Відкритий тендер на закупівлю Послуги з удосконалення сайту “Цифрова платформа Рад ВПО”
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю закупівлю Послуги з удосконалення сайту “Цифрова платформа Рад ВПО” за проєктом, що реалізується за фінансової підтримки Агенства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН)
Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2016 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовує систему соціального захисту та захищає права людини в нашій державі.
Потреба: Послуги з удосконалення сайту “Цифрова платформа Рад ВПО” .
Більше детальна інформація щодо вимог до Послуги з удосконалення сайту “Цифрова платформа Рад ВПО” міститься у ТЗ.
Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 14 лютого 2025 року.
Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням
Основні вимоги:
- Надавач послуг є суб’єктом підприємницької діяльності, зареєстрований згідно чинного законодавства України, що має основний вид діяльності згідно з КВЕД
- Наявність успішного досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг.
- Підтвердження відповідності всім Технічним специфікаціям відповідно до цього Оголошення.
Документи, які подає учасник тендеру:
УВАГА! Ваша тендерна пропозиція повинна містити наступні два комплекти документів, які потрібно надіслати окремими електронними листами:
- Технічна пропозиція
- Реєстраційні документи: копія Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завірена у встановленому порядку.
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг.
- Підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.(довільна форма)
- Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довільна форма).
- Заповнена Реєстраційна форма постачальника (додаток А. Необхідно скачати та заповнити).
- Заповнена Технічна специфікація (додаток Б. Необхідно скачати та заповнити).
- Додаток Б -1. (Необхідно скачати та заповнити).
- Додаток Б-2. (Необхідно скачати та заповнити).
- Будь-яка інша суттєва документація на думку учасника тендеру (кошторис, презентація, тощо).
- Фінансова пропозиція
- Заповнена Фінансова пропозиція (додаток В. Необхідно скачати та заповнити).
Зверніть Увагу! Загальна вартість Договору може бути збільшена протягом дії Договору за наявності обґрунтованих додаткових потреб Замовника, поточного фінансування але не більше як на 15% від загальної вартості Договору. Такі зміни передбачають Документальне обґрунтування та оформлення.
Документи повинні бути надіслані до 23:59 14 лютого 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Послуги з удосконалення сайта ”, на адресу: [email protected]
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 18:00 07 лютого 2025 року.