Відкритий тендер на укладання Рамкової угоди на закупівлю Канцелярських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

tender_ntylth7
Відкритий тендер на укладання Рамкової угоди на закупівлю Канцелярських товарів

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю канцелярських товарів в рамках реалізації проекту “United Voices in Action 2.0. Program / Програма “Єднання заради дії.

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Потреба: Канцелярські товари

Технічні характеристики: Додаток Б. Технічні характеристики.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 14 листопада 2024 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням.

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Договору поставки
  5. Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.
  6. Доставка здійснюється за рахунок Постачальника, на склад Замовника у м. Київ (вартість доставки повинна бути включена у вартість товарів).

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! БО БФ ССС за проєктом “United Voices in Action 2.0. Program / Програма “Єднання заради дії» звільняється від усіх прямих податків і митних зборів. У зв’язку з цим, ціна повинна бути вказана без ПДВ, однак, якщо Постачальник є платником ПДВ, це повинно бути зазначено в Додатку В. Фінансова пропозиція. Якщо ваша компанія є платником ПДВ в Україні, будь ласка, окремо вкажіть складову ПДВ в Додатку В. Фінансова пропозиція.

Будь ласка, зверніть увагу, що Кількість замовлених товарів в кожній окремому Замовленні може змінюватись і буде залежати від фактичних потреб та наявних коштів, шляхом надання окремих замовлень згідно рамкового Договору.

БО «БФ «ССС» оцінюватиме отримані пропозиції щодо товарів на основі таких факторів, як якість товарів, конкурентоспроможність ціни, строки поставки та відповідність технічним специфікаціям.

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (сформованої не пізніше 01.01.2024 року).
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Аналогічні договори постачання відповідних товарів.
  4. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком Додаток А. (Необхідно скачати та заповнити).
  5. Технічна специфікація з характеристиками запропонованих товарів Додаток Б. (Нелбхідно скачати та заповнити).
  6. Фінансова пропозиція Додаток В. (Необхідно скачати та заповнити).
  7. Будь яка інша документація, яка на думку учасника є суттєвою.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 14 листопада 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Канцелярські товари”, на адресу: [email protected].

Запитання щодо тендеру можна надсилати в  електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 18:00 08 листопада 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на постачання наборів будівельних матеріалів

Закупівля послуг логістики і організації сервісів для івенту

Тендер на закупівлю котельні модульної твердопаливної транспортабельної

Тендер пропозицій на закупівлю послуг з організації та проведення освітнього та стратегічного офлайн-практикуму із підвищення ефективності та забезпечення стійкість результатів проєкту «Рівні»

Тендер на закупівлю шоломів віртуальної реальності

Послуги транспортування товарно-матеріальних цінностей населенню та домогосподарствам