Відкритий тендер на закупівлю обладнання для соціальних пралень
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю обладнання для чотирьох соціальних пралень.
Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.
Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 17 січня 2025 року.
Основні вимоги:
- Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів та обладнання.
- Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
- Наявність відповідних КВЕДів.
- Строк надання товарів/обладнання: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Договору поставки.
- Умови оплати: 50% передоплата, 50% після отримання обладнання або 100% оплата після отримання обладнання.
Зверніть увагу: Ви можете надати пропозицію тільки на всі товари по цьому Тендеру.
Документи, які подає учасник тендеру:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Заява учасника/кандидата (Додаток № 8).
- Форма подання тендерної пропозиції (Додаток 7).
- Фінансова пропозиція з технічною специфікацією – Додаток І (Annex 1).
- Підтвердження (мінімум 3) попередньої роботи аналогічного характеру та обсягу (Додаток № 25).
- Повідомлення про намір укласти договір (Додаток 5).
- Довіреність або будь-який інший документ, який надає повноваження представляти компанію та брати на себе фінансові зобов’язання від імені компанії.
- Будь-які інші документи, які переконають тендерну комісію при оцінці вашої пропозиції.
Доставка здійснюється за рахунок Замовника (вартість доставки не повинна бути включена у вартість товарів).
Документи повинні бути надіслані до 23:59 17 січня 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою «Відкриті торги: Обладнання для соціальних пралень» на адресу: [email protected].