Відкритий тендер із закупівлі меблів для облаштування Центру соціального обслуговування

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
projectmanager

тендер tender ntylth(3)
Відкритий тендер із закупівлі меблів для облаштування Центру соціального обслуговування

ТЕНДЕРНЕ ОГОЛОШЕННЯ

про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів – меблів для облаштування Центру соціального обслуговування м. Чортків

ГО «ТЕРИТОРІЯ НОВИХ ЗМІН» в межах грантового проєкту «Покращення доступу до соціальних послуг для найбільш вразливих категорій місцевого населення та сприяння інтеграції ВПО у Чортківську територіальну громаду. Створення Центру соціального обслуговування в м. Чортків», грантова угода №M4EG-RRP-LVGA-2023-11, що реалізується за підтримки спільної ініціативи Європейського Союза та ПРООН «Мери за економічне зростання», оголошує відкритий тендер №1 на закупівлю меблів для облаштування Центру соціального обслуговування.

Дата оголошення про тендер: 18 січня 2024 року.

Термін подання тендерних пропозицій: 15 календарних днів, до 17:00 01 лютого 2024 р.

Предметом закупівлі є меблі для облаштування Центру соціального обслуговування.

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються:

ЛОТ 1. Готові інтер’єрні меблі 

1

Крісло для манікюрниці та клієнтки на колесах AVOLA, шт

2

2

Диван зі спинкою СОФА ЛУЧІАНО СІРА для очікування та відпочинку (тканина, що миється, 234x97x71 см), шт.

1

3

Столик журнальний, шт

1

4

Органайзер стенд для ниток котушок на 110 гачків, розмір 675 мм*750мм*80мм, включно з витратами на доставку, шт.  

1

5

Розкрійний стіл 2 м*1,80 м (висота 90 см), включно з витратами на доставку, шт

1

6

Крісло Nicole GTS CHR68 Soro 93, сірого кольору (основа метал, оббивка велюр), включно з витратами на доставку, шт.

3

7

Вішалка для одягу Ультра Чорний (матеріал – дерево, метал, висота 177 см.), включно з витратами на доставку, шт.

1

8

Стійка для одягу Рейл NVD-05 Венге (основа-дерево, матеріал полиць-метал, висота 130 см.), включно з витратами на доставку, шт.

1

9

Підставка для ремонту взуття, шт.

1

10

Стілець Sedia чорний від TM Special4You, включно з витратами на доставку, шт.

2

11

Диван прямий Oslo бежевий, включно з витратами на доставку, шт. 

1

 

Всього

  • Найменувань 11,
  • Одиниць 15.

 

 

ЛОТ 2. Меблі за замірами на замовлення

1

Стійка з вішаками, розмір: Д800мм*В1600мм* Г60мм, матеріал – ДСП Kronospan, оббивка тканиною Omega, шт.

1

2

Декоративна перегородка з поличками,  розмір; Д1350мм*В1700мм*Г400мм, матеріал – ДСП Kronospan, шт.

1

3

Рецепція,  розмір: Д1200мм*В1200мм*Г1050мм, матеріал – ДСП Kronospan, шт

1

4

Шафа для персоналу,  розмір: Д900мм*В2100мм*Г450мм, матеріал – ДСП Kronospan, шт.

1

5

Тумба під умивальник, розмір: Д2400мм*В2100мм*Г600мм, матеріал – ДСП Kronospan, стільниця термостійка LuxeForm, шт.

1

6

Стіл для перукаря двосторонній, розмір: Д1400мм*В1800мм*Г700мм, матеріал – ДСП Kronospan, стільниця термостійка LuxeForm, шт.

2

7

Тумба під кавовий апарат,  розмір: Д1400мм*В1660мм*Г600мм, матеріал – ДСП Kronospan, стільниця термостійка LuxeForm, шт.

1

8

Стелаж для речей, розмір: В2100*Ш800*Г450, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

2

9

Переодягальня,  розмір: В2100*Ш1100*Г1000, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

1

10

Настінне дзеркало в повний зріст в переодягальню(дзеркало в обрамленні),  розмір: В1900*Ш800, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

1

11

Інтер’єрне дзеркало (дзеркало в обрамленні), розмір: В1800*Ш800, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

2

12

Полички на стіну(трійний комплект кубиків різного розміру), розмір: 1- В200*Ш200*Г200, 2- В250*Ш2500*Г2500, 3- В300*Ш300*Г300, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

2

13

Шафа для одягу,  розмір: В2100*Ш800*Г500, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

1

14

Шторка  для переодягальні, сірий колір, розмір 2м*1,80м, монтаж включено, шт.

1

15

Стіл, розмір: В750*Ш1100*Г600, матеріал – ДСП Egger W908, ноги металеві, шт.

2

16

Стелаж для взуття, розмір: В2100*Ш2100*Г350, матеріал – ДСП Egger W908, шт.

2

17

Стелаж для речей та матеріалів, розмір:В1600*Ш1200*Г400, матеріал – ДСП Egger W908, ноги металеві, шт.

1

18

Полички на стіну,  розмір: В1000*Ш600*Г250, матеріал – ДСП Egger W908, основа металева, шт.

2

19

Вішалка для одягу, розмір: В1900*Ш1100*Г250, матеріал – ДСП Egger W908, основа металева, шт.

1

 

Всього

  • Найменувань 19,
  • Одиниць 26.

26

 

Всього найменувань – 30, всього одиниць – 41.

Детальний перелік вимог до предметів закупівель подано у додатку №2.

Строк надання товарів/послуг:

протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення та складання/встановлення на місці  – 48501, вул. Коновальця, 13, м. Чортків, Тернопільська обл.

Умови оплати:

Тільки післяплата за умови надання повного звітного пакету документів.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо або форма Додаток 1 з переліком контактів партнерів, що можуть надати вам рекомендації – не менше 3 контактів)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  2. Відповідність запропонованих меблів вимогам тендерного оголошення
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови поставки товару

*Переможцем тендеру буде обрано найнижчу комерційну пропозицію, яка повністю відповідає умовам тендерного оголошення.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 24.01.2024 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_M4EG-RRP-LVGA-2023-11_назва учасника» до 17:00 год 01.02.2024 року, а також у письмовій формі із зазначенням «Відкритий тендер: закупівля меблів для облаштування Центру соціального обслуговування» за адресою: вул. Шевченка, 21/16, м. Чортків, Тернопільська обл., 48501 у строк до 01.02.2024 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 години 01.02.2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 03.02.2024 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).

Контактна особа: Ірина Брунда, телефон +380630240050.


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на обладнання (Надувний екран 4/3 з опорами, Поличка П-33 Компанет, Підвісне крісло-гойдалка кокон)

Запит цінової пропозиції на будівельні матеріали та послуги

Тендер на закупівлю товарів для жіночих гігієнічних наборів (наборів гідності для жінок)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залів та організації харчування (кейтерингу) з метою проведення заходу

Закупівля портативних зарядних станцій та акумуляторних світильників для забезпечення центрів Day Care та Family Friendly Space

Комплексні послуги зі створення чат ботів