Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю канцелярських товарів
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю канцелярських товарів за проєктом, що реалізується за фінансової підтримки Агенства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН)
Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2016 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовує систему соціального захисту та захищає права людини в нашій державі.
Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 06 лютого 2025 року.
Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням.
Основні вимоги:
- Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
- Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
- Наявність відповідних КВЕДів.
- Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати направлення Замовлення на поставку від БО БФ ССС.
- Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.
- Доставка здійснюється за рахунок Постачальника згідно Логістичного плану.
Будь ласка, зверніть увагу: Ціни у формі фінансової пропозиції (Додаток B) повинні бути надані за принципом “все включено”.
Обраний постачальник повинен надати робочу силу для розвантаження товарів із вантажівки та перенесення вручну до конкретного розташування місця доставки.
Зверніть увагу, що залежно від розміру та ваги товарів, можливо, їх доведеться переносити вручну, якщо скористатися ліфтом буде неможливо.
Під час транспортування товари повинні бути належним чином упаковані для захисту від погодних умов та інших ризиків, що призводять до фізичного пошкодження.
Документи, які подає учасник тендеру:
- Реєстраційні документи: копія Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завірена у встановленому порядку.
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг (мінімум 1 виконаний Договір).
- Заповнена належним чином Реєстраційна форма постачальника (додаток А). Необхідно скачати та заповнити.
- Заповнена належним чином Технічна специфікація (додаток Б). Необхідно скачати та заповнити.
- Заповнена Фінансова пропозиція (додаток В) Необхідно скачати та заповнити.
- Будь-яка інша документація, яка є суттєвою на думку учасника.
Будь ласка, зверніть увагу, що у Додатку Б. Технічній специфікації вказана орієнтовна запланована кількість до закупівлі канцелярських товарів. Кількість зазначено для того, щоб учасники тендеру мали уявлення про прогнозовані потреби. Це не є зобов’язанням Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» замовити зазначену кількість товарів. Кількість може зменшуватись або збільшуватись і буде залежати від фактичних потреб та наявних коштів, шляхом надання окремих замовлень згідно рамкового Договору.
БО «БФ «ССС» оцінюватиме отримані пропозиції щодо товарів на основі таких факторів, як якість товарів, конкурентоспроможність ціни, строки поставки та відповідність технічним специфікаціям.
Замовник зберігає за собою право після укладання договору з переможцем тендеру (постачальником) замовити додаткові одиниці товару, які передбачені тендером у випадку, якщо ціна при повторному замовленні таких товарів є аналогічно з ціною, яка була надана постачальником при проведенні тендеру.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 18:00 30 січня 2025 року.
Документи повинні бути надіслані до 23:59 06 лютого 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Канцелярські товари”, на адресу: [email protected]