Відкритий тендер із закупівлі шредера

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
suspilstvo

тендер
Відкритий тендер із закупівлі шредера

ГО «Громадське суспільство майбутнього» в рамках грантового проєкту «Вторинне використання будівельних відходів в Попаснянській міській територіальній громаді» Угода RPP/2021/07/065/DR, що реалізується в межах  Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції, оголошує відкритий тендер на закупівлю товарів.

Дата оголошення про тендер: 02.09.2021 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 20:00 години 02.10.2021 р.

 Предметом закупівлі є товар, а саме:

Шредер-подрібнювач -1 шт. (Шредер RAPTOR 300/300. Тип шредера двороторний, розмір завантажувального вікна   300 мм, ширина 300 мм, потужність електродвигуна 4 кВт, оберти на роторі – 1 об/ хв., маса 350 кг.

 

або аналогічний за характеристиками товар іншого виробника

 

Строк надання товарів: протягом 14 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме м. Попасна, Луганська область, вул. Первомайська, 34

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: не є платниками ПДВ, постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Та інші документи, якщо вважає  за необхідне

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 02.10.2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF) надіслані учасником до 20:00 02.10.2021 року на електронні адреси [email protected] та [email protected]   зазначенням у темі «Відкритий тендер_RPP/2021/LG_4_01_____(назва учасника)», а також організатору тендеру в запечатаних конвертах, у письмовій формі за адресою: 93300, Луганська область, Сєвєродонецький район, м. Попасна, вул. Мічуріна, 1 у строк до 20:00 02.10.2021 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 20:00 години 02.10.2021, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 09.10.2021 року.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) бере до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Керівник «Громадське суспільство майбутнього»                                  Бездетський В. І.

телефон +380992637262

 

 

 

 

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, м. ХХХХХХХХХХХ вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ГО «Громадське суспільство майбутнього» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «Громадське суспільство майбутнього» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «Громадське суспільство майбутнього», __________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товар ГО «Громадське суспільство майбутнього» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування товарів: ____________________.
  2. Якість товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., без ПДВ): ____________________.
  4. Строк поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________
 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді