Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю комп’ютерної та офісної техніки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

tender_ntylth(2)
Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю комп’ютерної та офісної техніки

Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю комп’ютерної та офісної техніки

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю комп’ютерної та офісної техніки. 

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 17 квітня 2024 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію.

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Строк надання товарів: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати направлення Замовлення на постачання
  5. Умови оплати: 100% оплата після отримання товару.

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (сформовано не пізніше 01.01.2024 року).
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Аналогічні договори постачання відповідних товарів.
  4. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А. Тендерна пропозиція).
  5. Технічна специфікація з характеристиками та фото до запропонованих товарів (Додаток Б. Технічна специфікація).
  6. Фінансова пропозиція (Додаток В. Форма фінансової пропозиції)

Зверніть УВАГУ! Додатки А,Б,В мають бути заповнені належним чином з підписом та печаткою (за наявності). 

Зверніть УВАГУ! Додатки Б та В мають 3 Лоти! Ви можете надати свою пропозицію за всією закупівлею або за окремим_и Лотам/ами. 

Доставка здійснюється за рахунок Постачальника у м.Київ. Логістичний план буде надано після укладання угоди. 

Вартість доставки повинна бути включена у вартість товарів.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 17 квітня 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Комп’ютерна техніка”, на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на обладнання (Надувний екран 4/3 з опорами, Поличка П-33 Компанет, Підвісне крісло-гойдалка кокон)

Запит цінової пропозиції на будівельні матеріали та послуги

Тендер на закупівлю товарів для жіночих гігієнічних наборів (наборів гідності для жінок)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залів та організації харчування (кейтерингу) з метою проведення заходу

Закупівля портативних зарядних станцій та акумуляторних світильників для забезпечення центрів Day Care та Family Friendly Space

Комплексні послуги зі створення чат ботів