Відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації заходів у 2018 році (Чернігівська область)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
pf33111215

Оголошення відкритого конкурсу на закупівлю послуг

з організації заходів у 2018 році

 

Чернігівський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації заходів у 2018 році у м. Чернігів та за його межами. Орієнтовна кількість– 24 заходи у 2018 році.

Пропозиції повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 1700 16 березня 2018 року до Чернігівського ВП ЦРМС (м. Чернігів, вул. Святомиколаївська, 12-А) із темою листа, зазначеною на конверті, «Відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації заходів у 2018 році».

Оскільки послуги замовляються юридичною особою, пропозиції від ФОП 1-ї, 2-ї та 4-ї групи спрощеної системи оподаткування не приймаються.

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

  1. повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
  2. копій документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (фізичної особи-підприємця) або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • витягу з Реєстру платників ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ);
  • витягу з реєстру платників єдиного податку (за умови подання пропозиції фізичною особою-підприємцем);
  • наказу про призначення керівника (при поданні пропозиції юридичною особою);
  • довіреності, за умови що пропозиція подається не уповноваженою на підпис особою.

 Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

  1. проекту Договору на закупівлю послуг з організації заходів у 2018 році, засвідчений підписом та печаткою, що є підтвердженням погодження потенційного виконавця послуг на викладені у Договорі умови.

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Строк дії пропозиції повинен становити не менше 10 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 10 місяців.

Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «якість складових послуг», «вартість складових послуг», «категорійність готелю», «вартість обслуговування». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.

Про результати відкритого конкурсу буде повідомлено після 0900 26 березня 2018 року.

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected], або до контактних осіб: Ірина Кудрик, тел. (067) 618-0148, Олена Муравйова, тел. (050) 334-3572, Дмитро Шумар, тел. (063) 386-1341.

 

 

Додаток 1

до Оголошення відкритого конкурсу

на закупівлю послуг з організації заходів у 2018 році

 

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

      “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса:

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід роботи на ринку послуг з органі

_______ років

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з організації заходів у 2018 році.

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору за наступною вартістю:

Проживання учасників у готелях (щонайменше 3 зірки)

Вартість поселення 1 особи за одну добу в готельному номері категорії, не вище стандарт.

Інформація про запропоновані готелі додається.

Можна запропонувати меншу кількість варіантів

Варіанти:

Назва готелю  __________ 

Кількість місць у номері ______

Вартість _____________грн.

 

Назва готелю  __________ 

Кількість місць у номері ______

Вартість _____________грн.

 

Назва готелю  __________ 

Кількість місць у номері ______

Вартість _____________грн.

 

Назва готелю  __________ 

Кількість місць у номері ______

Вартість _____________грн.

 

Сніданок

Назва готелю  __________  Включений

                                                   Ні___ Вартість _______ грн.

 

Назва готелю  __________  Включений

                                                   Ні___ Вартість _______ грн.

 

Назва готелю  __________  Включений

                                                   Ні___ Вартість _______ грн.

 

Харчування учасників

Вартість на одну особу, орієнтовне меню харчування у додатку до Комерційної пропозиції

 

Можна запропонувати меншу кількість варіантів

Варіанти

Назва готелю ______________

Кава ________ грн.

Обід ________ грн.

Вечеря ______ грн.

 

Назва готелю ______________

Кава ________ грн.

Обід ________ грн.

Вечеря ______ грн

 

Назва готелю ______________

Кава ________ грн.

Обід ________ грн.

Вечеря ______ грн

 

Оренда конференц-зали

Оренда конференц- зали (до 50 осіб), повністю облаштованого для роботи: звук, проектор та екран, фліпчарт

 

Можна запропонувати меншу кількість варіантів

Назва готелю  __________ 

Кількість місць _________

Вартість за 1 год. _________грн.

за 1 день ___________ грн.

 

Назва готелю  __________ 

Кількість місць _________

Вартість за 1 год. _________грн.

за 1 день ________ грн.

 

Назва готелю  __________ 

Кількість місць _________

Вартість за 1 год. _________грн.

за 1 день ________ грн.

 

Додаткове обладнання та вигоди (кондиціонер, Wi-Fi, звукопідсилююче обладнання, мікрофон, проектор, екран, фліпчарт і маркери, паркінг тощо)

Входить в ціну оренди:

 

 

Не входить в ціну оренди (вказати ціну):

Оренда конференц- зали (до 120 осіб), повністю облаштованого для роботи: звук, проектор та екран, фліпчарт

 

Можна запропонувати меншу кількість варіантів

Назва готелю  __________ 

Кількість місць _________

Вартість за 1 год. ________грн.

за 1 день _______ грн.

 

Назва готелю  __________ 

Кількість місць _________

Вартість за 1 год. ___________грн.

за 1 день _______ грн.

 

Назва готелю  __________ 

Кількість місць _________

Вартість за 1 год. ___________грн.

за 1 день ________ грн.

 

Додаткове обладнання та вигоди (кондиціонер, Wi-Fi, звукопідсилююче обладнання, мікрофон, проектор, екран, фліпчарт і маркери, паркінг тощо)

Входить в ціну оренди:

 

 

Не входить в ціну оренди (вказати ціну):

 

Організація перевезення учасників

Перевезення мікроавтобусом (до 20 осіб), включно завантаження/розвантаження вантажів та/або посадку/висадку пасажирів

1 км

В одну сторону _____ грн.

 

В обидві сторони _____ грн.

Марки наявних мікроавтобусів, роки їх випуску, кількість місць

1) марка  _________________ рік __________ місць____

2) марка  _________________ рік __________ місць____

3) марка  _________________ рік __________ місць____

Вартість очікування

1 год

_____ грн

 

Перевезення автобусом (від 20 до 50 осіб), включно завантаження/розвантаження вантажів та/або посадку/висадку пасажирів

 

1 км

В одну сторону _____ грн.

 

В обидві сторони _____ грн.

Марки наявних автобусів, роки їх випуску, кількість місць

1) марка  _________________ рік __________ місць____

2) марка  _________________ рік __________ місць____

3) марка  _________________ рік __________ місць____

Вартість очікування

1 год

_____ грн

Вартість обслуговування

Вартість обслуговування

Сума _______ грн.

або ___% від замовлення

 

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Замовник можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
  2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  3. Умови розрахунків: раз на місяць по факту надання послуг.

 

Дата:

 

________________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою (у разі наявності )

підпис

Додаток 2 до

Умов конкурсу

на закупівлю послуг з організації заходів у 2018 році

 

ДОГОВІР № _____
на закупівлю послуг з організації заходів у 2018 році

м. Чернігів                                                                                                             «___» ___________  2018 р.

___________________________, іменований (далі – Виконавець), запис в ЄДР про проведення державної реєстрації _________ номер запису: __________, код ЄДРПОУ/РНОКПП ________________,  платник єдиного податку – _ група/платник    податку ___________, /
не є платником ПДВ, в особі ___________, який діє на підставі __________, з однієї сторони, та

Інші організаційно-правові форми Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС), неприбуткова організація, ознака неприбутковості 0048, код в ЄДР 40896709 (іменована далі – «Замовник»), в особі директора Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (філії, зареєстрованої в ЄДР без статусу юридичної особи, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 41040254) Кудрик Ірини Василівни, яка діє на підставі довіреності від 21.12.2016 р., посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кондрою Л.В., № запису в реєстрі 3199, з другої сторони, далі разом по тексту договору іменовані «Сторони», а кожний окремо – «Сторона», уклали цей Договір про таке:

 

  1. Предмет Договору

1.1. Цей Договір регулює відносини між Виконавцем та Замовником по виконанню послуг з організації заходів, що включає в себе:

- проживання учасників;

- харчування учасників;

- оренда конференц-зали із наданням додаткового обладнання (кондиціонер, Wi-Fi, звукопідсилююче обладнання, мікрофон, проектор, екран, фліпчарт і маркери);

- організація перевезення учасників;

- інші організаційні послуги.

1.2. Цей Договір укладений з метою забезпечення здійснення Замовником своєї основної діяльності у межах статутних цілей та завдань, реалізації Програми «U-LEAD з Європою», номер у системі CRIS ENI/2015/038-739.

 

  1. Зобов’язання сторін

2.1. Замовник зобов’язаний:

2.1.1. приймати надані послуги за Актом;

2.1.2. здійснювати оплату відповідно до умов даного Договору.

2.2. Виконавець зобов’язаний:

2.2.1. забезпечити Замовника переліком послуг згідно п. 1.1. даного Договору та відповідно до замовлення, що отримано листом/електронною поштою не пізніше ніж за _______ днів (годин) до надання послуги;

2.2.2. забезпечити належний стан приміщення, функціонування апаратури та обладнання;

2.2.3. забезпечити безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції;

2.2.4. надавати Замовнику акти наданих послуг протягом 5-ти днів від дня проведення заходу.

 

  1. Порядок оплати та приймання наданих послуг

3.1. Загальна сума договору складається з суми вартості усіх послуг, наданих Виконавцем та прийнятих Замовником згідно з актами наданих послуг, ПДВ не передбачений/ з ПДВ (необхідно обрати потрібне).

3.2. Ціна послуг складається із наступних розрахунків, але не більше ніж зазначено нижче:

- проживання у готелі однієї особи: ___ (___ гривень 00 коп.) ПДВ/ без ПДВ;

- оренда конференц-зали та обладнання: ___ (___ гривень 00 коп.) ПДВ/ без ПДВ;

- кава-перерва на одну особу: ___ грн (___ гривень 00 коп.) ПДВ/ без ПДВ;

- бізнес-ланч/вечеря: ___ грн (___ гривень, 00 коп.) ПДВ/ без ПДВ;

- фуршетний обід/вечеря: ___ грн (___ гривень, 00 коп.) ПДВ/ без ПДВ;

- перевезення мікроавтобусом (до 20 осіб) : ___ грн/км (___ гривень, 00 коп.) ПДВ/ без ПДВ;

- вартість очікування: ___ грн/км (___ гривень, 00 коп.) ПДВ/ без ПДВ;

- перевезення автобусом (від 20 до 50 осіб) : ___ грн/км (___ гривень, 00 коп.) ПДВ/ без ПДВ;

- вартість очікування: ___ грн/км (___ гривень, 00 коп.) ПДВ/ без ПДВ;

- вартість обслуговування _______ грн. або ___% від замовлення.

3.3. Оплата замовлених послуг здійснюється Замовником на протязі 10 днів після надання замовлених послуг.

3.4. Виконання зобов’язань за цим Договором підтверджується належним чином оформленими документами первинного бухгалтерського обліку.

 

  1. відповідальність Сторін

4.1. За прострочення надання послуг Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості ненаданих в строк послуг за кожний день прострочення.

4.2. За необґрунтовану відмову, ухилення або прострочення оплати наданих послуг Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості невиконаного зобов’язання за кожний день прострочення.

4.3. Виконавець несе повну відповідальність за нанесену шкоду життю, здоров’ю та матеріальних цінностей учасників заходів під час проведення заходів, якщо не буде доведено, що така шкода була нанесена третіми особами.

4.4. Замовник може (повністю або частково) відмовитися від прийняття й оплати згідно з цим Договором послуг у разі надання послуг неналежної якості та/або з затримкою їх надання. 

 

  1. Інші умови

5.1. Сторони не несуть відповідальності, передбаченої в розділі 4 цього Договору, якщо неможливість виконання ними умов Договору наступила в силу форс-мажорних обставин (в т.ч. стихійного лиха, військових дій, інших обставин), які знаходяться поза межами впливу Сторін, що виникли після укладення Договору. Настання форс-мажорних обставин на території України засвідчує Торгово-промислова палата України та/або інші уповноважені на це органи. При цьому, строк виконання зобов’язань змінюється відповідно до часу дії таких обставин та їх наслідків. Сторона, для якої стало неможливим виконання обов’язків через форс-мажорні обставини, повинна сповістити іншу Сторону про виникнення та припинення дії цих обставин.

5.2. У всьому, що не передбачено цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством.

5.3. Сторони прикладають максимальні зусилля, щоб усунути виникаючі розбіжності шляхом переговорів. При неможливості усунення розбіжностей шляхом переговорів, Сторони звертаються в суд за місцем знаходження Замовника.

5.4. Сторони передають одна одній право на включення персональних даних, які будуть використовуватися в процесі виконання цього Договору, до бази персональних даних кожної Сторони, на обробку таких персональних даних кожною Стороною (уповноваженою особою Сторони) та передачу таких персональних даних третім особам виключно з метою реалізації предмету та цілей цього Договору.

5.5. Усі умови цього Договору є конфіденційними та не можуть бути розголошені третім особам без письмової згоди іншої Сторони.

5.6. Цей Договір може бути змінений, розірваний, визнаний недійсним тільки на підставі чинного законодавства. Визнання окремої частини чи положення цього Договору недійсною не тягне втрати чинності усього Договору у цілому.

5.7. Всі зміни, доповнення до цього Договору дійсні лише в тому випадку, якщо вони оформлені в письмовій формі й підписані обома Сторонами.

5.8. Послуга надається для задоволення потреб Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування». Відповідно до внутрішніх документів Замовника оплата послуг може здійснюватися з поточного банківського рахунку Чернігівського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (вул. Святомиколаївська, 12-А, м. Чернігів, 14000): код: ЄДРПОУ – 41040254, рахунок 26004210391688 в АТ «Прокредит Банк», м. Київ, Україна, МФО 320984.

5.9. Виконавець ознайомлений та зобов’язується дотримуватися приписів Правил доброчесної поведінки та Інформаційної пам’ятки, затверджених Замовником.

5.10. Замовник є неприбутковою організацією, код ознаки неприбутковості 0048.

Виконавець є платником єдиного податку (зазначається група оподаткування)/або зазначається інше, вказується інформація щодо сплати ПДВ.

 

  1. Строк дії Договору

6.1. Цей Договір набирає чинності в день його підписання обома Сторонами і діє до  31.12.2018 р., а в частині виконання зобов’язань, які виникли під час дії Договору – до повного їх виконання.

6.2. Сторони мають право у будь-який час відмовитися від цього Договору у повному обсязі.
Про таку відмову одна Сторона повідомляє іншу Сторону не менше ніж за 14 календарних днів до дня розірвання цього Договору.

6.3. Цей Договір складено в двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.

6.4. Сторони зобов’язуються повідомляти одна одну про зміну будь-яких реквізитів та/або контактних даних, які мають значення для виконання цього Договору, протягом 10 (десяти) днів від дати настання таких змін у відповідної Сторони.

 

  1. адреси ТА підписи Сторін

 

ВИКОНАВЕЦЬ:

ФОП/Юр. особа    

______________________

Адреса: ____________

 

р/рахунок _______________

в  _______________________

МФО _________        

ІПН/ЄДРПОУ _____________

т./ф. ___________

Електронна пошта: ___________

 

ЗАМОВНИК:

Інші організаційно-правові форми Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС),

код в ЄДР 40896709,

Місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна

п/р 26000210391433

в АТ «ПроКредит Банк» м. Києва,

МФО 320984,

тел. 067-617-71-45,

Електронна пошта: [email protected]

 

 

ФОП/Юр. особа

 

 

_____________________

м.п. (за наявності)

 

Директор

Чернігівського ВП ЦРМС

                                                                       _____________________ І.В. Кудрик

                             м.п.

 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту

Закупівля послуг менеджер/ки з моніторингу та оцінки