Відкритий тендер із закупівлі ноутбуків та багатофункціональних пристроїв

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Mariaamm

тендер tender 1 (9)
Відкритий тендер із закупівлі ноутбуків та багатофункціональних пристроїв

Місцева асоціація органів місцевого самоврядування «АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД» в межах грантового проєкту «Створення та розвиток потенціалу робочих груп із громадської безпеки та відновлення у партнерських громадах Полтавської області», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю ноутбуків та багатофункціональних пристроїв.

Дата оголошення про тендер: 23.06.2023

Термін подання тендерних пропозицій: до 07.07.2023 12:00

 Предметом закупівлі є офісне обладнання згідно переліку:

  • Ноутбук – 7 шт
  • Багатофункціональний пристрій – 7 шт

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються зазначено у Додатку 1 до Оголошення.

Детальний опис товарів, що оголошуються

Строк надання товарів: протягом 7 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – 

м. Градизьк, Козельщина, Кременчук, Лубни, Миргород, Опішня Полтавської області та місто Полтава.
Детальну інформацію щодо доставки в міста перелічені вище надається після підписання договору поставки.

Оплата товарів: 5 днів після підписання видаткових накладних

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи)
  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 05.07.2023  року з темою листа “Відкритий тендер RPP/2023/06/020/CS” 

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару, що відповідатиме підписанню товарно-транспортій накладній та видаткових накладних.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер згідно грантової угоди RPP/2023/06/020/CS» у строк до 07.07.2023 12:00 року, а також у письмовій формі із зазначенням «“Відкритий тендер згідно грантової угоди RPP/2023/06/020/CS”): за адресою: місто Полтава, відділення Нової пошти № 12, отримувач МАОМС “АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД”(за рахунок відправника) Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 10.07.2023 12:00, розгляду не підлягатимуть.
Датою та часом отримання тендерних пропозицій вважається дата та час надходження тендерних документів на відділення Нової пошти № 12 міста Полтава

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 10.07.2023 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Кметь Андрій 

телефон 068 176 32 44

e-mail: [email protected]

 

ДОДАТОК 1

Інформація про необхідні  якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «офісне обладнання згідно переліку:

  • Ноутбук – 7 шт.
  • Багатофункціональний пристрій – 7 шт.

Вимоги

(технічні, якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація))

Ця технічна специфікація містить основні вимоги до обладнання згідно переліку, що наведені нижче.

Ноутбук

Кількість – 7 од.

Технічні характеристики:

15.6″, єкран не менше 1920х1080, CPU Intel i3/AMD Ryzen (не менше 4.0 ГГц), RAM не менше 16 ГБ, SSD – не менше  512 ГБ, Intel або Radeon Videocard, вага не більш 1,7 кг,brand A-класу

Багатофункціональний пристрій

Кількість – 7 од. 

Технічні характеристики:

Лазерний, монохромний, A4, не нижче 600 х 600, Друк моно – не менше 23 стор/хв, Подача – не менш 250 аркушів, Виведення паперу – не менше 100 аркушів, Масштабування 25 – 400 %, Робоче навантаження- не менше 15 000 сторінок/місяць, USB / Wi-Fi

Строк поставки Товару: з дати укладення Договору протягом 7 робочих днів.

Вартість Товару повинна включати в себе транспортні витрати, навантаження, розвантаження за місцем знаходження закладу, а також інші податки і збори (страхування, сплату митних тарифів, податків, зборів тощо).

Примітка: характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у переліку технічних характеристик. Невиконання вимог цього розділу документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.

Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торговельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні.

У разі надання еквіваленту, учасник надає порівняльну таблицю із зазначенням конкретної назви, технічних, кількісних, якісних характеристик запропонованого еквіваленту у відповідності до технічних вимог встановлених Додатком 2 до тендерної документації.

Обґрунтування посилання в тексті тендерної документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника: посилання здійснюється з метою забезпечення поставки якісних товарів, робіт, послуг, які за своїми характеристиками не повинні бути гіршими, ніж в вищезазначених посиланнях.

Загальні вимоги до предмету закупівлі:

  1. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів та відповідати параметрам та вимогам, зазначеним у цьому додатку.
  2. Якісно поставленим товаром вважається товар, який відповідає вимогам, що зазвичай ставляться до товару відповідного характеру.
  3. Товар, який постачається, повинен бути таким, що не був в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені.
  4. Гарантійний строк на обладнання повинен становити не менше гарантійного строку, визначеного виробником обладнання, але не менше 12 місяців з дати його отримання замовником (з дати підписання видаткової накладної).
  5. В комплекті з обладнанням предмету закупівлі замовнику передаються: інструкції з експлуатації обладнання (за наявності), гарантійні документи (обов’язково).
  6. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, встановлення та монтаж обладнання, інсталяція програмних компонентів, а також придбання необхідних додаткових матеріалів, інструментів та приладдя тощо) здійснюватися за рахунок постачальника.

Будь-які відхилення допускаються лише в разі погодження на етапі уточнень.

 

ДОДАТОК 2

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (точна адреса) надає свою пропозицію Місцевsq асоціації органів місцевого самоврядування «АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД» (далі МАОМС «АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД»)  щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю 7 ноутбуків та 7 багатофункціональних пристроїв, згідно з вимогами, висунутими МАОМС АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД  згідно тендерного оголошення № 1 про про проведення відкритого тендеру із закупівлі ноутбуків та багатофункціональних пристроїв від 23.06.2023 року.

Вивчивши тендерні вимоги МАОМС «АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД» __________________________________(повне найменування постачальника) _______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари МАОМС “АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИЦЬКОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД” відповідно до наступних умов:

  1. Найменування товарів: ____________________.
  2. Якість товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна товару (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

До цієї Пропозиції додається (вказати повний перелік документів, що додається):

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару
  5. …….

 

 

ПІБ уповноваженої особи __________________(підпис та печатка) 


Останні публікації цього розділу:

Пошук підрядника, який побудує під ключ наземну сонячну електростанцію на очисних спорудах у Богуславі

Закупівля брендованої продукції для потреб ГО "Проліска"

Закупівля гігієнічних наборів 2-х типів

Відкриті торги на встановлення фільтрів зворотного осмосу

Тендер на обрання постачальників конференц-послуг

Запрошення до участі у процесі закупівлі на укладання договору надання послуг перевезень