Відкритий тендер із закупівлі матраців та текстилю

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

Тендер tender
Відкритий тендер із закупівлі матраців та текстилю

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю матраців та текстилю.

Дата оголошення про тендер: 17 січня 2023 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 31 січня 2023 року

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 01 лютого 2023 року, розгляду не підлягатимуть. 

Предмет закупівлі:

  1. Матрац (90х200 см, тип матраца – двосторонній)

Загальна кількість: 307 шт. 

  1. Тепла ковдра (односпальна, розмір 145х215 см)

Загальна кількість: 247 шт. 

  1. Подушка (50х70 см)

Загальна кількість: 325 шт.

  1. Постільна білизна (комплект: простирадло та підковдра, розмір 145х215 см та наволочки 50х70 см – 2 шт)

Загальна кількість: 412 шт.

  1. Полотенце (50х100 см, матеріал: бавовна)

Загальна кількість: 86 шт.

  1. Полотенце (40×70 см, матеріал: велюр, віскоза, махра)

Загальна кількість: 50 шт.

  1. Полотенце ( 70×100 см, матеріал: бавовна)

Загальна кількість: 420 шт.

Регіон доставки: Логістичний план_Текстиль.

Умови розрахунку: 50% передоплата та 50% після отримання товару протягом 3 (трьох)

банківських днів або 100% оплата товару після отримання.

Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) днів від дати підписання Договору поставки.

Вимоги до кваліфікації підрядника:

  1. Досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів;
  2. Здатність виконувати поставки товарів у визначений термін;
  3. Вчасне надання документації (рахунок, видаткова накладна та ін.);
  4. Доставка товару на склад замовника;
  5. Доставка включена у вартість товару.

Умови:

Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано договір поставки, в якому буде детально викладено умови співпраці.

Вимоги до підрядника – учасника тендеру:

  1. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  2. Наявність відповідних КВЕДів.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Зразок тендерної пропозиції );
  4. Довідка про термін дії цінової пропозиції протягом 30 днів, складена у довільній формі;
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Оригінал рахунку-фактури.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Прийнятна вартість.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 31 січня 2023 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Текстиль та матраци”, на адресу: procurementsss@radnyk.org.

Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж тридцяти (30) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну за умови потрібної кваліфікації постачальника.
  • Відповідь електронною поштою отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Результати тендеру будуть розміщені на сайті БО “БФ “ССС” https://sss-ua.org/.  
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.

Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості

БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 30 січня 20213 року. 

 


Останні публікації цього розділу:

Надання послуг експерта/киа, ментора/ки для партнерських організацій

Закупівля товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту