Відкритий тендер із закупівлі меблів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NGO_People.ua

main_image_2ca307b833c013dbb4a638bc12087558
Відкритий тендер із закупівлі меблів

Громадська організація «Центр інноваційного, соціального, фізичного та інтелектуального розвитку «Піпл.юа»» у межах проекту ««Молодіжний центр для молоді з окупованих територій «People.ua»» за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру оголошує відкритий тендер на закупівлю меблів.

Дата оголошення про тендер: 17.01.2024

Термін подання тендерних пропозицій: 16:00 31.01.2024

Предметом закупівлі є меблі:

стіл письмовий трансформер– 22 шт.,

стіл письмовий з шухлядами – 6 шт.,

стіл журнальний – 4 шт.,

стільці для конференцій – 50 шт.,

стільці розкладні – 60 шт.,

крісла офісні – 5 шт.,

диван – 1 шт.,

стелаж – 5 шт.,

стіл для кухні – 1 шт.,

стільці кухонні – 4 шт.

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються додаток 1 до тендерного оголошення

 Строк надання товарів/ послуг: столів письмових трансформерів – 12 шт., столів письмових з шухлядами – 6 шт., стільців для конференцій – 50 шт., крісел офісних – 5 шт., дивану – 1 шт., стелажів – 2 шт., столу для кухні – 1 шт., протягом 10 днів з моменту укладання Договору поставки на закупівлю та столів письмових трансформерів – 10 шт., столів журнальних – 4 шт., стільців розкладних – 60 шт., стелажів – 3 шт., стільців кухонних – 4 шт. до 31.03.2024.

 У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – м. Запоріжжя, проспект Маяковського, 7 прим. 28

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додаток 2);
  4. Рахунок-фактура 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги/товари тощо)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 30.01.2024.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер  RPP/2023/11/055/CS_назва учасника» до 16:00 31.01.2024 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 16.00 години 31.01.2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 06.02.2024  року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 Контактна особа: Кузнєцова Альона Сергіївна  телефон +380 96 017 93 20

Дата оголошення: 17.01.2024

3 специфікація меблі
3_proforma_tendernoyi_propozitsiyi_меблі


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на обладнання (Надувний екран 4/3 з опорами, Поличка П-33 Компанет, Підвісне крісло-гойдалка кокон)

Запит цінової пропозиції на будівельні матеріали та послуги

Тендер на закупівлю товарів для жіночих гігієнічних наборів (наборів гідності для жінок)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залів та організації харчування (кейтерингу) з метою проведення заходу

Закупівля портативних зарядних станцій та акумуляторних світильників для забезпечення центрів Day Care та Family Friendly Space

Комплексні послуги зі створення чат ботів