Відкритий тендер із закупівлі товарів (меблі)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер
Відкритий тендер із закупівлі товарів (меблі)

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів

Громадська організація «Комітет Майбутнього. Солідарність і відповідальність» в рамках грантового проекту №RPP/2020/08/215/PPP Меблі «Створення міжгалузевого консультативного-інформаційно Центру кар’єрного розвитку і молодіжного підприємництва», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю товарів.

Дата оголошення про тендер: 9.12.2020 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 17:00 22.12.2020 р.

Предметом закупівлі є обладнання, а саме:  

№ п/п

Найменування предмету закупівель

Один.

виміру

К-сть

Характеристика предмету закупівель

1

CТУЛ HALMAR K-114

шт

34

Елемент меблів: Стільці

Тип стільця: Обідня група

Країна виробник: Польща

Виробник Halmar

Ширина: 440 мм

Висота сидіння: 440 мм

Висота:  97 см

Глибина: 540 мм

Матеріал сидіння: Еко шкіра

Стиль меблів:  сучасний

2

Модульний стіл Дуга для вчителя ВемаКідс f1805

шт

18

Стіл оригінального дизайну та форми, виготовлений з фанери вищого ґатунку. Висота регулюється. Призначений для навчання, ігор, творчості.

Бренд    ВемаКідс

Розмір   1,7 х 0,6 м. Висота: 73 см.

Матеріал дсп 18 мм, метал

 

Строк надання товарів: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: м. 72318, Запорізька область, місто Мелітополь, бульвар 30-річчя Перемоги, 28, Державний навчальний заклад «Мелітопольський багатопрофільний центр професійно-технічної освіти».

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Та інші документи, якщо вважає за необхідне

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за адресою [email protected] до 13.12.2020 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та:

  • в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected] із темою листа «Відкритий тендер грантова угода №RPP/2020/08/215/PPP Меблі.» не пізніше 17:00 22.12.2020.
  • в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані не пізніше 22.12.2020 17:00 за адресою:
    • для відправлення Укрпоштою: 74312, м. Мелітополь, вул. Університетська 11, кабінет 26
    • для відправлення Новою Поштою: м. Мелітополь, відділення №6, вул. Героїв України 42/1, отримувач Луценко Сергій Олександрович 0979099064
    • або кур’єрською доставкою: м. Мелітополь, вул. Університетська 11, кабінет 26

із зазначенням на конверті назви постачальника, «Відкритий тендер грантова угода №RPP/2020/08/215/PPP Меблі.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 22.12.2020 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 23.12.2020 року.

Умови оплати:

Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі до 30% вартості товару протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання Договору, та остаточну оплату протягом 3  (трьох) банківських днів з моменту отримання товару та підписання Сторонами всіх документів, підтверджуючих поставку та прийняття обладнання.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.                                                                                                              

https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1y1T4exoooynuGET4eQBKAA3fYDqMiBjG


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді