Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю послуг перекладача

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

prostirtender_tender_ntylth
Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю послуг перекладача

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю послуг перекладача.

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2016 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовує систему соціального захисту та захищає права людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 27 січня 2025 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням

Основні вимоги:

  1. Надавач послуг є суб’єктом підприємницької діяльності, зареєстрований згідно чинного законодавства України, що має основний вид діяльності згідно з КВЕД
  2. Умови оплати: 100% післяплата.
  3. Обмін документами через електронну систему документообігу Вчасно.

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 120 днів до дати подання документа).
  2. Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків (дата видачі Витягу/Свідоцтва не повинна перевищувати 120 днів до дати подання документа).
  3. Довідка про відкриття банківського рахунку.
  4. Резюме.
  5. Реєстраційна форма постачальника: Додаток А.
  6. Технічна специфікація: Додаток Б.
  7. Фінансова пропозиція: Додаток В.
  8. Аналогічні договори надання відповідних послуг і/або рекомендаційні листи (за наявності, будуть перевагою).

Зверніть УВАГУ! За результатами тендерної процедури з підрядником буде укладено Договори в декількох проєктах БО БФ ССС, в тому числі підрядники будуть залучатись до проєктів, які звільняються від усіх прямих податків і митних зборів. У зв’язку з цим, ціна повинна бути вказана без ПДВ, однак, якщо Постачальник є платником ПДВ, це повинно бути зазначено в Додатку В. Фінансова пропозиція. Якщо ваша компанія є платником ПДВ в Україні, будь ласка, окремо вкажіть складову ПДВ в Додатку В. Фінансова пропозиція.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 27 січня 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю послуг перекладача”, на адресу: [email protected]. 


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер: закупівля комплектів білизни (проект ОКСФАМ)

Конкурс для громад Вінницької, Полтавської, Сумської та Чернігівської областей

Тендер: розробка цифрової платформи “CraftPro Toolkit“

Запит цінової пропозиції на закупівлю спортінвентарю

Запит цінової пропозиції на придбання квадрокоптера

Купівля Комплектів гідності в кількості 1000 шт