Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю картриджів до принтера

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

тендер-tender-1-10
Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю картриджів до принтера

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю Картриджів до принтера

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 02 вересня 2024 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію.

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Договору поставки
  5. Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (дата формування не пізніше 01.01.2024 року).
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг (за наявності).
  4. Заповнена Реєстраційна форма постачальника (додаток А). Необхідно скачати, заповнити та направити.
  5. Заповнена Технічна специфікація (додаток Б).Необхідно скачати, заповнити та направити.
  6. Заповнена Фінансова пропозиція (додаток В) Необхідно скачати, заповнити та направити.

Зверніть УВАГУ! Додатки А,Б,В мають бути заповнені належним чином з підписом та печаткою (за наявності).

Доставка здійснюється за рахунок Постачальника згідно логістичного плану. Кількість в логістичному плані на кожну адресу. Більш детальна інформація щодо адрес зазначено в Логістичному плані.

Вартість пакування та доставки повинна бути включена у вартість товарів.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 02 вересня 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Картриджі до принтера”, на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді