Відкритий конкурс на закупівлю товарів: пандус

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Конкурс

Громадська організація «Комітет Майбутнього. Солідарність і відповідальність» в рамках конкурсного проекту №RPP/2020/08/215/PPP пандус «Створення міжгалузевого консультативного-інформаційно Центру кар’єрного розвитку і молодіжного підприємництва», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий конкурс на закупівлю товарів.

Дата оголошення про тендер: 07.04.2021

Термін подання тендерних пропозицій: до 17:00 21.04.2021

Предметом закупівлі є обладнання, а саме:  

№ п/п

Найменування предмету закупівель

Один.

виміру

К-сть

1

Пандус для людей з інвалідністю (стаціонарний)

шт

1

       

 Строк надання товарів: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: м. 72318, Запорізька область, місто Мелітополь, бульвар 30-річчя Перемоги, 28, Державний навчальний заклад «Мелітопольський багатопрофільний центр професійно-технічної освіти»

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Та інші документи, якщо вважає за необхідне

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів

Тендерні процедури

Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за адресою  [email protected] до 20.04.2021 року.

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються  пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.

Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та:

  • в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected] із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода №RPP/2020/08/215/PPPПандус» не пізніше 17:00 21.04.2021
    • в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані не пізніше 17:00 21.04.2021
    • для відправлення Укрпоштою: 74312, м. Мелітополь, вул. Університетська 11, кабінет 26
    • для відправлення Новою Поштою: м. Мелітополь, відділення №6, вул. Героїв України 42/1, отримувач Луценко Сергій Олександрович 0979099064
    • або кур’єрською доставкою: м. Мелітополь, вул. Університетська 11, кабінет 26

із зазначенням на конверті назви постачальника, «Відкритий конкурс грантова угода №RPP/2020/08/215/PPP пандус

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 21.04.2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

            Результати конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 17:00 22.04.2021року.

Умови оплати:

Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі до 50% вартості товару протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання Договору, та остаточну оплату протягом 3  (трьох) банківських днів з моменту отримання товару та підписання Сторонами всіх документів, підтверджуючих поставку та прийняття обладнання.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1XIn3oGEM3ExRwWhYk5h-U3FXEijMS4Va


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді