Відкритий Тендер на закупівлю квадрокоптерів та комплектуючих до них
ЗАВЕРШЕНО
ГО «Гуманітарний рух» в рамках грантового проекту «Крила Дніпра», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки уряду Королівства Нідерландів, оголошує відкритий тендер на закупівлю квадрокоптерів та комплектуючих до них.
Дата оголошення про тендер: 02 жовтня 2020 р.
Термін подання тендерних пропозицій: до 11 жовтня 2020 р.
Предметом закупівлі є товари/ послуги, а саме:
№ |
Обладнання |
Перша |
Друга |
Всього |
1. |
Квадрокоптер DJI Mavic 2 Zoom |
2 |
2 |
4 |
2. |
Комплект DJI Mavic 2 Fly More Kit |
0 |
4 |
4 |
3. |
Інтелектуальна батарея DJI Mavic 2 Intelligent Flight Battery |
2 |
4 |
6 |
4. |
Пропелери DJI Mavic 2 |
2 |
6 |
8 |
5. |
Держач планшету Pgytech Mavic Pad Holder Standard |
0 |
4 |
4 |
Комплектації та характеристики стандартні та вказані на офіційному сайті компанії https://www.dji.com/ та на сайтах авторизованих представників.
Строк надання першої поставки товарів: протягом 5 днів від дати підписання Договору поставки.
Строк надання другої поставки товарів: протягом 5 днів від дати оплати за другу частину Договору поставки.
У вартість послуги/товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 71, «Нова пошта» відділення 162.
Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Оригінал Рахунка-фактури
- Зразок договору поставки товару
- Паспорт товару (при наявності)
- Ліцензію на товар (при наявності)
- Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців
- та інші документи, що йдуть у комплекті з товаром
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 11 жовтня 2020 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) до 11 жовтня 2020 року із зазначенням на конверті назви постачальника: “Відкритий тендер: надання товарів «Крила Дніпра», ГО «Гуманітарний рух»“, за адресою: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 71, «Нова пошта» відділення 162 у запечатаному непрозорому конверті, а також в електронному вигляді (відскановані у форматі PDF) на електронну адресу [email protected] з темою листа «Відкритий тендер_RPP/2020/09/235/VET_назва учасника». Акцентуємо Вашу увагу, що тендерна документація в електронному вигляді має надсилатися тільки на електронну адресу [email protected].
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 11 жовтня 2020 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 12 жовтня 2020 року.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Голова Правління ГО «Гуманітарний рух» Смола Юрій Іванович
телефон +38 067 561-7279
Оголошення-тендеру_ГО-Гуманітарний-рух_Крила-Дніпра_ЮП
Цінова_пропозиція_ГО-Гуманітарний-рух_Крила-Дніпра_ЮП
Тендерна пропозиція_ГО Гуманітарний рух_Крила Дніпра_ЮП