Відкритий тендер на закупівлю послуг на постачання канцелярських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

prostirtender tender(2)
Відкритий тендер на закупівлю послуг на постачання канцелярських товарів

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг на постачання канцелярських товарів.

БО «БФ «ССС» працює в усіх областях України (окрім АРК Крим) для встановлення верховенства права, зміцнення соціальної згуртованості, утвердження поваги до прав людини та створення рівних можливостей для їх реалізації.

Наша мета:

Сприяння захисту прав і свобод осіб, які постраждали внаслідок конфлікту на Донбасі та окупації Криму, у тому числі внутрішньо переміщених осіб, ветеранів АТО/ООС та членів їхніх родин, дітей постраждалих внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, інших вразливих категорій населення (зокрема, пенсіонерів, жінок та жіночих об’єднань, представників національних меншин та ЛГБТК+ спільноти), а також надання системної підтримки органам державної влади, місцевого самоврядування та громадським організаціям у подоланні соціально-економічних викликів та впровадженні реформ.

Пріоритетом БО «БФ «ССС» є досягнення сталих результатів та мейнстримінг гендерно- та конфліктно-чутливих підходів в усіх напрямкам діяльності. У своїй діяльності БО «БФ «ССС» покладається на багаторічний досвід та ґрунтовну фахову підготовку її представників. 

 Дата оголошення про тендер: 18 жовтня 2021 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 09 листопада 2021 року

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 10 листопада 2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Деталізація послуг, які надає підрядник:

  1. Забезпечення канцелярських товарів для потреб офісу та заходів проєкту.

Регіон надання послуги: Україна

Вимоги до кваліфікації підрядника: 

  1. Досвід роботи у сфері забезпечення офісів канцелярськими товарами не менше 3 років;
  2. Досвід співпраці з неприбутковими громадськими організаціями та благодійними фондами;
  3. Позитивний імідж та надійна ділова і професійна репутація;
  4. Здатність виконувати поставки товарів у визначені терміни, іноді доволі стислі;
  5. Можливість працювати на умовах післяплати.

Умови:

Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якій буде детально викладено умови співпраці. 

Вимоги до підрядника – учасника тендеру:

  1. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем 3 групи, без ПДВ.
  2. Наявність відповідних КВЕДів.

 Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерну пропозицію, заповнена за зразком (додається Зразок тендерної пропозиції);
  4. Детальний прайс на найбільш запитувані товари.

 Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Прийнятна вартість послуг. 

Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 09 листопада 2021 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: послуги на постачання канцелярських товарів”, на адресу: procurementsss@radnyk.org.

 Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну за умови потрібної кваліфікації постачальника. 
  • Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися особисто або за допомогою Teams/Zoom у період з 10 листопада по 12 листопада 2021 року. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.  

 Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості

БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС»  прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують. 

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 07 листопада 2021 року.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді

Тендер на відбір постачальника офісної техніки

Тендер на організацію заходу «Тематичний буткемп для учасників програми UPSHIFT»