Відкритий тендер на закупівлю техніки і обладнання: Електричний гусеничний сходохід, коляска

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
WCU

tender_0212_1735564123
Відкритий тендер на закупівлю техніки і обладнання: Електричний гусеничний сходохід, коляска

Відкритий тендер на закупівлю техніки і обладнання для бомбосховищ та безпечних просторів

І. Дата оголошення: 30 грудня 2024 року

ІІ. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 03 січня 2025 року

ІІІ. Контекст

ГО ЖКУ є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році для забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, благополуччя дітей, вирішення актуальних проблем у сфері ґендерної рівності, реалізації прав дитини, через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій.

З 1 квітня 2024 року ГО ЖКУ реалізує проєкт «Покращення та розширення життєвонеобхідних послуг для підтримки дітей в Україні» у партнерстві зі Street Child Ukraine за фінансової підтримки Гуманітарного фонду для України. Основною метою проєкту є створення безпечних просторів для дітей, поєднання різних модальностей навчання, забезпечення соціально-емоційного добробуту та навчання необхідного для виживання в кризових умовах, підтримка педагогів, спрямована на навчання для дітей, які постраждали від конфлікту. 

З урахуванням даної мети ГО ЖКУ планує провести серію тренінгів для педагогів, яка спрямована на навчання для дітей, які постраждали від конфлікту . 

  1. Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг:

1) Перелік необхідної техніки і обладнання

Найменування товарів

Кількість одиниць

Електричний гусеничний сходохід, коляска

  1.  Вимоги до підрядника
  1. Зареєстрована юридична особа чи фізична особа-підприємець  з кведами: згідно законодавства України, що підтверджують можливість надання послуг відповідно вимогам тендеру
  2. Підрядник надає цінову пропозицію або рахунок в рамках тендеру, що передбачає фінальну вартість робіт та послуг*.

Важливо: Доставка за рахунок постачальника с. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ліцей + Простір))

  1. Наявність необхідних якісних товарів
  1. Умови роботи та оплати
  1. Підписується офіційний договір
  2. Оплата по безготівковому розрахунку

VII. Перелік документів, які необхідно подати:

Для участі в тендері просимо надати:

  1. Підписаний рахунок фактуру
  2. Свідоцтво реєстрації ФОП/юридичної особи
  3. Виписка з ЄР

VIII. Термін подання документів:

Просимо надіслати Вашу пропозицію з відповідними додатками зазначеними у пункті VII. не пізніше 17:00, 03 січня 2025 року на електронну адресу [email protected]

VIII. Контактна інформація:

Щодо питань тендерної процедури звертайтеся, будь ласка, до: Скиртенко Ігоря Тел. 095 502 00 71   [email protected] 

Увага! Інформація про очікувану вартість товарів та послуг не може обговорюватися до закінчення тендеру.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю комп'ютерної та офісної (для конференц-залу) техніки

Тендер на поставку товарів без фіксації ціни (Засоби гігієни, продукти харчування, реабілітаційні товари, техніка та обладнання))

Конкурс на вибір підрядника з надання послуг для проведення модернізації комп'ютерної програми Єдиного державного вебпорталу відкритих даних (перший етап)

Набір IV хвилі до програми з відновлення та створення бізнесу для мешканок Чернігівської області

Тендер з відбору виконавця для Аудиторської перевірки діяльності Громадської організації «ГО ГЛОБАЛ»

Конкурс на закупівлю будівельних матеріалів