Відкритий тендер із закупівлі канцелярського приладдя
Громадська організація «Асоціація демократичного розвитку» в межах договору про реалізацію проєкту «Засоби до існування +: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та осіб, які постраждали від конфлікту», «Механізм відновлення та розширення можливостей Громади (HREF)», «Вирішення нагальних і постійних гуманітарних потреб постраждалого від війни населення в Україні» Проєктний компонент: «Психосоціальна підтримка вразливих груп населення в громадах Чернігівської області» що фінансується Міжнародною організацією з міграції, згідно договора UA10-2024-IP27.1 від 11.12.2024 року, оголошує відкритий тендер на закупівлю канцелярського приладдя та послуг з заправки картриджей для: здійснення діяльності за проектом в офісі організації, проведення мистецьких групових занять, тренінгів з підвищення обізнаності MLI та розбудови потужностей, просвітницьких сесії MLI для учасників, які отримують засоби до існування та форуму з обміну досвідом у Чернігівській області.
Дата оголошення про проведення тендеру: 20. 01.2025 року
Термін подання тендерних пропозицій: 5 календарних днів
Предметом закупівлі є закупівля канцелярського приладдя та заправки картриджей для проведення заходів у Чернігівській області та відповідають чинному законодавству України.
Учасник визначає ціни з урахуванням всіх видів та обсягів закупівлі, що повинні бути поставлені/надані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, в т.ч. сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів/робіт/послуг, доставки, страхування, інші витрати. Якщо пропозиція Учасника містить не всі матеріали/роботи згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі, та відхиляється Замовником.
Строк надання товарів/ послуг: включно до 10.04.2025 року від дати підписання Договору.
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, можливість надати послугу/поставити товар у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки/надання послуг, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт). Учасник має бути не платником ПДВ.
Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі
(технічна специфікація)
Назва |
Од.вим |
кількість |
|
1. Закупівля необхідних канцелярських товарів для здійснення діяльності за nроєктом в офісі організації, витрати на заправку картриджу, а саме: Заправка картриджа Canon |
послуга |
4 |
|
8032-20A Блокнот на спіралі тверда обкл. А5 96 арк.№20 |
шт |
12 |
|
Папір офісний А4 BLOOM ESSENTIAL 80г/м2, 500 арк.5901657000991 |
шт |
12 |
|
BM.2312-10 Блок для нотаток 76х76мм, 100арк.,з клейким шаром, декор пастель (4кол.х25 арк.)4823078951052 |
шт |
24 |
|
FR-1611 Блок паперу для нотаток 900 аркушів, 90х90мм, білий, не клеєний PREMIUM |
шт |
12 |
|
ДК-96-A4 Книга ділова А4 96 арк. (192стор.),# обкл. твер. серія, “Figures patterrn” 4 в. мікс4820242020736 |
шт |
2 |
|
4123 Степлер 24/6 20 аркушів NОRМА металевий, червоний |
шт |
2 |
|
BM.4490-09 Розшивач скоб, сірий, BM.4490-094824004019365 |
шт |
2 |
|
4241N Ножиці офісні 16,5 см NORMA прогумовані ергономічні ручки8591662424102 |
шт |
4 |
|
BM.4756 Чинка з контейнером BUROMAX4823078964052 |
шт |
6 |
|
4200 Олівець чорнографітний 2B Superb Writer, з гумкою |
шт |
48 |
|
ab1097-02-a Ручка кулькова автоматична Earth Colors, 0.5 мм, синя4063276186034 |
шт |
48 |
|
ASR1028-02-A Стержень масляний 1028, 0,7мм, 107 мм, синій4250266254891 |
шт |
24 |
|
LT-707 Коректор-ручка “Ellott”, 8мл |
шт |
20 |
|
DP-902 Коректор стрічковий 5мм*12м DOMINIK6941682609027 |
шт |
12 |
|
S1505 Маркер текстовий SCHNEIDER JOB 150, жовтий |
шт |
8 |
|
S1504 Маркер текстовий SCHNEIDER JOB 150, зелений |
шт |
8 |
|
S1506 Маркер текстовий SCHNEIDER JOB 150, помаранчевий |
шт |
8 |
|
S1503 Маркер текстовий SCHNEIDER JOB 150, синій |
шт |
8 |
|
BM.4402 Скоби для степлера №24/6 BUROMAX, 1000 шт.4824004000288 |
шт |
6 |
|
2217-28n Скріпки 28мм, 100 шт. нікель |
шт |
10 |
|
BM.5304 Бiндер 25мм BUROMAX 12 шт. |
пак |
8 |
|
BM.5303 Бiндер 32мм BUROMAX 12 шт.4823078947536 |
пак |
8 |
|
К16-104 Гумка кольорова Fancy, асорті4250804882470 |
шт |
12 |
|
D2450-01 Закладка неонова 5 кольорів 12х45мм, 125 шт, прямокутна |
шт |
12 |
|
7113-A Клей-олівець 25г PVP AXENT4250266209471 |
шт |
12 |
|
E41102 Кнопки-цвяшки 36шт., кольорові4044572411020 |
шт |
6 |
|
FR-2050 Файл для документів , розмір А4+, товщина 50 мкм FRESH JUICE 100 шт./упак., глянець |
шт |
6 |
|
5262-06 Папка-швидкозшивач А4 NORMA 120/160 мкн, помаранчова, з европерфорацією8591662526226 |
шт |
48 |
|
D1714-30c Реєстратор односторонній AXENTi 75мм, салатовий4063276151803 |
шт |
7 |
|
BM.3415-05 Папка-кліпборд А4 BUROMAX червона4824004001254 |
шт |
4 |
|
2. Закупівля канцелярського приладдя для проведення активностей під час заходу для 15 учасників/ один захід, всього 60 заходів. Канцелярське приладдя, необхідне для проведення мистецьких групових занять (Сновська, Варвинська, Лосинівська, Новгород-Сіверська, Куликівська ТГ) а саме: |
|||
ZB.1423 Альбом для малювання А4 20 аркушів на скобі ZiBi KIDS LINE 120 г/м24823078949981 |
шт |
90 |
|
FR-20LK Блок паперу для фліпчарту 20 арк. Fresh Up, білий, 64 х 90 см. |
шт |
30 |
|
ZB.6604 Гуаш 12 кольрів, 20мл, ZB.66044824004027834 |
шт |
450 |
|
9802-А Губка, маленька, асорті, 9802-А |
шт |
30 |
|
300/60 Гумка м’яка “Слон”, 300/608593539095347 |
шт |
30 |
|
Набір кольорового паперу А4, 160 г/м2, 125 арк. |
пач |
30 |
|
Набір кольорового паперу А4, 80 г/м2, 250 арк. (10 кольорів по 25 аркушів) |
пач |
30 |
|
ВМ.0022-43 Набір магнітів, 30 мм, 4 шт.4823078951700 |
шт |
30 |
|
2552-40-a Набір маркерів для дошки AXENT Whiteboard, 2 мм круглий4063276225337 |
шт |
30 |
|
O44418 Ножицi 15 cм OPTIMA, пласт. ручки з гум. вставками |
шт |
15 |
|
9003/100-A Олівець графітовий Axent HB 90034250266220278 |
шт |
30 |
|
ZB.2414 Олівці кольорові KIDS LINE, 12 кольорів, ZB.24144823078932358 |
шт |
450 |
|
ZB.2490 Пастель масляна, 12 кольорів4823078901989 |
шт |
450 |
|
HP23-207 Підкладка настільна KITE 42,5×29см4063276209467 |
шт |
15 |
|
ZB.3100-15 Підставка для ручок кругла 90х90х100мм, металева, салатовий4824004022990 |
шт |
15 |
|
34SL7712-12 Пластилін супер-легкий 12 кольори,12 гр, OPP |
шт |
450 |
|
ZB.6901-15 Стакан-непроливайка, подвійний, салатовий, ZB.6901-154824004042844 |
шт |
15 |
|
ZB.6559-15 Фарби аквар. 12 кол., пласт./кор., з пензлем., салатовий, KIDS Line4823078922120 |
шт |
450 |
|
7550/12 ТП Фломастери 7550/12 ТП, набір 12 шт.8595013626269 |
шт |
450 |
|
BM.2298-00 Блок паперу для фліпчартів, 30 арк., 64 х 90 см. поліетилен4823078923790 |
шт |
30 |
|
ZB.6910-15 Дощечка для пластиліна, 3 стека, салатовий, ZB.6910-154823078946836 |
шт |
15 |
|
ZB.1834 Фоаміран кольор., А4, 10 л. – 10 кол. 1 мм, KIDS Line 450 шт |
шт |
450 |
|
ZB.6101 Клей ПВА 40 мл. з пензликом4824004032098 |
шт |
450 |
|
3. Закупівля канцелярського приладдя для проведення активностей під час заходу для 15 учасників/ один захід. Всього 10 заходів. Витрати на канцелярське приладдя, необхідне для організації тренінгів з підвищення обізнаності MLI та розбудови потужностей (Сновська, Варвинська, Лосинівська, Новгород-Сіверська, Куликівська ТГ) а саме: |
|||
8032-16A Блокнот на спіралі тверда обкл. А5 96 арк.№16 |
шт |
150 |
|
BM.8363-01 Ручка масляна, 0,5 мм, Rubber Touch, асорті корпусів, сині чорнила4823078982834 |
шт |
150 |
|
BM.2298-00 Блок паперу для фліпчартів, 30 арк., 64 х 90 см. поліетилен4823078923790 |
шт |
20 |
|
1505-22-A Папка на гумках В5 AXENT прозора, синя4250266232639 |
шт |
150 |
|
2552-40-a Набір маркерів для дошки AXENT Whiteboard, 2 мм круглий4063276225337 |
шт |
20 |
|
9805-А Губка для дошок, велика, асорті, 9805-А |
шт |
10 |
|
2489 Магніти “Смайлики” 3,5 см JO 10шт/уп |
шт |
10 |
|
BM.2362-99 Блок для нотаток “Серце”, 50 арк., асорті, неон, |
шт |
150 |
|
2330-02-A Блок паперу з клейким шаром 100×150 мм, 100 листів, клітинка |
шт |
150 |
|
Папір офісний А4 COMMUNICATOR BASIC, 80г/м2, 500 арк.9003974447711 |
шт |
10 |
Склад пакету документів пропозиції:
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Цінова пропозиція в довільні формі
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 24.01.2025 року включно.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані на електронну пошту:[email protected].
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 12:00 години 25.01.2025 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 27.01.2025 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Контактна особа: Наталія, телефон 050 551 62 57