Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю канцелярських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

тендер-tender-1-10
Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю канцелярських товарів

Відкритий тендер відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю канцелярських товарів

      Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю канцелярських товарів.

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 08 лютого 2024 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати отримання Заявки на поставку
  5. Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.
  6. Доставка здійснюється за рахунок Постачальника, на склад Замовника у м. Київ (вартість доставки повинна бути включена у вартість товарів).

Будь ласка, зверніть увагу, що у Додатку Б. Технічній специфікації вказана орієнтовна кількість товарів першого партії, а решта – в залежності від потреби. Це не є зобов’язанням БО «БФ «ССС» замовити зазначену кількість товарів. Кількість може змінюватись і буде залежати від фактичних потреб та наявних коштів, шляхом надання окремих замовлень згідно рамкового Договору.

БО «БФ «ССС»  оцінюватиме отримані пропозиції щодо товарів на основі таких факторів, як якість товарів, конкурентоспроможність ціни, строки поставки та відповідність технічним специфікаціям.

Документи, які подає учасник тендеру:

1.Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (сформованої не пізніше 01.01.2024 року).

  1. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  2. Аналогічні договори постачання відповідних товарів (за наявності).
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додаток А).
  4. Технічна специфікація з характеристиками запропонованих товарів (додаток Б).
  5. Фінансова пропозиція (Додаток В)
  6. Будь яка інша документація, яка на думку учасника є суттєвою.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 08 лютого 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Канцелярські товари ”, на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді