Відкритий тендер із закупівлі послуг оператора(ки) гарячої лінії

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

Тендер-tender
Відкритий тендер із закупівлі послуг оператора(ки) гарячої лінії

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг оператора гарячої лінії.

Дата оголошення про тендер: 28 вересня 2022 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 11 жовтня 2022 року

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 12 жовтня 2022 року, розгляду не підлягатимуть.

Деталізація послуг, які надає підрядник:

  1. Прийом телефонних дзвінків.
  2. Здійснення оперативного реагування на звернення до організації, що були отримані на гарячу лінію.
  3. Надання консультацій в межах своїх компетенцій.
  4. Фіксація змісту запитів, що надходять на гарячу лінію.
  5. Обробка та аналіз отриманої інформації.

Вимоги до кваліфікації підрядника:

  1. Відмінне володіння українською мовою.
  2. Володіння ПK на рівні впевненого користувача.
  3. Досвід роботи з Google застосунками, Microsoft Excel.
  4. Високий рівень комунікативних навичок.
  5. Досвід роботи в НДО або волонтерства буде перевагою.
  6. Високий рівень комунікативних навичок.

Інший релевантний досвід та навички

  1. Висока мотивація та здатність ефективно надавати послуги з мінімальним контролем.
  2. Впевнені організаторські здібності, з можливістю керувати кількома завданнями одночасно, з залученням великої кількості людей та різних напрямків діяльності, уважність до деталей та вміння самостійно визначати пріоритети.
  3. Здатність приймати обґрунтовані рішення та здатність гнучко реагувати в динамічному середовищі з обмеженими часовими рамками.
  1. Здатність до командної роботи, мати проактивну позицію.

Умови:

Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якій буде детально викладено умови співпраці. 

Вимоги до підрядника – учасника тендеру:

  1. Обов’язкова реєстрація фізичною особою-підприємцем 3 групи, без ПДВ.
  2. Наявність відповідних КВЕДів.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається Зразок тендерної пропозиції);
  4. Резюме.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Прийнятна вартість послуг.

Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 11 жовтня 2022 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Оператор гарячої лінії”, на адресу: procurementsss@radnyk.org.

Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну за умови потрібної кваліфікації постачальника. 
  • Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися особисто або за допомогою Zoom. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.  

Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості

БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС»  прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують. 

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 11 жовтня 2022 року.

 


Останні публікації цього розділу:

Постачання опалювального обладнання, дизельних та бензинового генераторів

Закупівля: Детектори та аналізатори (Дозатор пляшковий)

Конкурс на закупівлю велосипедів з електроприводом

ОПОРА шукає підрядника для виготовлення відео

Конкурс на закупівлю механічних велосипедів

ZMINA надає підтримку жінкам – представницям громадянського суспільства