днів від дати настання таких змін у відповідної Сторони.

  1. Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін

 

ВИКОНАВЕЦЬ

 

 

 

ЗАМОВНИК 

Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС),

ЄДРПОУ 40896709

Адреса: 01025, м. Київ, Шевченківський р-н,

вул. В. Житомирська , буд 20

р/р 26000210391433

в АТ «ПроКредит Банк» у м. Києві

МФО 320984

ПЛАТНИК:

Донецький ВП ЦРМС

Код  ЄДР 41055166

вул. Дружби, 6, м. Краматорськ, Донецька обл., Україна, п/р 26001210392442 в АТ «Прокредит Банк» м. Києва, МФО 320984

Е-mail: [email protected]

 

ПІДПИСИ СТОРІН

 

 

_______________/

 

Директор

Донецького ВП ЦРМС

_____________________________/Вівдич А.О.

м.п.

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді

Тендер на відбір постачальника офісної техніки

Тендер на організацію заходу «Тематичний буткемп для учасників програми UPSHIFT»