Відкритий тендер із закупівлі металевих шаф

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ya01anna01

prostirtender tender_ntylth(3)
Відкритий тендер із закупівлі металевих шаф

БО «Харківський благодійний фонд «Благо» в межах грантового проєкту «Надзвичайна готовність: Центр управління силами та засобами цивільного захисту ГУ ДСНС України у Харківській області»», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю металевих шаф для облаштування «Центру управління силами та засобами цивільного захисту ГУ ДСНС України у Харківській області» у відповідності до Додатку №1

Дата оголошення про тендер: 11.04.2025 р.

Термін подання тендерних пропозицій: 11.04.2025 р – 01.05.2025 р.

Тендерна пропозиція подається у форматі зазначеному у Додатку № 2 до цього оголошення

Предметом закупівлі є металеві шафи для одягу для облаштування Центру управління силами та засобами цивільного захисту ГУ ДСНС України у Харківській області. 

Детальний опис послуг, що оголошуються

Детальний опис товару зазначено у Додатку № 1 до цього оголошення.

УВАГА! КОШТОРИС ЗАПОВНЮЄТЬСЯ НА ОСНОВІ ФАЙЛУ, ЩО Є ДОДАТКОМ №1. У НЬОМУ НЕОБХІДНО ЛИШЕ ВИСТАВИТИ ЦІНУ ЗА ОДИНИЦЮ ТОВАРУ. ЗМІНИ ДО КОШТОРИСУ ВНОСИТИ ЗАБОРОНЕНО

Строк поставки товару: протягом 10 днів від дати підписання Договору.

Доставку сплачує постачальник товару.

Доставка за адресою:

  1. Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона, 132А

Вимоги до постачальника послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток №2);
  4. Кошторис на поставку товару відповідно до Технічного завдання (Додаток 1);
  5. Посилання на сторінку сайту або фото товару, що пропонується;
  6. Зразок договору поставки товару;
  7. Документи, що підтверджують досвід (щонайменше 2 рекомендаційні листи та/або договори на аналогічні роботи/послуги тощо);
  8. Інші документи за необхідності.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Прийнятна ціна, умови оплати, якість товару та можливість його доставки за адресами, вказаними Покупцем.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною адресою [email protected] до 01 травня 2025 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер 2025/03/007/CS – 3_назва учасника» до 24.00  01 травня 2025 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 24.00 години 01 травня 2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 06 травня 2025 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

За даним посиланням можна отримати доступ до додатків:

 

Контактна особа:  Анна Наливайко

 телефон:               +380669678203


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на поточний ремонт освітнього центру в укритті згідно Лотів / International tender announced for the renovation of the educational centre in the shelter according to the lots

Запит на участь у тендері на закупівлю послуг з організації заходу (подовження)

Тендер із закупівлі права оренди (суборенди) офісних (нежитлових) приміщень в місті Одесі, місті Миколаєві та в місті Херсоні для використання в ході реалізації Проєкту

Тендер із постачання обладнання (оргтехніка, меблі тощо) для 8 центрів (просторів) в Одеській та Миколаївській областях в межах реалізації Проєкту

Запит цінових пропозицій на постачання обладнання (серверна техніка: стрічкові бібліотеки)

Пошук організації або команди для проведення курсів з фізичної безпеки та психологічної стійкості