Відкритий тендер із закупівлі меблів для облаштування Центру соціального обслуговування
ЗАВЕРШЕНО
ТЕНДЕРНЕ ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів – меблів для облаштування Центру соціального обслуговування м. Чортків
ГО «ТЕРИТОРІЯ НОВИХ ЗМІН» в межах грантового проєкту «Покращення доступу до соціальних послуг для найбільш вразливих категорій місцевого населення та сприяння інтеграції ВПО у Чортківську територіальну громаду. Створення Центру соціального обслуговування в м. Чортків», грантова угода №M4EG-RRP-LVGA-2023-11, що реалізується за підтримки спільної ініціативи Європейського Союза та ПРООН «Мери за економічне зростання», оголошує відкритий тендер №1 на закупівлю меблів для облаштування Центру соціального обслуговування.
Дата оголошення про тендер: 18 січня 2024 року.
Термін подання тендерних пропозицій: 15 календарних днів, до 17:00 01 лютого 2024 р.
Предметом закупівлі є меблі для облаштування Центру соціального обслуговування.
Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються:
ЛОТ 1. Готові інтер’єрні меблі
1 |
Крісло для манікюрниці та клієнтки на колесах AVOLA, шт |
2 |
2 |
Диван зі спинкою СОФА ЛУЧІАНО СІРА для очікування та відпочинку (тканина, що миється, 234x97x71 см), шт. |
1 |
3 |
Столик журнальний, шт |
1 |
4 |
Органайзер стенд для ниток котушок на 110 гачків, розмір 675 мм*750мм*80мм, включно з витратами на доставку, шт. |
1 |
5 |
Розкрійний стіл 2 м*1,80 м (висота 90 см), включно з витратами на доставку, шт |
1 |
6 |
Крісло Nicole GTS CHR68 Soro 93, сірого кольору (основа метал, оббивка велюр), включно з витратами на доставку, шт. |
3 |
7 |
Вішалка для одягу Ультра Чорний (матеріал – дерево, метал, висота 177 см.), включно з витратами на доставку, шт. |
1 |
8 |
Стійка для одягу Рейл NVD-05 Венге (основа-дерево, матеріал полиць-метал, висота 130 см.), включно з витратами на доставку, шт. |
1 |
9 |
Підставка для ремонту взуття, шт. |
1 |
10 |
Стілець Sedia чорний від TM Special4You, включно з витратами на доставку, шт. |
2 |
11 |
Диван прямий Oslo бежевий, включно з витратами на доставку, шт. |
1 |
|
Всього
|
|
ЛОТ 2. Меблі за замірами на замовлення
1 |
Стійка з вішаками, розмір: Д800мм*В1600мм* Г60мм, матеріал – ДСП Kronospan, оббивка тканиною Omega, шт. |
1 |
2 |
Декоративна перегородка з поличками, розмір; Д1350мм*В1700мм*Г400мм, матеріал – ДСП Kronospan, шт. |
1 |
3 |
Рецепція, розмір: Д1200мм*В1200мм*Г1050мм, матеріал – ДСП Kronospan, шт |
1 |
4 |
Шафа для персоналу, розмір: Д900мм*В2100мм*Г450мм, матеріал – ДСП Kronospan, шт. |
1 |
5 |
Тумба під умивальник, розмір: Д2400мм*В2100мм*Г600мм, матеріал – ДСП Kronospan, стільниця термостійка LuxeForm, шт. |
1 |
6 |
Стіл для перукаря двосторонній, розмір: Д1400мм*В1800мм*Г700мм, матеріал – ДСП Kronospan, стільниця термостійка LuxeForm, шт. |
2 |
7 |
Тумба під кавовий апарат, розмір: Д1400мм*В1660мм*Г600мм, матеріал – ДСП Kronospan, стільниця термостійка LuxeForm, шт. |
1 |
8 |
Стелаж для речей, розмір: В2100*Ш800*Г450, матеріал – ДСП Egger W908, шт. |
2 |
9 |
Переодягальня, розмір: В2100*Ш1100*Г1000, матеріал – ДСП Egger W908, шт. |
1 |
10 |
Настінне дзеркало в повний зріст в переодягальню(дзеркало в обрамленні), розмір: В1900*Ш800, матеріал – ДСП Egger W908, шт. |
1 |
11 |
Інтер’єрне дзеркало (дзеркало в обрамленні), розмір: В1800*Ш800, матеріал – ДСП Egger W908, шт. |
2 |
12 |
Полички на стіну(трійний комплект кубиків різного розміру), розмір: 1- В200*Ш200*Г200, 2- В250*Ш2500*Г2500, 3- В300*Ш300*Г300, матеріал – ДСП Egger W908, шт. |
2 |
13 |
Шафа для одягу, розмір: В2100*Ш800*Г500, матеріал – ДСП Egger W908, шт. |
1 |
14 |
Шторка для переодягальні, сірий колір, розмір 2м*1,80м, монтаж включено, шт. |
1 |
15 |
Стіл, розмір: В750*Ш1100*Г600, матеріал – ДСП Egger W908, ноги металеві, шт. |
2 |
16 |
Стелаж для взуття, розмір: В2100*Ш2100*Г350, матеріал – ДСП Egger W908, шт. |
2 |
17 |
Стелаж для речей та матеріалів, розмір:В1600*Ш1200*Г400, матеріал – ДСП Egger W908, ноги металеві, шт. |
1 |
18 |
Полички на стіну, розмір: В1000*Ш600*Г250, матеріал – ДСП Egger W908, основа металева, шт. |
2 |
19 |
Вішалка для одягу, розмір: В1900*Ш1100*Г250, матеріал – ДСП Egger W908, основа металева, шт. |
1 |
|
Всього
|
26 |
Всього найменувань – 30, всього одиниць – 41.
Детальний перелік вимог до предметів закупівель подано у додатку №2.
Строк надання товарів/послуг:
протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення та складання/встановлення на місці – 48501, вул. Коновальця, 13, м. Чортків, Тернопільська обл.
Умови оплати:
Тільки післяплата за умови надання повного звітного пакету документів.
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо або форма Додаток 1 з переліком контактів партнерів, що можуть надати вам рекомендації – не менше 3 контактів)
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
- Відповідність запропонованих меблів вимогам тендерного оголошення
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови поставки товару
*Переможцем тендеру буде обрано найнижчу комерційну пропозицію, яка повністю відповідає умовам тендерного оголошення.
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 24.01.2024 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_M4EG-RRP-LVGA-2023-11_назва учасника» до 17:00 год 01.02.2024 року, а також у письмовій формі із зазначенням «Відкритий тендер: закупівля меблів для облаштування Центру соціального обслуговування» за адресою: вул. Шевченка, 21/16, м. Чортків, Тернопільська обл., 48501 у строк до 01.02.2024 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 години 01.02.2024 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 03.02.2024 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор може відхилити його комерційну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови (згідно з технічними вимогами).
Контактна особа: Ірина Брунда, телефон +380630240050.